kosmetyki Faberlic (spam)

1. Data: 2003-10-20 18:11:35

Temat: kosmetyki Faberlic (spam)
Od: "Agnieszka Jędraszek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.

Pragnę przedstawić Państwu Międzynarodowy Koncern Kosmetyczny FABERLIC,
oferujący wysokiej jakości pielęgnacyjne kosmetyki tlenowe zawierające
rewolucyjny transporter Aquaftem, który dostarcza tlen cząsteczkowy do
głębokich warstw skóry. Dzięki temu skóra staje się zdrowsza, młodsza,
piękniejsza.
(ceny już od 10,00 zł.)

Jeśli chcą Państwo poznać szczegóły, obejrzeć katalog lub umówić się na
bezpłatną konsultację, proszę o kontakt: a...@t...pl

Agnieszka Jędraszek

Jeżeli nie jesteście Państwo zainteresowani w takim razie przepraszam za to,
że ta ulotka znalazła się w Waszej skrzynce pocztowej.

1. Data: 2003-10-20 18:27:18

Temat: Re: kosmetyki Faberlic (spam)
Od: "* piotr'ek *" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ble, ble, ble... pierdu pierdu.

*p*

1. Data: 2003-10-20 18:32:15

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Jędraszek wrote:

> Jeżeli nie jesteście Państwo zainteresowani w takim razie przepraszam za to,
> że ta ulotka znalazła się w Waszej skrzynce pocztowej.

przepraszam nie wystarcza, ustawa o swiadczeniu uslug droga
elektroniczna obowiazuje juz od dluzszego czasu, forward poszedl do uokik

wiku (ktory nie cierpi spamerow)
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-20 20:23:32

Od: "Agnieszka Jędraszek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuje za mile przyjecie.

mialam szczere checi, ostrzeglam w tytule ze to spam - trzeba bylo nie
czytac. Nikt Panstwa sila nie zmuszal. Przeprosilam, poza tym nie dziwi mnie
ze tego typu odpowiedz przyszla od mezczyzny.

Z powazaniem

Agnieszka Jędraszek

Użytkownik "* piotr'ek *" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bn19bi$q33$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-10-20 20:43:09

Od: "* piotr'ek *" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie
> ze tego typu odpowiedz przyszla od mezczyzny.

Że zacytuję:

przepraszam nie wystarcza, ustawa o swiadczeniu uslug droga
elektroniczna obowiazuje juz od dluzszego czasu, forward poszedl do uokik

Więc WYPIERDALAJ!!!!!
*p*

1. Data: 2003-10-20 20:46:50

Od: "Agnieszka Jędraszek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

gratuluje kultury osobistej...
tylko pozazdroscic...

Agnieszka Jedraszek

Użytkownik "* piotr'ek *" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bn1haa$nj2$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-10-20 20:52:59

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik * piotr'ek * napisał:

> przepraszam nie wystarcza, ustawa o swiadczeniu uslug droga
> elektroniczna obowiazuje juz od dluzszego czasu, forward poszedl do uokik
>
> Więc WYPIERDALAJ!!!!!
> *p*

Przepraszam, jesteś tu u siebie?

Przez zasiedzenie?

Eulalka

1. Data: 2003-10-20 21:05:51

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Przepraszam, jesteś tu u siebie?
>
> Przez zasiedzenie?

wiesz eulalka, uwazam ze reakcja piotrka byla uzasadniona i nie ma nic
do rzeczy czy byl tworca tej grupy czy tez wpadl tu dopiero wczoraj
zreszta jego slowa mozna odbierac nie tylko w kontekscie tej konkretnej
grupy ale calego usenetu, a tu juz przyznasz, ze jako uzytkownik usenetu
ma prawo wygnac spamera
nie bede tu przypominal podstaw netetykiety, gdyz spamer zlamal nie
tylko ja, ale w tym momencie przede wszystkim naruszyl prawo

a uwadze spamera polecam:
http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

oraz (to powinno cie bardziej zainteresowac):
http://tinylink.com/?CNQDtAfizj

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-21 06:04:10

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2003 23:05:51 +0200, Waćpanna lub Waćpan *wiku*, w
wiadomości news:<bn1ijm$1cla$1@foka.aster.pl> zawarł, co następuje:

> wiesz eulalka, uwazam ze reakcja piotrka

piotrka? to Wam to nie pachnie dżdżownicą? :>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-10-21 07:34:36

Temat: Re: kosmetyki Faberlic (spam) - OT
Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@a...waw.pl> napisał:

> wiesz eulalka, uwazam ze reakcja piotrka byla uzasadniona

Ty tez w ten sposob odnosisz sie do ludzi? :-/
Odpowiada Ci ten poziom kultury osobistej?

Pozdrawiam
Lilla

orzeszki ziemne
randka