koszerne żarcie

1. Data: 2008-03-15 10:05:40

Temat: koszerne żarcie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakieś fajne przepisy?. Znudziło mi sie polskie jedzenie i chciałbym spróbować
kuchi moich przodków.

2. Data: 2008-03-15 11:14:58

Temat: Re: koszerne żarcie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podszywaczu!
> Ja - jako Polak Prawdziwy i Panslavista - posilam sie od dawna koszerna
> zywnością!
>
> Żeby udowodnić ci, że jesteś podszywańcem, to powiedz jaki masz model
> malaksera?

Podszyfańcu. Dlaczego ciągle się pot szyfasz pod em nie?
Z koszernych to najbardziej lubię schabowego po żydowsku i golonkę w macy.
Mój malakser to MultiRobi Made in Israel (preferuję tylko oryginalne malaksery, a
nie podróbki z Chin). Używam go nieraz jako masażera, zakładam wtedy takie specjalne
gumy na noże.
Zamienia się wtedy w taką niesamowitą maszynę:
http://tinyurl.com/366qpd
Żeby ci udowodnić że to ja jestem Najprawdziejszym Nadpolakiem i Pansravistą
załączam zdjęcie mojej kuchni z moim malakserem.
http://www.darkinthepark.com/Seaside/hgmeatgrinder.j
pg

dghdfghdfgh
KIDNAPERZ...