koszt edukacji

41. Data: 2005-11-26 10:28:01

Temat: Re: koszt edukacji
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2005 10:40:19 +0100, Nixe napisał(a):

> W wiadomości <news:dm6vdk$ohe$1@inews.gazeta.pl>

> Naprawdę nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie? ;-)

Lektoraty- zajęcia z języków obcych np. lektorat angielskiego itp.

--
Elżbieta

42. Data: 2005-11-26 12:15:57

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ku11czqz9v43$.1v5k7cnta4ub.dlg@40tude.net>
Elżbieta <w...@p...onet.pl> pisze:

> Lektoraty- zajęcia z języków obcych np. lektorat angielskiego itp.

Dzięki wielkie! Nie miałam pojęcia, że to się tak nazywa.
W takim razie u nas też były, obowiązkowe przez bodaj 3 lata.

--
PozdrawiaM

43. Data: 2005-11-28 09:27:15

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał

| Lektoraty- zajęcia z języków obcych np. lektorat angielskiego itp.

albo łaciny ;)
Ciekawa sprawa - łacina klasyczna to lektorat, a średniowieczna to już
wykłady i ćwiczenia ;)

--
Kasia + prawie 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

...ginące rzeczy w szkole...:-/
Na narty z dzieckiem - dokąd?
dzieci (wybitnie) zdolne
jaki filtr rodzinny do internetu (przeglądarka Internet Explorer)
akcesoria ułatwiające pisanie - 1 klasa