kotlet z sarny z maslem roquefort

1. Data: 2002-02-04 04:07:57

Temat: kotlet z sarny z maslem roquefort
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

procz kawala pieczeni dstalam tez dwa olbrzymie kotlety z sarny,
ktore spreparowalam wele przepisu ponizej. alez to bylo dobre!
zwlaszcza z kluskami francuskimi i salata z vinaigrette.

kotlety z sarny z maslem roquefort
(przepis za 'wsymienita kuchnia francuska)

2 porcje:

dwa steki z poledwicy sarniej (jakies 15 dag kazdy)
1 rozgnieciony zabek czosnku
4 lyzki brandy
3 lyzki masla
40 g sera roquefort
swiezo mielony pieprz

steki ulozyc w naczyniu, posypac pieprzem i czosnkiem, polac brandy i
zostawic najakies 4 godziny, zeby sie zamarynowaly. w miedzyczasie
utrzec polowe masla z serem na gladka mase, uformowac z niej rulonik i
wsadzic do lodowki, zawiniety w folie.reszte masla rozgrzac na
patelni, smazyc na nim osyuszone mieso (zachowac marynate( prze jakies
5-7 minut. przelozyc steki na ogrzane talerze, na patelnie wlac
marynate i zagotowac. polac tym steki, na kazdym polozyc 1-2 krazki
masla z roquefortem i natychmiast podawac.

kieliszek dobrego cabernet nie zawadzi. kto ma kota - niech wpusci do
kuchni w trakcie robot, wiadomo przeciez, ze z kocia sierscia smakuje
lepiej!
:)

pozdrowienia,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-02-04 09:11:15

Temat: Re: kotlet z sarny z maslem roquefort
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamila slawinska napisał(a):

> [...]
> kamila
> --
> kids are for people who can't have cats.

wszystko mi pasuje procz 15dag poledwicy sarniej, toc to malenstwo
niewiele grupsze od kciuka...

1. Data: 2002-02-05 06:11:31

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Feb 2002 10:11:15 +0100, Maciej <b...@e...net.pl>
wrote:

>wszystko mi pasuje procz 15dag poledwicy sarniej, toc to malenstwo
>niewiele grupsze od kciuka...

a dyc, panocku, w ksiunzce tak stalo. kja i tak wszystko zawsze na
ooko robie. a moimi kotletami to by sie mozna bylo przykryc, takie
byly wielkie - co najmniej ze 25-30 dag kazdy.

pozdrowienia,
kamila

--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-02-05 14:01:47

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamila slawinska napisał(a):

> [...]
> kamila
>
> --
> kids are for people who can't have cats.

To byla chyba poledwica z afrykanskiej sarny....

1. Data: 2002-02-06 01:30:40

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Feb 2002 15:01:47 +0100, Maciej <b...@e...net.pl>
wrote:

>To byla chyba poledwica z afrykanskiej sarny....

hihi. nie, sarna byla z new jersey, wiec miala prawo byc
dziwaczna... u nas NJ to jak wachock w polsce, labo pcim ;D

a tak serio moj kotlet byl chyba raczej z udzca, sadzac po wygladzie.
ale w roli poledwicy sprawdzil sie pierwszorzednie.

pozdrowienia,
kamila (z NYC)

--
kids are for people who can't have cats.

Gofry
Ostatki
Gdzie w Wawie można teraz kupić makutrę?
makaron szpikanowy - co do niego?
Gary z Telezakupów Mango?