kotlety z karkówki inaczej

1. Data: 2010-08-28 08:16:48

Temat: kotlety z karkówki inaczej
Od: "Kaśka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

szukam, szukam i nic... Robił ktoś z Was karkówkę (kotlety) np. w sosie
słodkim (morelowym)? Albo bardziej na ostro? Inaczej niż "zwykłe" kotlety w
panierce.
Pozdrawiam.

2. Data: 2010-08-28 11:50:57

Temat: Re: kotlety z karkówki inaczej
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 10:16, Kaśka pisze:
> [...]
> słodkim (morelowym)? Albo bardziej na ostro? Inaczej niż "zwykłe" kotlety w

Kotlety z karkowki ? Karkowka jest za tlusta na kotlet, przeciez po tym
mozna sie wyzygac. Karkowka jest git gotowana duszona z grilla ale nie w
kotlecie.

3. Data: 2010-08-28 13:23:48

Od: StaM <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 13:50, konieczko <t...@o...pl> wrote:

> Kotlety z karkowki ?  Karkowka jest za tlusta na kotlet, przeciez po tym
> mozna sie wyzygac. Karkowka jest git gotowana duszona z grilla ale nie w
> kotlecie.

..nie znasz sie, bo jest lepsza od suchego schabowego.

4. Data: 2010-08-28 14:58:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Aug 2010 06:23:48 -0700 (PDT), StaM napisał(a):

> ..nie znasz sie, bo jest lepsza od suchego schabowego.

Oczywiście, że lepsza. Jak ktoś za "kotlet" uważa tylko podeszwę
zesmażonego mięcha, to trudno, jego strata :-)

5. Data: 2010-08-29 09:18:09

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z archiwum grupy - naprawdę dobra propozycja

http://tnij.org/karczek-papryka

Ania

6. Data: 2010-08-29 10:25:38

Od: "Kaśka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
Z archiwum grupy - naprawdę dobra propozycja

http://tnij.org/karczek-papryka

Ania

papryka z miodem? :) brzmi ciekawie....

dzieki. (musze wyszperac w archiwum przpis na marynate)

7. Data: 2010-08-29 12:50:54

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 11:25, "Kaśka" <a...@p...onet.pl> wrote:

> papryka z miodem? :) brzmi ciekawie....

Na końcu znajdziesz skrócony przepis na karkówkę w sosie z papryki
konserwowej ;-)

Ania

8. Data: 2010-08-30 19:38:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam, szukam i nic... Robił ktoś z Was karkówkę (kotlety) np. w sosie
> słodkim (morelowym)? Albo bardziej na ostro? Inaczej niż "zwykłe" kotlety
> w panierce.

Karkuwka jest tłusta, dlatego kotlety są soczyste,
i dlatego ją się często dusi, by tłuszcz wypłynął,
i by można było go usunąć.

9. Data: 2010-08-30 19:52:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Aug 2010 21:38:52 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Kark(o matko)ka jest tłusta, dlatego kotlety są soczyste,
> i dlatego ją się często dusi, by tłuszcz wypłynął,
> i by można było go usunąć.

Owszem, ten tłuszczyk jest cenny dla finalnej konsystencji "kotleta". Inne,
suche mięsa, szpikuje się słoniną, aby jej nabrać mogły.

10. Data: 2010-08-30 21:45:55

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co ty , pszez wakacje zapomniałaś z kim rozmawiasz?
Za mało odstępstwami od tradycji zalazłam ci za skurę?

problem z patelnia zeliwna
rzadkie borówki
babka buraczana
Jajecznica inaczej