kram dodatek specjalny nr 4

1. Data: 2002-01-03 07:12:15

Temat: kram dodatek specjalny nr 4
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie w Nowym Roczku :-))) Bo to maluch ma dopiero trzy dni. Noworodek :-))))
Kupiłam wczoraj "Kram z robótkami: dodatek specjalny nr 4.
Jest tam kolekcja dwunastu miesięcy w obrazach, jeden widoczek zimowy (styczeń),
reszta to różne bukiety.
Mnie najbardziej podoba się bukiet do sierpnia.
Gdyby ktoś był zainteresowany to mogę zeskanować i podesłać.
Pozdrawiam wszystkich noworocznie Krycha.

begin 666 Krycha.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM+<GEC:&$-"D9
..DMR>6-H
M80T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IK:W)Y8VAA0'!R:78W+F]
N970N<&P-
B"E)%5CHR,# R,#$P,U0P-S$R,35:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

1. Data: 2002-01-06 17:58:03

Temat: Re: kram dodatek specjalny nr 4
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdyby ktoś był zainteresowany to mogę zeskanować i podesłać.
> Pozdrawiam wszystkich noworocznie Krycha.

Kinga

1. Data: 2002-01-07 09:34:21

Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tam kolekcja dwunastu miesięcy w obrazach, jeden widoczek zimowy (sty
czeń),
> reszta to różne bukiety.
> Gdyby ktoś był zainteresowany to mogę zeskanować i podesłać.

Jesli bym mogla prosic to ja tez... kwiatuszki... z gory bardzo dziekuje,
Marta

Ptaki-poszukiwane
Kilka adresow
Co z Ariadną?