krawawienie z błon śluzowych (kobiece)

1. Data: 2004-11-16 11:53:36

Temat: krawawienie z błon śluzowych (kobiece)
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, jeśli podobny problem już pojawił się na grupie - niestety nie
udało mi się go wygooglać. Nie mogę wybrać się w ciągu kilku dni do lekarza,
a zaczynam się martwić, no i ten dyskomfort...

Od kilku dni obserwuję na wkładce higienicznej plamienie. Mam wrażenie, że
krew nie pochodzi z pochwy tylko z błony śluzowej wyściełającej srom (jaki
piękny ten nasz język ;) ) - wydzielina nie jest zabarwiona na brązowo,
tylko ma jasnoczerwony kolor.
Nie jest tego dużo - jakieś 1-2 cm3 na dobę.

Co może być przyczyną?

Info dodatkowe - 10 dni temu zaczęłam nowe opakowanie Minuletu - po 3
miesięcznej przerwie. Minuletu używam od 3 lat, z przerwami, po przerwach
zwykle pojawiało się w pierwszym cyklu z pigułkami plamienie, ale niepodobne
do tego.
Plamieniu towarzyszy lekki świąd i nietypowe uczucie suchości podczas
stosunku (wydzieliny jest zdecydowanie mniej).
Kilka tygodni temu pojawiła mi się grzybica stóp, zwalczyłam ją Daktarinem.

Info jeszcze bardziej dodatkowe (jeśli maj jakiekolwiek znaczenie) - mam
tendencję do nadżerek - ostatnie badanie ginekologiczne - 1/2 roku temu nie
wykazało nieprawidłowości.

Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć ??

pozdrawiam

Monika

2. Data: 2004-11-16 11:57:25

Temat: Re: krawawienie z błon śluzowych (kobiece)
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosunku (wydzieliny jest zdecydowanie mniej).
> Kilka tygodni temu pojawiła mi się grzybica stóp, zwalczyłam ją Daktarinem.

moim zdaniem to plamienie moze byc spowodowane pigułkami antykoncepcyjnymi ,
wkoncu nawet w ulotce pisze e moga wystąpic plamienia krwia lub nawet
krwawienie, odnosnie wydzieliny tez casem takie coś pigulki powoduja - jak
suchość pochwy - moze na razie w trakcie stosunku stosuj dodatkowe nawilzenie
coby do otarć nie dochodziło??

czasem po przerwie piguki kt pasowały przed przerwą moga dawac jakies skutki
uboczne kt wcześniej nie było

poczekaj do konca opakowania , jak nic sie nie zmieni udaj się do lekarza ,
przznajmniej ja bym tak zrobila

pozdr

Aska

3. Data: 2004-11-17 08:29:05

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko ma jasnoczerwony kolor.
> Nie jest tego dużo - jakieś 1-2 cm3 na dobę.

Moze nadzerka? Albo otarcia po stosunku? Albo i jedno i drugie?

Pozdrawiam
Ann

4. Data: 2004-11-17 09:01:53

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Moze nadzerka? Albo otarcia po stosunku? Albo i jedno i drugie?

Otarcie raczej nie wchodzi w grę (nasila się właśnie w dniu, w którym nic
nie było ;) )

Właśnie obawiam się nadżerki :( To byłaby 4 w ciągu 10 lat :(

pozdr

Monika

5. Data: 2004-11-18 06:59:41

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie obawiam się nadżerki :( To byłaby 4 w ciągu 10 lat :(

A mialas wymrazana czy wypalana? U mnie po wypaleniu skonczyly sie
problemy.

Pozdrawiam
Ann

6. Data: 2004-11-18 07:46:09

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mialas wymrazana czy wypalana? U mnie po wypaleniu skonczyly sie
> problemy.

3 razy wypalaną. Po każdym wypaleniu przez jakieś 2 lata - spokój, a potem -
od nowa zabawa :(

pozdr

Monika

7. Data: 2004-11-18 09:33:41

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3 razy wypalaną. Po każdym wypaleniu przez jakieś 2 lata - spokój, a
potem -
> od nowa zabawa :(

Hm.. To moze nie to? U mnie dodatkowo byly ciagle jakies zapalenia... Moze
to faktycznie zwiazane z pigulkami? Tak czy siak do lekarza musisz isc...

Pozdrawiam
Ann

Kamienie na ślinankach
Leczenie krótkowzroczności u dzieci