krazki cebulowe

1. Data: 2002-10-23 10:55:12

Temat: krazki cebulowe
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlam cos takiego w Someplace's Else w warszawskim Sheratonie (specjalnie
podaje nazwe). Bylo pychotyczne! Krazki cebulowe mieciutkie w ciescie z
jakims sosem. Kto zna przepis temu konia z rzedem!!!!!

Magda

1. Data: 2002-10-23 11:22:52

Temat: Re: krazki cebulowe
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krazki cebulowe mieciutkie w ciescie z
> jakims sosem. Kto zna przepis temu konia z rzedem!!!!!

O ile mnie pamięć nie myli, przed mistrzostwami w Korei, Grzesio nudny:-))
podawał przepis na coś takiego. W cieście o konsystencji gęstej śmietany
topisz krążki cebuli i wrzucasz na głęboki tłuszcz, chyba to tak było(
możesz zerknąć do archiwum na wsiakij pożarnyj). A sos zrób taki, jaki
lubisz, choć bez niego też mniam.
Pozdrowionka.
Dorota

1. Data: 2002-10-23 11:37:56

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dorka" <d...@i...pl> wrote in message
> [...]
> topisz krążki cebuli i wrzucasz na głęboki tłuszcz, chyba to tak było(
> możesz zerknąć do archiwum na wsiakij pożarnyj). A sos zrób taki, jaki

No wiec wlasnie sos to bylo to cos co powalalo na kolanka... Delikatne,
lekko majonezowe.... Do Grzesia mam blisko... I chyba go w koncu porwe..
Tylko co na to chlop prywatny??? ;-))))

Magda

1. Data: 2002-10-23 15:28:16

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko co na to chlop prywatny??? ;-))))

Chłopem się za bardzo nie przejmuj, może coś wykorzystasz z
http://www.bytow.pl/kuchnia/sosy.htm, sporo tego.
Pozdrówki
Dorota

Papryka duszona po węgiersku (leczo) /szybkowar
Marchew po mazursku/szybkowar
Zupelnie OT - Halloween-Wszystkich swietych
pasta rybna?
EUREKA by Tefal