kregoslup Th1-Th5

1. Data: 2003-04-06 08:38:14

Temat: kregoslup Th1-Th5
Od: "Szybki" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem tu poraz pierwszy.
Mam pewien problem z chyba kregoslupem. Otoz boli mnie potwornie na
wysokosci 2-5 kręgu, bardziej po lewej stronie kregoslupa. Boli mnie to
czasami po treningu (silownia) albo po nocy (jak sie krzywo spi np.). Bol
ten uniemozliwia mi skrecanie glowy w lewo, dol oraz do gory. Poprostu
zupelny paraliż karku i szyi. Jedynie w prawo jak skrecam to troche mniej
boli. Podczas poruszania glowa czuje jakby cos mi sie tam wzdluz tego
odcinka kregoslupa naciągalo i kluje strasznie (jak jakis nerwoból). Bardzo
mozliwe ze ma to cos wspolnego z kontuzją sprzed 5 lat, kiedy podczas
wypadku na rowerze przestawily mi sie 3 kręgi szyjne i chyba naderwane
zostalo scięgno. Mialem wtedy robioną punkcje ledzwiowa na neurochirurgii i
wszystko bylo ok. Jednak ostatnio coraz czesciej i mocniej boli mnie w
karku.
Czy da sie to jakos leczyc? Bo tabletki p.bolowe oraz wszelkiego rodzaju
żele nie pomagaja mi, bol utrzymuje sie z reguly kilka dni i znika sam. Ale
zawsze cos tam mnie kłuje gdy schylam glowe w dół albo ją skrecam w lewo, co
ogranicza mi zakres ruchu głową. Do jakiego specjalisty powinienem sie
zglosic? Bo jak poszedlem do chirurga to ten powiedzial mi tylko "trudno -
kontuzja, trzeba sie oszczedzac. Nastepny!" Moze na neurochirurgie?

Jakby ktos potrafil i mogl to prosze o przetlumaczenie mi z łaciny na polski
rozpoznania po moim wypadku:
Vulnera et excoriationes multiplices faciei et frontis.
Vulnera liuqae.
Fractura ossis nasi.
Laesio nervi mentalis dextri.
Contusio columnae vertebralis regionis Th1-Th3.

Pozdrawiam
Dawid.

2. Data: 2003-04-06 20:43:51

Temat: Re: kregoslup Th1-Th5
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ogranicza mi zakres ruchu głową. Do jakiego specjalisty powinienem sie
> zglosic? Bo jak poszedlem do chirurga to ten powiedzial mi tylko "trudno -
> kontuzja, trzeba sie oszczedzac. Nastepny!" Moze na neurochirurgie?

Moze ortopeda?
I nie idz juz wiecej do tego lekarza jesli mu sie tak bardzo spieszy...

koenzym Q10
ginekolog torun
Czy jest na grupie jakiś radiolog ...
Półpasiec