krem

21. Data: 2002-11-01 20:48:17

Temat: Re: krem (optymalny)
Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article apucro$7pi$...@n...tpi.pl, Jan Werbiński at
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl wrote on 1/11/02 18:16:

> tysięcy

> Tak. Przejrzyj archiwum grupy z wiosny bieżącego roku przy użyciu googli.
> Słowa kluczowe: AIDS, HIV lub Krystyna*opty*

ok.
poczytalam troche.
widze same cytaty o HIV, nie znalazlam nic o wypadkach na drogach.

Krystna podala wyniki badan, z ktorymi sie zgadza. ma przeceiz do tego
prawo.
Ty sie akurat z tym nie zgadzasz. tez masz prawo.
ja sie pojawilam na grupie juz po owych burzliwych dyskusjach i czesc watkow
poznalam dopiero teraz.
kiedy ja zaczelam czytac grupe zobaczylam tylko skutki.
a skutki sa takie, ze Ty lub CZJ na kazde stwierdzenie czegokolwiek o ZO czy
wrecz wypowiedz Krystyny Opty reagujecie zlosliwym zarcikiem.
mozna odniesz zle wrazenie.
KO sie odcina bo jest przewrzaliwona poprzednia sytuacja.
i tak dalej.

i zeby bylo jasne: nie krytykue ZO bo widze jego dobre skutki u swojego
Taty. od niego tez znam niektore poglady dr Kwasniewskiego, z ktorymi sie
nie zgadzam. moj Tata zreszta tez.
nie chodzi mi o bronienie okreslonych pogladow zwiazanych z ZO czy inna
dieta.
chodzi mi o to, zeby nie atakowac innych (drobne uszczypliwe uwagi tez sa
przykre) bez wyraznej potrzeby i skonczyc niepotrzebne spory.
i mowie to do wszystkich wzajemnie sie "podszczypujacych". przeciez taka
grupa z zalozenia ma wspierac a nie dolowac, prawda?
wierze, ze potrafimy wyrazac swoje zdanie nie krzywdzac przy okazji innych.

pozdrawiam cieplo
--
*gosia*

22. Data: 2002-11-01 21:14:36

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> in article apucro$7pi$...@n...tpi.pl, Jan Werbiński at

> ok.
> poczytalam troche.
> widze same cytaty o HIV, nie znalazlam nic o wypadkach na drogach.

Jak sama stwierdziłaś "poczytałaś trochę". Poczytaj jeszcze.

> [...]
czy
> wrecz wypowiedz Krystyny Opty reagujecie zlosliwym zarcikiem.

Pożartować nie wolno? Nie rozumiem. Moim zdaniem zasłużyli sobie na
żartowanie z nich. Poczytaj jeszcze trochę fanatycznych tekstów łudząco
podobnych do opisów objawień (krzyż na szybie itp).

> mozna odniesz zle wrazenie.
> KO sie odcina bo jest przewrzaliwona poprzednia sytuacja.
> i tak dalej.

Takie bzdury wypisywała, teraz się wstydzi.

> i zeby bylo jasne: nie krytykue ZO bo widze jego dobre skutki u swojego
> Taty. od niego tez znam niektore poglady dr Kwasniewskiego, z ktorymi sie
> nie zgadzam. moj Tata zreszta tez.

Ja też nie krytykuję ZO. Powątpiewam jednak w założenie jej nieszkodliwości
dla każdego oraz w dłuższym terminie. Kpię tylko z fanatyzmu niektórych jej
zwolenników oraz z utożsamiania Kwaśniewskiego z prorokiem - zbawcą. To dwie
różne sprawy.

> [...]
> chodzi mi o to, zeby nie atakowac innych (drobne uszczypliwe uwagi tez sa
> przykre) bez wyraznej potrzeby i skonczyc niepotrzebne spory.

Wiem już o co Ci chodzi. To co zrobię, to moja sprawa.

> i mowie to do wszystkich wzajemnie sie "podszczypujacych". przeciez taka
> grupa z zalozenia ma wspierac a nie dolowac, prawda?

Tak????? Oooooo.....
:-)

Grupy wsparcia to zupełnie coś innego. Rzeczowa dyskusja ma pewne cechy
wspólne z dyskusją w grupie wsparcia ale też wiele różnic.

> wierze, ze potrafimy wyrazac swoje zdanie nie krzywdzac przy okazji
innych.

Jesteś idealistką. Life is brutal. :-P

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

23. Data: 2002-11-01 21:26:38

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article apuqr6$lud$...@n...tpi.pl, Jan Werbiński at
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl wrote on 1/11/02 22:14:

> Jak sama stwierdziłaś "poczytałaś trochę". Poczytaj jeszcze.

byc moze poczytam.
a znajde wtedy o tych wypadkach drogowych?
:-P

> Pożartować nie wolno? Nie rozumiem. Moim zdaniem zasłużyli sobie na
> żartowanie z nich. Poczytaj jeszcze trochę fanatycznych tekstów łudząco
> podobnych do opisów objawień (krzyż na szybie itp).

wolno pozartowac.
ale sa roznew zarty i niektore moga polec. ja natrafiajac na Twoje zarty i
wyobrazajac soebie jak sie mogla poczuc ich adresatka niezbyt milo sie
poczulam.

> Takie bzdury wypisywała, teraz się wstydzi.

"odcina" uzylam w zanczeniu "odpowiada ronie zlosliwie, nieprzyjemnie"

> [...]
> zwolenników oraz z utożsamiania Kwaśniewskiego z prorokiem - zbawcą. To dwie

zdazylam juz to zauwazyc

> Wiem już o co Ci chodzi. To co zrobię, to moja sprawa.

ciesze sie, ze rozumiesz o czym mowie.
i jasne jest, ze postapisz tak ja uwazasz.
nikogo przeciez do niczego nie zmuszam.

> Tak????? Oooooo.....
> :-)

o tak
:-)

> Grupy wsparcia to zupełnie coś innego. Rzeczowa dyskusja ma pewne cechy
> wspólne z dyskusją w grupie wsparcia ale też wiele różnic.

no wlsnie: rzeczowa dyskusjaiektore zarty, zarciki i podszypywanki wzajemne
pod miano "rzeczowej dyskusji" juz nie podpadaja niestety.
i o to mi chodzilo.

> innych.
>

> Jesteś idealistką. Life is brutal. :-P

a jestem. i do tego naiwna.
przez to prawdziwosc Twojego ostaniego stwierdzenia przetestowalam az za
dobrze.
ale ciagle wierze, ze potrafimy.
i zawsze mozemy probowac.
starac sie.
zmieniac sie.

no dobra, bo wpadne w gornolotny ton

pozdrowienia

--
*gosia*

24. Data: 2002-11-02 07:03:24

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> in article apuqr6$lud$...@n...tpi.pl, Jan Werbiński at

> byc moze poczytam.
> a znajde wtedy o tych wypadkach drogowych?
> :-P

I nie tylko. :-)

> wolno pozartowac.
> ale sa roznew zarty i niektore moga polec. ja natrafiajac na Twoje zarty i
> wyobrazajac soebie jak sie mogla poczuc ich adresatka niezbyt milo sie
> poczulam.

Bardzo mi przykro, że są osoby które mnie po prostu nie trawią. Uszczęśliwić
wszystkich nie mogę, pozostaje mi się po prostu nimi nie przejmować.
Są też ludzie, którzy nie ścierpią jakiegokolwiek żartu na swój temat. Z
jakiego powodu miałbym się troszczyć o ich kruche ego?

> "odcina" uzylam w zanczeniu "odpowiada ronie zlosliwie, nieprzyjemnie"

Nie odczułem złośliwości w jej wypowiedziach. Widocznie jestem już
przyzwyczajony po poprzednich dyskusjach. :-P

> ciesze sie, ze rozumiesz o czym mowie.
> i jasne jest, ze postapisz tak ja uwazasz.
> nikogo przeciez do niczego nie zmuszam.

Fajnie, że się rozumiemy. Z tym większą przykrością muszę Cię zapewnić, że
nie mam zamiaru się zmienić. :-)

> a jestem. i do tego naiwna.
> przez to prawdziwosc Twojego ostaniego stwierdzenia przetestowalam az za
> [...]

Wystarczy, już zaczynam się wzruszać.
;-)

25. Data: 2002-11-02 19:10:04

Temat: Re: krem
Od: jacek <j...@l...local> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2002-11-02 20:31:50

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poto aby producent mial jeszcze wiecej kasy a ty jeszcze mniiej.
Zauwaz ze producent pisze wprost ze przyczyna celulitisu jest glukoza,
ktora niszczy kolagen.
Wiec zamiast zrec cukier (czyli pieczywo, owoce makarony i inne
wysokocukrowe produkty, poprostu zmien zasilanie organizmu na
tluszczzowoww bialkowe. Tluszcz nie uszkadza kolagenu.

jakbys czytal grupe to wiedzialbys ze hafsa nie zre cukru !

Saman_tha

27. Data: 2002-11-02 22:12:25

Od: jacek <j...@l...local> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Nov 2002, Saman_tha wrote:

> [...]
> tluszczzowoww bialkowe. Tluszcz nie uszkadza kolagenu.
>
> jakbys czytal grupe to wiedzialbys ze hafsa nie zre cukru !

No niestety nie za bardzo czytalem ta grupe. Poproszee przybliz mi prosze
co jada hafsa? Tylkoo nie mow ze nie jada zbozowych produktow, owocow itp?

Moze je optymalnie?

Jacek

28. Data: 2002-11-02 23:06:07

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article P...@l...local, jacek at
j...@l...local wrote on 2/11/02 23:12:

> No niestety nie za bardzo czytalem ta grupe. Poproszee przybliz mi prosze
> co jada hafsa? Tylkoo nie mow ze nie jada zbozowych produktow, owocow itp?
>
> Moze je optymalnie?

to co je Hafsa i kilka innych osob tutaj (ja tez) to dzywianie wedlug metody
montignaca albo ogolnie "low GI diet"

(GI = indeks glikemiczny)

--
*gosia*

29. Data: 2002-11-02 23:28:24

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "jacek" <j...@l...local> napisal w wiadomosci
ocal...

> [...]
> co jada hafsa? Tylkoo nie mow ze nie jada zbozowych produktow, owocow itp?

Otóz Hafsa jada IMHO w sposób znacznie blizszy optymalnemu niz tak zwani
"optymalni".
Teraz wg mojej wiedzy jest na Montim.
Pozdrawiam
JAnuszeq

30. Data: 2002-11-04 09:52:18

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ocal...

> Otóz Hafsa jada IMHO w sposób znacznie blizszy optymalnemu niz tak zwani

Kilka dni nieobecnosci i prosze,pytanie co jada Hafsa?
Wg mnie odzywiam sie bardzo racjonalnie.Platki zbozowe,otreby,nabial
chudy,owoce i warzwya,mieso,ryby ,sery.Czasem zjem czekolade gorzka.
A krem?Stosuje z przyzwyczajenia.Kiedys pt utrata zbednych cm.Teraz?Bo mam
krem i szkoda mi wyrzucic.A skora jest gladziutka i wiem,ze to nie zasluga
kremu,a diety.I nie tylko skora celulitisowa mi sie poprawila.Na twarzy
tez.Zero wypryskow,nabrala brzoskwiniowego blasku.Hmmm pieknie pisze o
sobie.Paznokcie sie wzmocnily,wlosy tez.A kremem bede sie smarowac-poki sie
nie skonczy.Pozdrawiam Hafsa

Montignac a wege - gdzie tkwi kruczek?
Do ithilhin
MM - pytan ciag dalszy