krem antycellulitisowy

1. Data: 2007-06-02 12:16:34

Temat: krem antycellulitisowy
Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak polecacie dobre kremy antycellulitisowe.Tanie i dobre!Podajcie jakies
sklepy internetowe gdzie mozna to kupic.
pozdr

2. Data: 2007-06-02 15:57:16

Temat: Re: krem antycellulitisowy
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> napisał w wiadomości
> Witam
> Jak polecacie dobre kremy antycellulitisowe.Tanie i dobre!Podajcie jakies
> sklepy internetowe gdzie mozna to kupic.
> pozdr
To jest grupa o dietach, a nie kremach!!!!!
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-06-03 07:02:54

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> napisał w wiadomości
> Witam
> Jak polecacie dobre kremy antycellulitisowe.Tanie i dobre!Podajcie jakies
> sklepy internetowe gdzie mozna to kupic.

W internecie nie spotkałem. Możesz jednak kupić w mięsnych nóżki, skórki
wieprzowe i coś z kością na rosół. Stosować wewnętrznie po obróbce
kulinarnej. Tanie i dobre.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2007-06-03 10:08:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f3tp2k$fsh$1@news.dialog.net.pl...

> Użytkownik "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> napisał w wiadomoœci
>
> W internecie nie spotkałem. Możesz jednak kupić w mięsnych nóżki, skórki
> wieprzowe i coœ z koœciš na rosół. Stosować wewnętrznie po obróbce
> kulinarnej. Tanie i dobre.

Oczywiście mało kto w to uwierzy ;)

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

5. Data: 2007-06-03 11:31:17

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Sredynski napisal:

> W internecie nie spotkałem. Możesz jednak kupić w mięsnych nóżki, skórki
> wieprzowe i co&#65533; z ko&#65533;ciš na rosół. Stosować wewnętrznie po obróbce
> kulinarnej. Tanie i dobre.

A pozniej bedzie pisal takie madre posty jak przedstawiciele waszej sekty ,
towarzyszu Piszczyk?

6. Data: 2007-06-04 07:47:48

Od: "F.Desk" <j...@...desk.com.inv> szukaj wiadomości tego autora

piotrek wrote:

> Witam
> Jak polecacie dobre kremy antycellulitisowe.

Kawa. Robisz kawe (z fusami) i sie nia smarujesz. Do dostania w sklepach
spozywczych :)

7. Data: 2007-06-04 07:58:27

Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> szukaj wiadomości tego autora

> Kawa. Robisz kawe (z fusami) i sie nia smarujesz. Do dostania w sklepach
> spozywczych :)

pierwszy raz slysze ale jak sie tym smarowac
daj mi jakis opis czy sama kawa sie smarowac czy fusy czy jak bo nierozumiem
pozdr

8. Data: 2007-06-05 09:05:12

Od: duszołap <g...@i...usun.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek napisał(a):

> pierwszy raz slysze ale jak sie tym smarowac
> daj mi jakis opis czy sama kawa sie smarowac czy fusy czy jak bo nierozumiem

Zaparzasz kawę mieloną, wilgotne wystudzone fusy mieszasz z cukrem (tym
cukierniczkowym) w celu utworzenia pasty i tą pastą robisz masaż ciała.
Czy działa na cellulit (cellulit, na miłość, nie cellulitis) to nie
wiem, ale jako peeling do ciała sprawdza się rewelacyjnie. Acha, tylko
uważaj, bo fusy są po tym zabiegu dosłownie wszędzie.

A na cellulit ja bym radziła raczej porządny zestaw ćwiczeń aerobowych.
Ale co kto lubi. :P

--dusz.

9. Data: 2007-06-05 09:40:53

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...usun.am.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:f4398d$2j8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy działa na cellulit (cellulit, na miłość, nie cellulitis)

http://www.twojadieta.info/artykul/cellulitis/

A dlaczego autorka artykułu na wskazanym linku cellulit i cellulitis używa
przemiennie?
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-06-05 10:03:05

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> A pozniej bedzie pisal takie madre posty jak przedstawiciele waszej sekty,
> towarzyszu Piszczyk?

Panie Jeff, wszystko idzie, jak trzeba.

Glodowka
Poczęcie dziecka - dieta mężczyzny