krem antycellulitisowy

11. Data: 2007-06-05 11:37:39

Temat: Re: krem antycellulitisowy
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Panie Jeff, wszystko idzie, jak trzeba.

Taak, wlasnie widze. Mam nadzieje, ze Pan ze swojej diety optymalnej "bronbosze"
nie zrezygnowal pod wplywem moich postow?
Bo wie Pan, akurat jesli chodzi o Pana, to ja nie chcialbym aby Pan to zrobil.

12. Data: 2007-06-05 13:15:58

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zrezygnowal pod wplywem moich postow?
> Bo wie Pan, akurat jesli chodzi o Pana, to ja nie chcialbym aby Pan to

Spoko. Jem jaja i się śmieję. :-)
Jest dobrze. Jest dobrze. Jest dobrze.
Jest dobrze. Jest dobrze. Jest dobrze.
Dzień dobry! Jest dobrze.

13. Data: 2007-06-08 16:37:16

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek wrote:

> Witam
> Jak polecacie dobre kremy antycellulitisowe.Tanie i dobre!Podajcie
> jakies sklepy internetowe gdzie mozna to kupic.
> pozdr
Wiem, że szukasz kremu a moja odpowiedź tego nie będzie dotyczyć.
Celulitis jest objawem niewydolności któregoś z systemu oczyszczającego
w organiźmie. Dlatego krem jeśli miałby być "dobry" to musiał by
działać wewnętrznie na organy wewnętrzne pacjenta. Trudno o
taki "dobry" krem. Radzę przestać szukać i raczej zająć się diagnozą
powodu tego zjawiska. W większości przypadków przyczyną sprawczą jest
nieprawidłowe odżywianie (jedzenie może być smaczne i dobre ale to nie
jest odżywianie). Przyczyną bezpośrednią być może niedomagająca wątroba
albo zanieczyszczone jelito grube, itp.

Agryppa

14. Data: 2007-06-09 07:35:11

Od: duszołap <g...@i...usun.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agryppa napisał(a):

> Wiem, że szukasz kremu a moja odpowiedź tego nie będzie dotyczyć.
> Celulitis jest objawem niewydolności któregoś z systemu oczyszczającego
> w organiźmie.

http://www.emedicine.com/EMERG/topic88.htm
Background: The word cellulitis literally means inflammation of the
cells. It generally indicates an acute spreading infection of the dermis
and subcutaneous tissues resulting in pain, erythema, edema, and warmth.

http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/0008
55.htm
Cellulitis is an acute inflammation of the connective tissue of the
skin, caused by infection with staphylococcus, streptococcus or other
bacteria (see also Erysipelas).

http://en.wikipedia.org/wiki/Cellulitis
Cellulitis is an inflammation of the connective tissue underlying the
skin, that can be caused by a bacterial infection. Cellulitis can be
caused by normal skin flora or by exogenous bacteria, and often occurs
where the skin has previously been broken: cracks in the skin, cuts,
burns, insect bites, surgical wounds, or sites of intravenous catheter
insertion.

Masz jeszcze coś do powiedzenia w temacie "czym jest cellulitis"?

--dusz. (sigh, really)

15. Data: 2007-06-09 22:56:36

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap wrote:
> The word cellulitis literally means inflammation of the
> cells.

Jestem zaskoczony, że to jest zapalenie podskurne bakteriami, itd.
Ale zauważ, że to nie zmienia postaci rzeczy, gdy chodzi o dobry
krem :-)

Streptococci are also part of the normal commensal flora of the mouth,
skin, intestine and upper respiratory tract of humans.

A to ozanacza, że nie biorą się zewnątrz lecz z wewnątrz organizmu
człowieka. Zaczynają wygrywać z systemem odpornościowym. Dlaczego? A no
właśnie. Pacjent musiał do tego doprowadzić jakimś działaniem. Krem
tego już nie uratuje więc nie będzie można go nazwać "dobrym".

Agryppa

16. Data: 2007-06-10 16:27:00

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem zaskoczony, że to jest zapalenie podskurne bakteriami, itd.
> Ale zauważ, że to nie zmienia postaci rzeczy, gdy chodzi o dobry
> krem :-)

alez zmienia. bo cellulit- problem kosmetyczny, nie jest tym samym co
cellulitis- choroba. dopiero jak sie umie odroznic te dwie rzeczy mozna zaczac
myslec o udzielaniu rad.

iwon(K)a

17. Data: 2007-06-12 18:43:16

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> [...] bo cellulit- problem kosmetyczny, nie jest tym samym co
> cellulitis- choroba. dopiero jak sie umie odroznic te dwie rzeczy
> mozna zaczac myslec o udzielaniu rad.
>
> iwon(K)a

Już nie chce mi się walczyć z tą grupą osób, które mają swoje racje. Ale
jeszcze jeden post do Ciebie Iwonka:

piotrek, autor wątku, zadał takie pytanie:
"Jak polecacie dobre kremy antycellulitisowe?"

No i jak ja miałem to zrozumieć? Że niby chodziło piotrowi o kremy
antycellulitowe? Wydaje się, że prosił o informacje nt. kremów
anycellulitisowych. Nie chciałbym zmieniać brzmienia jego pytania i
dlatego zdaje się, że autor wątku powinien być adresatem twojej reposty
a nie ja. Innymi słowy bijesz nie tego chłopca to trzeba :-)

Agryppa

18. Data: 2007-06-16 19:04:03

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego zdaje się, że autor wątku powinien być adresatem twojej reposty
> a nie ja. Innymi słowy bijesz nie tego chłopca to trzeba :-)

mozna zadac glupie pytanie, bo mozna nie wiedziec, ale jesli sie udziela rad,
to juz glupim sie byc nie moze.

iwon(K)a

Glodowka
Poczęcie dziecka - dieta mężczyzny