Re: kremowka

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kremowka
Date: Sat, 29 Sep 2012 10:13:25 +0200

Użytkownik "Bbjk" <b...@g...comspam> napisał w wiadomości
news:5066982e$0$1303$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> przypadkiem. Kupując śmietankę patrzę, czy to jest tylko śmietanka, czy z
> jakimiś dodatkami - z dodatkami nie kupuję.
> Żadnych zagęstników nie dodaję do ubijania, jedynie do niektórych deserów
> odrobinkę żelatyny (galaretki owocowej), ale to już po ubiciu śmietany na
> sztywno. Normalna, zwykła śmietana powinna się ubic bez problemów.
> Śmietanka do ubijania musi być solidnie schłodzona, miska i naczynia też
> zimne, czyste, ale to drugie, to oczywistość oczywista.
> Jeśli te kłopoty będą Ci się powtarzać, to radzę syfon, np:
_smietany_aluminiowy_05L.html
> ja nie używam tego, ubijam zwykłym mikserem. Ale i widelcem się zdarzało,
> i babciową trzepaczką :)

No właśnie- nie po raz pierwszy ubijałem. Wlałem śmietankę- 2 kubki (miała
konsystencję mleka- co mnie zdiziwiło)- ubijanie mikserem nic nie dało.
Dodałem trochę cukru- nadal brak efektów. Nie robiłem tego od dawna- niby
żaden to problem, ale jednak jest sporo produktów obecnie o (że się tak
wyrażę)- ograniczonym stosowaniu. Dlatego pomyślałem, że może ta śmietanka
nie daje się np ubijać. W takim razie nie kupię już ich produktów- zaraz idę
kupić inną śmietankę.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron