kret

1. Data: 2001-09-06 17:26:32

Temat: kret
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w skutek niedopatrzenia w ministerstwie od miesiaca nie ma w pl zwierzat pod
ochrona. Oznacza to, ze krety mozna bezkarnie tepic na terenie posesji
zamknietych - tylko jak?
bazyli

2. Data: 2001-09-06 19:18:15

Temat: Re: kret
Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> w skutek niedopatrzenia w ministerstwie od miesiaca nie ma w pl zwierzat
pod
> ochrona. Oznacza to, ze krety mozna bezkarnie tepic na terenie posesji
> zamknietych - tylko jak?

Wystarczy nachylić się nad dziurą i bardzo głośno krzyknąć. Jak jest echo to
znaczy ,że już pusto ,jak usłyszysz "czego tak wrzeszczysz" to znaczy ,że
trzeba jeszcze raz ;-))))
Bardzo lubię Krecika.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1

3. Data: 2001-09-06 21:31:23

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo lubię Krecika.
Witam !
Nareszcie jest chętny!!!
Jak wyłapię swoje to Ci wyślę. Na priva.

Wiesiek
P.S. Duuużo zdrowia i cierpliwości. He. he, he.

4. Data: 2001-09-07 12:46:06

Od: basia <s...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> ochrona. Oznacza to, ze krety mozna bezkarnie tepic na terenie posesji

A ja , gdy sie pojawiaja w ogrodzie ,wbijam w glebe takie prety i wieszam na
nich otwarte nozem do konserw puszki od piwa. Jak wieje wiatr, to strasznie
dzwoni. Krety nie moga tego wytrzymac , zatykaja uszy lapkami i uciekaja do
sasiadow :)))

Pozdr.
basia

5. Data: 2001-09-07 18:59:33

Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
> Nareszcie jest chętny!!!
> Jak wyłapię swoje to Ci wyślę. Na priva.
>
> Wiesiek
> P.S. Duuużo zdrowia i cierpliwości. He. he, he.

Szczerze mowiac krety nie maja u mnie szans ;-)))
W ogrodzie i domu mieszkaja dwa koty i krety omijaja nasza dzialke szerokim
lukiem .

6. Data: 2001-09-09 07:55:38

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old ....." <j...@p...pl> wrote in message news:9nb7d3$eac$4@news.tpi.pl...

> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szczerze mowiac krety nie maja u mnie szans ;-)))
> W ogrodzie i domu mieszkaja dwa koty i krety omijaja nasza dzialke szerokim
> lukiem .

Moje dwie kicie (http://koty.orchidea.pl) tez lapia gryzonie, a jakze. Niestety
tylko gdzies z sasiedniej laki. Na trawniku od kiedy zaczelo wiecej padac mam co
rano ze 20 kopcow... Nie wzrusza 'kopacza' takze wetkniety brzeczyk (moze mam
gluchego kreta?) ani biegajacy po ogrodzie pies. A trawnik staram sie utrzymac we
wzglednej 'rownosci' ze wzgledu na biegajace po nim male dziecko...

-P.

--
Polskie Towarzystwo Miłośników Orchidei
http://www.storczyki.org.pl