kret

11. Data: 2003-04-06 19:02:41

Temat: Re: kret
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Dembski" napisał w wiadomości >
> witam mam pytanko a propo czegos skutecznego co pozbedzie sie kreta z
> dzialki bo juz wszystkiego probowalem co mi polecaja ale to nic nie
> skutkuje.

W związku z ogloszonym bez mojej akceptacji przez niektórych grupowiczów
obecnego roku rokiem kreta :-((( podaję Ci w konspiracji link do archiwum:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=21353796
Zajrzyj tam i powiadom o sukcesach w obchodach "roku kreta"
Pozdr. Jurek

12. Data: 2003-04-06 23:16:29

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pebe <p...@c...pl> wrote:
> Czy da się złapać kreta w jakąś pułapkę, tak by przeżył, był zdrowy i
> nadawał się do zfotografowania?

Chcesz mu wyrobić paszport?

Moon

13. Data: 2003-04-07 07:06:04

Od: "pebe" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz mu wyrobić paszport?

> Moon

Nie, ale lubię fotografować dzikie zwierzęta.
pzdr.

14. Data: 2003-04-07 09:12:38

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witam mam pytanko a propo czegos skutecznego co pozbedzie sie kreta z
> dzialki bo juz wszystkiego probowalem co mi polecaja ale to nic nie
> [...]
Ja odpowiem poważnie, bo znam Twój ból. Rozkopany trawnik to nic. Problem
zaczyna się, gdy krety a zwłaszcza nornice podkopują drzewka.
Żadne sposoby nie skutkują. Nie sprawdziłem jedynie elektronicznych
odstraszaczy, które podobno też nie są najlepsze. Na pozostałe genialne metody
nie trać czasu.
Jeżeli już krety tak zdemolują Ci ogród, że będziesz zdolny do wszystkiego, to
kup psa lub kota. One oczywiście kreta nie złapią, bo i nie o to chodzi, ale
bardzo skutecznie go wypłoszą. Sam zapach drapieżnika węszącego czy
rozkopującego korytarze wystarczy aby kret zmienił rewir. I to jest jedyna
skuteczna metoda jaką znam.
Leszek

15. Data: 2003-04-07 09:22:29

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1ed4.000000a7.3e914105@newsgate.onet.pl
Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> drapieżnika węszącego czy rozkopującego korytarze wystarczy aby
> kret zmienił rewir. I to jest jedyna skuteczna metoda jaką znam.

Hejka. Zapewniam Cię, Leszku, że ogród po przekopaniu przez jamnika
wygląda o wiele gorzej, niż niż po zryciu przez kreta. Nie polecam tej
metody;-)
Pozdrawiam śniegowo Ja...cki

16. Data: 2003-04-07 09:28:45

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
>    Hejka. Zapewniam Cię, Leszku, że ogród po przekopaniu przez jamnika
> wygląda o wiele gorzej, niż niż po zryciu przez kreta. Nie polecam tej

Fakt, że z jamnikiem jest gorzej niz z kretem, jest jeszcze bardziej uparty i
robi jeszcze większe dziury.
W takim razie pozostaje juz tylko kot. Ja mam od kilku miesięcy kota, który nie
ryje a nornice które jesienią wyryły mi średnio jedną dziurę na m2 plus po trzy
pod każdym drzewkiem zniknęły jak za dotykiem czarodziejskiej różdżki.
Leszek

17. Data: 2003-04-07 09:48:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Zapewniam Cię, Leszku, że ogród po przekopaniu przez jamnika
> wygląda o wiele gorzej, niż niż po zryciu przez kreta. Nie polecam tej
> metody;-)

A ja zapewniam, że kot nie rozkopuje korytarzy, a jego zapach
( a nawet zapach kilku kotów) nie ma wpływu na krety.

Krycha&Co(ty)&krety

18. Data: 2003-04-07 12:02:06

Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

pebe popelnil byl nastepujacy tekst:
: Czy da si? z?apa? kreta w jak?? pu?apk?, tak by prze?y?, by? zdrowy i
: nadawa? si? do zfotografowania?

Moj kot lapie krety, jak ich nie zje to sie nadaja do
sfotografowania, ale nie wygladaja na zdrowe bo sie nie ruszaja:
http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/priv/foto/spot
kania/KrysiaG1/DSCN0786.JPG

MC

19. Data: 2003-04-07 12:05:09

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

McZapkie wrote:

> Moj kot lapie krety, jak ich nie zje to sie nadaja do
> sfotografowania, ale nie wygladaja na zdrowe bo sie nie ruszaja:
> http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/priv/foto/spot
kania/KrysiaG1/DSCN0786.JPG

Kret ma taki mysi ogon?

Krycha&Co(ty)

20. Data: 2003-04-07 14:49:32

Od: "pebe" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"McZapkie" <M...@k...pl> wrote in message
> [...]
>
> Moj kot lapie krety, jak ich nie zje to sie nadaja do
> sfotografowania, ale nie wygladaja na zdrowe bo sie nie ruszaja:

TO NIE JEST KRET, TYLKO RYJÓWKA Z GATUNKU ZĘBIEŁEK BIAŁAWY (Crocidura
leucodon). :-)))))))
Kret jest 2 razy większy, ma tylko kikut ogona, jego łapy są
nieproporcjonalnie duże i jego oczy są uwstecznione.
pzdr.

Szkółki?
Kwiaty na balkonie - czy to możliwe?
wiatr