krety

1. Data: 2004-12-10 08:38:10

Temat: krety
Od: "Marcin" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pewnie nie tylko ja mam taki problem - nie mogę pozbyć się kretów,
stosowałem juz różne metody i nic.
Może ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby pozbycia się tego dziadostwa?
Pozdrawiam.
Marcin.

2. Data: 2004-12-10 09:39:24

Temat: Re: krety
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby pozbycia się tego dziadostwa?

Napisz może, jakimi metodami do tej pory walczyłeś z kretem, gdyż ten temat
pojawia się co chwila na grupie. Może jest wśród nich jakiś sposób, którego
jeszcze nie znamy?
Pozdr. Jurek

3. Data: 2004-12-10 09:56:24

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski) szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie nie tylko ja mam taki problem - nie mogę pozbyć się kretów,
> stosowałem juz różne metody i nic.
A probowales na wedke? Podobno to pewny sposob. Nie znam sie na wedkarstwie
ale mam dziwne przeczucie ze w przypadku kreta spining nie okaze sie
najskuteczniejsza metoda. Sa jednak inne -moze np na sztuczna muche albo na
chlebek?
:-))
> Pozdrawiam.
> Marcin.
Tomek

4. Data: 2004-12-10 10:25:31

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cpbndp$ns3$1@news.onet.pl Marcin <l...@o...pl>
napisał(a):

> Pewnie nie tylko ja mam taki problem - nie mogę pozbyć się kretów,
> stosowałem juz różne metody i nic.
> Może ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby pozbycia się tego dziadostwa?

Hejka. Własnie wróciłem z działeczki, gdzie zaobserwowałem
wyjatkową aktywność kretów, manifestującą się w postaci niezliczonych
kopczyków zarówno na działkach, jak i na alejkach. :-(
Marcinie, rozliczne sposoby walki z kretami znajdziesz w archiwum
i na stronie grupy.
Pozdrawiam syzyfowo Ja...cki

5. Data: 2004-12-10 10:44:51

Od: "WMK" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:7d17.00000062.41b96ecb@newsgate.onet.pl...

> [...]
> jeszcze nie znamy?
> Pozdr. Jurek
>
> Bardzo skuteczne jest postawienie przed krecią norą telewizora z
transmisją z obrad Komisji Nadzwyczajnej.

Pozdr.,
Re

6. Data: 2004-12-10 14:13:57

Od: "Marcin" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krety próbowałem już zwalczyć
świecami dymnymi,
pastylkami, które zjadaja i zdychaja po nich (nawet trochę się po tym
poprawiło ale nie na długo),
środkami, z których pod wpływem wilgoci uwalnia sie gaz trujący dla kretów
oraz tradycyjnym wieszaniem puszek na kijkach wetkniętych w kopce.

Dowiedziałem się, że ponoć działa wtykanie w korytarze ligniny nasączonej
naftą ale jeszcze tego nie próbowałem.

Pozdrawiam i czekam na propozycje innych jeszcze sposobów.

7. Data: 2004-12-10 16:52:58

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oraz tradycyjnym wieszaniem puszek na kijkach wetkniętych w kopce.
>
> Dowiedziałem się, że ponoć działa wtykanie w korytarze ligniny nasączonej

To spróbuj i powiedz czy pomogło. W sumie wypróbowałeś już dużo i wnosek z
tego, że tego kreciego społeczeństwa z ogrodu pozbyc się trudno lub jest to
niemożliwe. Ja uważam, że Kretol takie granulki, które mają odstraszać
zapachem ,mogą pomóc,ale trzeba być systematycznym, ja nie jestem więc się
ich nie pozbyłam.

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-12-10 17:57:50

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marcinie, rozliczne sposoby walki z kretami znajdziesz w archiwum
> i na stronie grupy.
> Pozdrawiam syzyfowo Ja...cki

Ja niezawodnie i nieustannie polecam na krety kota, najlepiej takiego
wiejskiego bidę co od pokoleń rodzinnie trudni się wyłapywaniem przeróżnych
niewdzięczników typu myszy i krety ...
Ja jestem bardzo zadowolona z Mutka i Fredzia :-)

Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-12-10 18:55:33

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ja niezawodnie i nieustannie polecam na krety kota

A ja niezawodnie i nieustannie polecam... stoicki spokój.
Dokładnie tak samo, jak w przypadku gradu.

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2004-12-10 19:00:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosowałem juz różne metody i nic.
> Może ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby pozbycia się tego dziadostwa?

Gaz.

Pozdrawia duszno boletus

Litchi
Ksiazki dotyczace Architektury Krajobrazu
pigwowce, pigwy
Borowka brusznica 'Masowia'
lawenda