krety w ogrodzie

51. Data: 2004-07-20 11:30:10

Temat: Re: krety w ogrodzie
Od: "WaLker" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cdiqu3$m03$1@korweta.task.gda.pl...
> W wiadomości news:cdio14$b8c$1@news.onet.pl WaLker

> Hejka. Ktoś się czepia WaNdal'u. Wszystkie polskie węże są pod
> ochroną.

W Polsce nie tylko węże są pod ochroną. Włamywacz, który wynosi ci telewizor
z domu też jest pod ochroną. Rusz go to się przekonasz. Jak rozumiem przez
jezdnię przechodzisz na pasach i na zielonym świetle, jeździsz przepisowo, a
na komputerze, z którego wysłałeś swoje genialne spostrzeżenie masz
zainstalowane tylko legalne programy...
Najbardziej w moich rodakach bawi mnie ich zakłamanie (z ich religijnością
na czele!).

Pozdrawiam
WaLker

52. Data: 2004-07-20 12:07:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WaLker" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> Nie jest wykluczone, że niewiele w życiu czytałaś. Nie licząc grup
> dyskusyjnych i czatów.

Spoko, wczoraj czytałam Claudię, coś tam czasem przeczytam :))

Jest to o tyle prawdopodobne, że gdybyś nieco

O łał !!! Nie wiedziałam, dziekuję, że mi napisałeś :)))

>A co powiesz na bociana
> zabijającego zaskrońca?

Nic nie powiem głodny to zjada, powiedz mi tylko co mam mysleć o imbecylu
zabijającym zaskrońca nie widomo po co?

Jest takie powiedzenie "głupia Kaśka". Można by się
> zastanowić, czy ktoś jest głupi, bo rodzice dali mu takie imię, czy może
po
> prostu jest głupi i ma na imię Kaśka.

Żadna nowość, czasem sama sobie powtarzam nieraz "Kaśka ale ty jestes
głupia" :))

>To było apropos łatwości z jaką można
> ferować wyroki na temat czyjejś głupoty, bądź jej braku. Na drugi raz
warto
> się zastanowić zanim się kogoś oceni, samemu nie będąc uznanym
autorytetem.

Swoja droga nie napisałam, ze jesteś głupi, tylko, że uzasadnienie jest
głupie, czytaj uważnie.No i żeby osądzić twoje postepowanie nie trzeba być
autorytem, panie bardzo mądry, co nawet właśnym imieniem i nazwiskiem nie
chcesz się tu podpisać.

Nie pozdrawiam
Kaśka

53. Data: 2004-07-20 12:09:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zainstalowane tylko legalne programy...
> Najbardziej w moich rodakach bawi mnie ich zakłamanie (z ich religijnością

Typowe argumenty kogoś kto nie ma nic na swoją obronę. Zmiana tematu :)))

Pozdrawiam grupiwczów-jeden troll
Kaśka

54. Data: 2004-07-20 12:16:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cdivnb$cnp$1@news.onet.pl WaLker
<j...@p...com> napisał(a):

> Wiem o tym. Nie znoszę węży w ogóle, a zwłaszcza w swoim ogrodzie. I
> zawsze gdy jakiegoś zatłukę jestem z siebie bardzo dumny.

Hejka. Ten WaLker, to chyba jakiś desant z grupy pl.soc.polityka.
Pozdrawiam prowokacyjnie Ja...cki
P.S. Ty się do ''nasz'' nie nadajesz. :-) Wracaj Natalio na Bruk (lin).
;-)

55. Data: 2004-07-20 12:46:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ten WaLker, to chyba jakiś desant z grupy pl.soc.polityka.
> Pozdrawiam prowokacyjnie Ja...cki
> P.S. Ty się do ''nasz'' nie nadajesz. :-) Wracaj Natalio na Bruk (lin).
:)))))
mnie sie ten Walker podoba
w przyrodzie wazna jest roznorodnosc gatunkow
i zwiazana z tym roznorodnosc zachowan
:)
bez boletusikow i Walkerow byloby nudno
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

56. Data: 2004-07-20 12:55:14

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

WaLker wrote:

> Wiem o tym. Nie znoszę węży w ogóle, a zwłaszcza w swoim ogrodzie. I zawsze
> gdy jakiegoś zatłukę jestem z siebie bardzo dumny.

Potrzeba samoakceptacji? Z czegoś w życiu trzeba być dumnym?

> Wow! Matka Teresa II ostatnie starcie!
> Jestem przejęty losem węży tak samo, jak wszyscy inni przejęci są moim
> losem.

No coż, chyba jeszcze nikt Cie łopatą nie zabił, jak mu wszedłeś na
prywatny teren? A może zabił i to duch trolluje?

> I prędzej wykończą nas politycy niż zaburzony brakiem węży ekosystem.

Prawdopodobne, ale ntg.

> A ja po prostu nie znoszę u siebie weży. Nie byłem w jego naturalnym
> środowisku i nie mogłem się oddalić. Chyba, że sugerujesz, że powinienem
> opuścić swój dom?

Nie sugeruję.

> Zdecydowana większość niewiadomych, ale mimo to błyskawicznie wydajesz
> opinie.

Nie chciałeś zjeść tego węża, nie zagrażał życiu i zdrowiu okolicznej
ludności, nawet sprzedać skóry i mięsa się nie da. W dodatku chwalisz
się takim postępowaniem. Wniosek?

> Czy to przypadkiem nie po audycjach radia maryja tak wyostrza się
> umysł?

O widzisz, co prawda nie wiem, co i komu się wyostrza po jakichkolwiek
audycjach, ale domniemuję, że jesteś antyklerykałem. Wcześniej
wykazałeś się głupotą i skłonnościami sadystycznymi, nie mniej
wnioskuję, że nie każdy antyklerykał musi charakteryzować się tymi
miłymi cechami.
Po odmówieniu kilku różańców i litanii oświeciło mnie, że dalsza
rozmowa nie ma sensu, żegnam.
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

57. Data: 2004-07-20 13:06:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:007901c46b32$da965a80$3e951b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> :)))))
> mnie sie ten Walker podoba
> w przyrodzie wazna jest roznorodnosc gatunkow
> i zwiazana z tym roznorodnosc zachowan
> :)

Hejka. Nie wierzę, żeby Ci się podobał ktoś, kto zabija zwierzęta
objęte ochroną gatunkową. Pewnie uważasz, że to tylko prowokacja.

> bez boletusikow i Walkerow byloby nudno
> :)

Ale bez polityki doskonale się tutaj obywamy, na szczęście. :-)
Pozdrawiam apolitycznie Ja...cki

58. Data: 2004-07-20 13:08:50

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WaLker wrote:

> [...]
> ryby. Mógłbym to jakoś przeżyć, bo duże ryby są poza ich możliwościami, a
> małych mam zbyt wiele. Miarka się jednak przebrała, gdy zaczęły mi zjadać
> żaby. Tego podarować nie mogłem! :-) Zwykle miałem mnóstwo małych żabek,
> które odskakiwały z trawy przed kosiarką, niektóre musiałem przenosić do
> stawu, inne wskakiwały do domu. Były w różnych kolorach, zapewne różne
> gatunki. A tu przez te węże wszystkie żabki zniknęły. No ale po roku walki z
> wężami powróciły żabki. Są już nawet słodkie maluchy ;-)
> A co do węży to mam nawet nagrany kamerą dowód ich zbrodni.

A jaką to wielką zbrodnię popełniły krety, że je karbidem wykańczasz?

Bea

59. Data: 2004-07-20 13:14:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ten WaLker, to chyba jakiś desant z grupy pl.soc.polityka.

Tak wstępnie, to z pl.regionalnych.szczecin i pl.rec.kino domowe m.in. :))

Pozdrawiam
Kaśka

60. Data: 2004-07-20 13:22:46

Temat: [OT]
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cdivnh$d3o$1@news.onet.pl WaLker
<j...@p...com> napisał(a):

> [...]
> swoje genialne spostrzeżenie masz zainstalowane tylko legalne
> programy... Najbardziej w moich rodakach bawi mnie ich zakłamanie (z

Hejka. ''Byt dla siebie (...) jest tym, czym nie jest, nie będąc
tym, czym jest.'' (J.P.Sartre)
Pozdrawiam poważnie Ja...cki

Jak zmniejszyc pH ?
Strykow i okolice