krety w ogrodzie

61. Data: 2004-07-20 13:28:38

Temat: Re: krety w ogrodzie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. Nie wierzę, żeby Ci się podobał ktoś, kto zabija zwierzęta
> objęte ochroną gatunkową. Pewnie uważasz, że to tylko prowokacja.
:)
dla mnie to ewidentna prowokacja
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

62. Data: 2004-07-20 13:35:02

Od: "Andrzej" <a...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem o tym. Nie znoszę węży w ogóle, a zwłaszcza w swoim ogrodzie. I
zawsze
> gdy jakiegoś zatłukę jestem z siebie bardzo dumny.

Śledziłem Waszą dyskusję ze skupieniem i wyrozumiałością człowieka , który
woli nie
zabierać głosu w sprawach na których nie czuje się jako ekspert , ale myślę
sobie , że trochę przegiąłeś.
Powiem Ci , że na początku dyskusji wydałeś mi się człowiekiem rozsądnym
nawet kiedy okazałeś
wtręty socjologiczne kto jakiego radia słucha i co czyta. Pisze w tym wątku
tylko po to żeby okazać Ci całkoitą
dezaprobatę dla stwierdzenia "I zawsze gdy jakiegoś zatłukę jestem z
siebie bardzo dumny."
Jezeli chcesz dalej przebywac na grupie , ktora czytam z zamilowania nie do
politykierstwa czy niezdrowych dla
mnie zachowan w stosunku do zwierzat a jedynie ze wzgledu na tematy ogrodowe
oszczedz mnie i kilku innym osoba
takich okreslen. Nie bardzo jestem zainteresowany kogo zatłuczesz i jakie to
wielkie w Tobie wzbudzi emocje.

> Wow! Matka Teresa II ostatnie starcie!
> Czy to przypadkiem nie po audycjach radia maryja tak wyostrza się
> umysł?

Nie lepiej na prive`a takie wysoce inteligentne komentarze w temacie
"re:krety w ogrodzie" posylac?
Nie chce dolewac oliwy do ognia i nie mam najmniejszej checi dalej prowadzic
polemiki na ten temat a jesli obrazilem
Twoje ludzkie uczucia przepraszam i calkowicie wycofuje sie z dalszej
dyskusji....

Pozdrawiam nie oczekujac odpowiedzi....
Andrzej F.

63. Data: 2004-07-20 14:10:25

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WaLker" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe jaki to humanitarny sposób?

Poprostu wynoszę je w wiaderku daleko do lasu i po kłopocie ...

> A co do węży to mam nawet nagrany kamerą dowód ich zbrodni (...)
> Chwilę pofilmowałem, a potem
> dzielnie uratowałem tę ropuchę :-) (tylko nie myślcie, że mi się
> odwdzięczyła w jakiś bajkowy sposób, zwyczajnie zanurkowała w stawie i
tyle
> ją widziałem :-)

> Pozdrawiam
> WaLker

No to już nie mam słów i opadam z sił ...

Miłka

64. Data: 2004-07-20 15:10:54

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WaLker wrote:

> Nie jest wykluczone, że niewiele w życiu czytałaś. Nie licząc grup
> dyskusyjnych i czatów. ...[ciach]
> Jest takie powiedzenie "głupia Kaśka". Można by się
> zastanowić, czy ktoś jest głupi, bo rodzice dali mu takie imię, czy może po
> prostu jest głupi i ma na imię Kaśka. To było apropos łatwości z jaką można
> ferować wyroki na temat czyjejś głupoty, bądź jej braku. Na drugi raz warto
> się zastanowić zanim się kogoś oceni, samemu nie będąc uznanym autorytetem.

No właśnie. Jakoś nie widać, żebyś Ty to zrobił, zanim zacząłeś obrażać
Kasię.
Facet! Jest tyle pięknych grup do trollowania. Daruj nam i sobie.

Bea

65. Data: 2004-07-20 15:57:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"WaLker" <j...@p...com> wrote in message news:cdivne$csj$1@news.onet.pl...

> [...]
> się zastanowić zanim się kogoś oceni, samemu nie będąc uznanym autorytetem.

No coz, tak daleko sie zagalopowales, ze masz w tej chwili prosty wybor.
Albo przeprosisz wszystkich, ktorych obraziles i przemyslisz swoje postepowanie
wobec wezy, albo dasz sobie spokoj z pisaniem na tej grupie. To znaczy pisac
mozesz, ale nikt Cie czytac nie bedzie, a tym bardziej odpowiadac Ci.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

66. Data: 2004-07-20 16:19:46

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:whbLc.2380$sx2.328@fe2.columbus.rr.com...
> [...]
postepowanie
> wobec wezy, albo dasz sobie spokoj z pisaniem na tej grupie.

OJ, przeskrobałeś sobie bratku, przeskrobałeś ....

Ostrożnie pozdrawia Miłka

PS.: Jego wypowiedź przypomina mi mojego sąsiada który własnemu psu
odciął siekierą łeb. Rano w niedzielę poszedł na mszę a pod wieczór jakby
nigdy nic uciął psu łeb, a przecież w Piśmie Św. piszą że inne stworzenia są
naszymi "małymi braćmi" ...

67. Data: 2004-07-20 20:15:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"WaLker" <j...@p...com> writes:

> W Polsce nie tylko węże są pod ochroną.

Nie tylko.

> Włamywacz, który wynosi ci telewizor z domu też jest pod
> ochroną. Rusz go to się przekonasz.

Pieprzysz.

> Jak rozumiem przez jezdnię przechodzisz na pasach i na zielonym
> świetle, jeździsz przepisowo,

Nie. Ale ponoszę tego konsekwencję.

> a na komputerze, z którego wysłałeś swoje genialne spostrzeżenie
> masz zainstalowane tylko legalne programy...

Tak.

> Najbardziej w moich rodakach bawi mnie ich zakłamanie (z ich
> religijnością na czele!).

A mnie nie. Mnie bawi ich różnorodność. Zaś wpienia tępota.

Grzesiek
--
Szaradzista z miasteczka Rogalin
Rozpowszechniał teorię, że palin-

68. Data: 2004-07-20 22:50:41

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

> :)
> dla mnie to ewidentna prowokacja
> :)

:-)Oczywiście:-)
Wg mnie to o.Rydzyk pod ksywką Jasia Wędrowniczka:)
Fajny gostek, nawet umiał pisać pełnymi i okrągłymi zdaniami, ale coś szybko
się skończył:-((( nie dowiem się po kiego grzyba te węże katować (mniejsza o
państwową ochronę gatunkową).

WaLker jesteś jeszcze?

Pozdrawiam
p...@r...pl

69. Data: 2004-07-21 06:27:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

70. Data: 2004-07-21 08:25:45

Temat: Odp: krety w ogrodzie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WaLker <j...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
[...]

Podpisu brak

Nastąpił błąd w temacie ... Powinno być "Kretyn w ogrodzie"
Pozdrawiam grupę bez trolli - Jagoda

Jak zmniejszyc pH ?
Strykow i okolice
Cytryna - doswietlanie