krew ?

1. Data: 2004-04-18 22:45:35

Temat: krew ?
Od: "darek" <d...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok kilku miesiecy mam krwawienie z odbytu (pomijam niestrawnosc) czy to
zaawansowany nowotwor jelita grobego?

2. Data: 2004-04-19 04:55:42

Temat: Re: krew ?
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c5v09f$544$...@j...coi.pw.edu.pl,
darek <d...@u...wp.pl>:
> ok kilku miesiecy mam krwawienie z odbytu (pomijam niestrawnosc) czy
> to zaawansowany nowotwor jelita grobego?

Na grupie nie ma wrozek ;)
Tylko na podstawie badania mozna cokolwiek stwierdzic, wiec zglos sie
_osobiscie_ do lekarza, ale nie snuj zaraz takich katastrofalnych
scenariuszy. Jest kilka lagodniejszych i czestszych przyczyna takich
krwawien. Udaj sie do lekarza.

--
Robert

3. Data: 2004-04-19 09:16:05

Od: "Zhan" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok kilku miesiecy mam krwawienie z odbytu (pomijam niestrawnosc) czy to
> zaawansowany nowotwor jelita grobego?

dziwne, ze czekasz az kilka miesiecy z takim problemem...
ja kiedys mialem podobny problem i okazalo sie, ze przyczyna bylo otarcie naskorka

4. Data: 2004-04-19 15:13:22

Od: "darek" <d...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziwne, ze czekasz az kilka miesiecy z takim problemem...
> ja kiedys mialem podobny problem i okazalo sie, ze przyczyna bylo otarcie
naskorka

nie czekam, bylem u 3 gastrologow w warszawie, zaden nic ciekawego mi nie
powiedzial (czyli tyle ze nie wie nic, i ze trzeba zrobic badania)

5. Data: 2004-04-19 15:20:25

Od: "Zhan" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie czekam, bylem u 3 gastrologow w warszawie, zaden nic ciekawego mi nie
> powiedzial (czyli tyle ze nie wie nic, i ze trzeba zrobic badania)

no bez badan to raczej musialby byc jasnowidzem a nie gastrologiem :)
badanie dosc nieprzyjemne ale da sie przezyc, chyba ze bedzie Cie badac
jakas atrakcyjna pani doktor ;)

6. Data: 2004-04-19 20:33:47

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no bez badan to raczej musialby byc jasnowidzem a nie gastrologiem :)
> badanie dosc nieprzyjemne ale da sie przezyc, chyba ze bedzie Cie badac
> jakas atrakcyjna pani doktor ;)

nie wiem czy masz jakes podstawowe pojecie o medycynie, wiec ci powiem ze
badania robi sie pod konkretne rozpoznanie, jest ono potwierdzeniem
djagnozy, a robioc badanioa w ciemno to kazdy potrafi i nie musi w tym celu
konczyc medycyny, i na takie badania w ciemno mozna wydac mnustwo pieniedzy
nie znajdujac przyczyny choroby,

7. Data: 2004-04-19 22:28:39

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
celu
> konczyc medycyny, i na takie badania w ciemno mozna wydac mnustwo

Ty powaznie uwazasz tak jak piszesz?? Bo tresc (w polaczeniu z
ortografia -serio nie chce sie czepiac, ale...) wyglada na jakies zarty,
wiec jesli tak jest to przepraszam - nie polapalem sie w pore...
Jesli jednak tak nie jest to czytaj dalej:
wiedz ze nikt by Ci nie zaproponowal badan "w ciemno" - jak piszesz.
Przeciez nikt Ci nie zrobi np. RTG lewej stopy, zostaniesz skierowany na
badania ktore potwierdza/wyklucza wiele mozliwych przyczyn Twoich
dolegliwosci (rozumiem ze odmowiles wykonania tych badan??)
Napisales poprzednio:

> (...) bylem u 3 gastrologow w warszawie, zaden nic ciekawego mi nie
> powiedzial (czyli tyle ze nie wie nic, i ze trzeba zrobic badania)

Podejrzewam ze nie powiedzieli ze "nic nie wiedza" tylko ze bez dodatkowych
badan nie stwierdza co Ci dolega (co oznacza tyle ze sa lekarzami a nie
jasnowidzami - jak napisal Zhan). Twierdzisz ze kazdy pacjent z krwawieniem
z odbytu bedzie mial to samo rozpoznanie?
Zycze zdrowia

Robert Milewski

8. Data: 2004-04-19 22:34:16

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jasnowidzami - jak napisal Zhan). Twierdzisz ze kazdy pacjent z
krwawieniem
> z odbytu bedzie mial to samo rozpoznanie?

nie chce mi sie z wami gadac, co ty k***a wiesz o medycynie ?
a tak powaznie to jest tak jak ty niedowierzasz, poprostu masz za malo
doswiadczenia, ale skonczmy ta rozmowe bo widze ze i tak ona do niczego nie
prowadzi

9. Data: 2004-04-19 22:44:58

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a tak powaznie to jest tak jak ty niedowierzasz, poprostu masz za malo
> doswiadczenia, ale skonczmy ta rozmowe bo widze ze i tak ona do niczego

Przekonales mnie ze to jednak zarty mialy byc - kiepskie moim zdaniem.
Do nieczego nie prowadzi taka rozmowa - zgadzam sie
Pozdrawiam

Robert

Specjalizacja - stare i nowe zasady
Oprogramowanie dla klinik, ZOZ-ów i gabinetów
"kaszka" na twarzy
Soczewki a zapalenie spojówek
spuchnieta kostka