krople do oczu

1. Data: 2006-05-17 17:14:22

Temat: krople do oczu
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM.
Chciałabym się dowiedzieć jak najwięcej o kroplach do oczu o nazwie
OPATANOL. Czy można je bezpiecznie stosować u 3 latka i na co te krople są
oraz jak długo można je stosować u dziecka.
ż góry dzieki

2. Data: 2006-05-17 17:59:22

Temat: Re: krople do oczu
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> OPATANOL. Czy można je bezpiecznie stosować u 3 latka i na co te krople są
> oraz jak długo można je stosować u dziecka.

Opatanol zawiera olopatadyne. Jest to lek przeciwalergiczny (leczenie
objawow sezonowego alergicznego zapalenia spojowek). Nie nalezy go stosowac
u dzieci ponizej 3 roku zycia. Stosuje sie 2x dziennie, nie dluzej niz 4
tygodnie.

pozdr.

casus

3. Data: 2006-05-17 18:03:08

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

ciupa wrote:

> Chciałabym się dowiedzieć jak najwięcej o kroplach do oczu o nazwie
> OPATANOL. Czy można je bezpiecznie stosować u 3 latka i na co te
> krople są oraz jak długo można je stosować u dziecka.

Przeczytaj:
http://www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/EPAR/opatanol/
H-407-PI-en.pdf

4. Data: 2006-05-17 18:11:59

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA wrote:

> Przeczytaj:
> http://www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/EPAR/opatanol/
H-407-PI-en.pdf

Przepraszam, jest tez to samo po polsku, jesli wolisz:

http://www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/EPAR/opatanol/
H-407-PI-pl.pdf

5. Data: 2006-05-17 20:39:35

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mój synek ma 2,5 roku i co teraz??????????/

6. Data: 2006-05-18 17:09:18

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

ciupa wrote:

> a mój synek ma 2,5 roku i co teraz??????????/

Nie da sie odpowiedziec na to pytanie, bo brak informacji, kto zalecil te
krople (lekarz okulista po zbadaniu? kolezanka znalazla na dnie apteczki?),
w jakich okolicznosciach i na jaka dolegliwosc.

Jesli zalecil lekarz, to nalezy stosowac.

(NB, 2,5 roku to jest trzeci r.ż.)

grzybica paznokci leczona laserem?
lgitymacja ubezpieczeniowa
Fosfataza alkaiczna