krople do oczu

1. Data: 2005-03-31 09:14:26

Temat: krople do oczu
Od: Madzia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim
Czy ktoś zna skuteczne krople do oczu zapobiegające pieczeniu i
swędzeniu od pyłków /mam alergię/. Używam teraz kropli Alomide. Są
skuteczne ale dość drogie. Może ktoś ma podobne problemy? Co zalecacie.
Te krople zaleciła mi okulistka. Pozdrawiam

2. Data: 2005-03-31 16:19:14

Temat: Re: krople do oczu
Od: kris_79 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Mar 2005 11:14:26 +0200, Madzia napisał(a):

> [...]
> skuteczne ale dość drogie. Może ktoś ma podobne problemy? Co zalecacie.
> Te krople zaleciła mi okulistka. Pozdrawiam

Witam
Proponuję jednak udać się do alergologa, który powinien przepisać
odpowiednie tabletki. Jeżeli alergia nie jest zbyt poważna łzawienie i
pieczenie oczu mozna wyeliminować tabletkami. Gorzej gdy alergia jest
poważna wtedy trudno dobrać odpowiednie kople...

Pozdrawiam
kris_79

3. Data: 2005-03-31 17:23:46

Od: Madzia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam u alegrologa ale zapisał mi takie co nie za bardzo pomagaly i
mialam taki obrzek oczu ze poszlam do okulisty

4. Data: 2005-03-31 18:47:49

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bylam u alegrologa ale zapisał mi takie co nie za bardzo pomagaly i
> mialam taki obrzek oczu ze poszlam do okulisty

1. czy masz zrobione testy i wiesz na co jestes uczulona?
2. czy unikasz tych alergenow?
3. jezeli alergia jest miejscowa niekonieczne jest podawanie tabletek,
wystarczy leczenie miejscowe ( np krople )
4. Alomide jest bardzo dobrym i skutecznym lekiem - inny fakt - on Ci pomaga
5. sa krople drozsze od niego, np. 50-60 zl za opakowanie
6. niestety, za dobre leki placi sie duzo. Ceny ustalaja producenci a nie
lekarze. Co do Alomidu - nie ma polskiego tanszego odpowiednika
7. Z tanszych grup kropli przeciwalergicznych nie znajdziesz takich, ktorych
MECHANIZM dzialania jest podobny do Alomidu
8. Mozesz sprobowac tanszych ( z innych grup, czyli dzialajacych za pomoca
innych mechanizmow ), ale po konsultacji ze swoja okulistka. Niekoniecznie
wlasnie te inne machanizmy beda skutecze, lub skuteczniejsze. Czasami stany
ostrzejsze leczy sie drozszymi kroplami, potem w okresie wyciszenia podaje
sie poftrzymujace tansze. Ale powtarzam - skonsultuj sie ze swoim
specjalista.

pozdr.

casus
spec. ch. oczu

5. Data: 2005-04-01 07:33:44

Od: Madzia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus napisał:

> 1. czy masz zrobione testy i wiesz na co jestes uczulona?
tak na pyłki traw i brzoze, leszczyne,olche. Zrobilam testy skórne.
> 2. czy unikasz tych alergenow?
nie sposób za bardzo ich uniknąć. Niestety z domu trzeba wychodzić a
okien tez nie mozna pokazykac na stale.
> 3. jezeli alergia jest miejscowa niekonieczne jest podawanie tabletek,
> wystarczy leczenie miejscowe ( np krople )
bardzo swędzi mnie w nosie, gardle nie mowiąc o oczach.
> [...]
> ostrzejsze leczy sie drozszymi kroplami, potem w okresie wyciszenia podaje
> sie poftrzymujace tansze. Ale powtarzam - skonsultuj sie ze swoim

Onkologa w Warszawie
pamiec
wczesne rozpoczecie wspolzycia a ryzyko wystapienia nowotworu
gdzie/jak sprzedac sprzet medyczny?
Blizna w okolicy brody.