Re: krople do oczu FLAREX

From: "kura" <k...@k...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: krople do oczu FLAREX
Date: Tue, 12 Apr 2005 16:11:18 +0200
Sender: r...@o...pl@195.136.26.185

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d3geu1$kk7

> Myslisz, ze lekarz nie byl tego swiadom? ;-(

Wierze w dobre intencje lekarza ale w obecnej rzeczywistosci gdzie coraz
bardziej rzadzi pieniadz wcale bym sie nie zdziwil gdyby okazalo sie ze
lekarz ten czerpie jakies korzysci ze sprzedazy lekow ktore przepisuje swoim
pacjentom. Jestem po prostu ostrozny i stad moje pytanie.

> No coz, Twoja decyzja, ale IMO niemadra - tak niechodzenie do okulisty jak
> stosowanie sie do przednaukowej literatury o znaczeniu muzealnym. Ocena
> lekarza tez nieuprawniona.
>
> P.S. To ze Ci sie w koncu poprawilo oraz ze wydaje Ci sie, ze widzisz
> dobrze, o niczym nie swiadczy.

Do okulisty sie wybiore tyle ze do innego. A co do przednaukowej literatury
to podchodze do niej z pewna rezerwa i nie oczekuje ze uda mi sie w ten
sposob calkowicie wyleczyc krotkowzrocznosc w co mozna uwierzyc czytajac
ksiazki Batesa. Czy stosowanie cwiczen majacych na celu rozluznienie miesni
oka moze byc w jakis sposob niebezpieczne?

--
rw