krostki w intymnym miejscu

1. Data: 2002-10-01 09:23:19

Temat: krostki w intymnym miejscu
Od: "kati" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem facetem, od dluuuuuuzszego czasu mam na moim przyjacielu jakies
krostki,niewiem coto jest, ale trwa tojuz baardzo dlugo,bez zdanych efektow
"ubocznych" cos jakby pryszcze pod skorne, ktore niekiedy robią sie
"zwyklymi pryszczami"

gdzie sie z tym zglosic?
bo to troche nieestetycznie wyglada
:(

2. Data: 2002-10-01 12:34:27

Temat: Re: krostki w intymnym miejscu
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kati" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
efektow
> "ubocznych" cos jakby pryszcze pod skorne, ktore niekiedy robią sie

najlepiej do kosmetyczki...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-10-01 12:37:24

Od: "UnApUpPa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> najlepiej do kosmetyczki...

buahahhahahaha :-D

4. Data: 2002-10-01 12:41:41

Od: "kati" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mowie na powaznie, moj penis jest caly wtychkrostach wyglada tojak jakies
chorobsko, mimo ze zadnych innychobjawow niezauwazylem,mam to od wieku
dziecka teraz jestem ponad dwudziestolatkiem , i nieboje sie lekarzy ;)
no i wkoncu doroslem do tego zeby pokazac mojego arniego komus innemu niz
mojej dziewczynie ;)
prosze opomoc

5. Data: 2002-10-01 14:55:49

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dziewczyna od Ciebie nie uciekła?:))
Pozdrawiam

6. Data: 2002-10-01 15:27:29

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kati" <...@...pl> napisał w wiadomości

> i nieboje sie lekarzy ;)

Ale słownika ortograficznego tak?:-) Na marginesie, taki dlugi klawisz na
klawiaturce to spacja - uzywaj go, zeby oddzielać wyrazy od siebie:-))

> no i wkoncu doroslem do tego zeby pokazac mojego arniego komus innemu niz
> mojej dziewczynie ;)

Mam nadzieje, ze to nie deklaracja przyszłego ekshibicjonisty.:-) A propos
imienia - przypomina sie dowcip "dlaczego jakis facet dał imię swojemu
penisowi? ~ Bo nie chciał aby kompletnie obcy podejmował za niego decyzje"
:-))

HaNkA

7. Data: 2002-10-01 19:13:19

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na poważnie... dermatolog

poradzi sobie nawet z arnim

a do mojej siorki... zacznę bać się odpisywać...

z pozdrowieniami

Max M, MD

8. Data: 2002-10-01 20:39:40

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> imienia - przypomina sie dowcip "dlaczego jakis facet dał imię swojemu
> penisowi? ~ Bo nie chciał aby kompletnie obcy podejmował za niego decyzje"

Tak jak Michaek ekschibicjonista? <lol> On tez nazywal jakos swojego wielkiego
penisa <lol>

--
Tepiciel

9. Data: 2002-10-01 21:12:20

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak jak Michaek ekschibicjonista? <lol> On tez nazywal jakos swojego
wielkiego
> penisa <lol>

Cha cha:-))))) Dobre, dobre. Co prawda nie wiem jaki Michalek, nie wiem
jakiego ma penisa ale chyba Ci nie zazdroszcze znajomych:-)))

HaNkA

10. Data: 2002-10-01 21:18:05

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cha cha:-))))) Dobre, dobre. Co prawda nie wiem jaki Michalek, nie wiem
> jakiego ma penisa ale chyba Ci nie zazdroszcze znajomych:-)))
>
> HaNkA

<LOL> nie wiedzialem ze potrafisz sie ludzi wypierac .... czadzik jestes...
grunt to wyjsc z twarza wsrod ludzi... Zreszta jako admin na kanale gay na
czaterii nie bylas lepsza...

--
Tepiciel

Dlaczego szumi w uszach?