krótkowzroczność - refleksja

11. Data: 2005-06-08 09:49:59

Temat: Re: krótkowzroczność - refleksja
Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "safanduaal" <d...@s...op.pl> napisał w wiadomości
news:d848f6$no1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Gdzies ostanio czytalem, ze pogarszanie sie wzroku ma scisly zwiazek z
> czestotliwoscia odbywania stosunkow seksualnych. Zaleznosc ta jest wprost
> proporcjonalna- im wiecej seksu, tym gorszy wzrok :P
To chyba odwrotnie proporcjonalna :-)

Pozdrawiam, Marta

12. Data: 2005-06-08 12:49:22

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm... tak mnie teraz zastanowiła jedna rzecz...
>
> noszę soczewki od 4 lat...
>
> -0,50 i -0,75
>
> i ani drgnęło w przeciągu tego czasu (co bym z pewnościa zauważyła na
> wykładach)
>
> --
> E_m_i_

to chyba dobrze, nieprawdaz?:-))
casus

13. Data: 2005-06-08 14:51:34

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d86pgn$8t9$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> to chyba dobrze, nieprawdaz?:-))

ze ludzie stali sie tak gleboko refleksyjni?

- chyba tak; choc z drugiej strony, tak bez powodu ... ;-)

--
Robert

14. Data: 2005-06-08 15:52:53

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> to chyba dobrze, nieprawdaz?:-))

no ba!!

a czy mogę mieć nadzieję, że tak pozostanie?? jeszcze przez dłuższy czas??

aha!

ja od 8 lat jeżdżę konno (wiem wiem, dla wzroku to nie najlepszy sport)
jakieś 5-6 lat grałam w siatkówkę

i tak sie zastanawiam, czy ta moja wada mogła pojawic się od upadku
jakiegoś??

bo wiem, że jazda konna jako taka, szczególnie skoki, wsztrząsy z nimi
związane źle wpływaja na wzrok, ale czy jest możliwe, że jakis jeden
konkretny "wypadek" przy pracy mógł spowodować taką wadę??

(ps: mój ojciec - idealny wzrok, mama nieduże plusy, siostra idealny
wzrok, mój też -aż do 1 klasy liceum)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

15. Data: 2005-06-08 19:12:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy mogę mieć nadzieję, że tak pozostanie?? jeszcze przez dłuższy czas??

a ile masz lat? jesli powyzej 24 to powinno juz tak pozostac, jesli mniej,
zawsze istnieje prawdopodobienstwo, ze troszke jeszcze sie powiekszy. Ale
duzo nie powinno:-)

> [...]
> jakieś 5-6 lat grałam w siatkówkę
>
> i tak sie zastanawiam, czy ta moja wada mogła pojawic się od upadku

nie

16. Data: 2005-06-08 19:12:52

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze ludzie stali sie tak gleboko refleksyjni?
>
> - chyba tak; choc z drugiej strony, tak bez powodu ... ;-)

> [...]

moze jest powod?:-)
casus

17. Data: 2005-06-08 19:28:08

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> a ile masz lat? jesli powyzej 24 to powinno juz tak pozostac, jesli mniej,
> zawsze istnieje prawdopodobienstwo, ze troszke jeszcze sie powiekszy. Ale
> duzo nie powinno:-)

20...

a te wadę mam tak ze 4-5 lat...

18. Data: 2005-06-08 20:29:42

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale

> 20...
>
> a te wadę mam tak ze 4-5 lat...
>
> --
> E_m_i_

no to spoko, moze Ci dobic jeszcze 0,25-0,5..moze 0,75....a moze juz
wogole:-)))
pozdr.

casus

19. Data: 2005-06-08 20:45:08

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> no to spoko, moze Ci dobic jeszcze 0,25-0,5..moze 0,75....a moze juz
> wogole:-)))
> pozdr.

dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

PS:a tak swoja drogą (jeśli mogę spytać) to w jakim Ty mieście pracujesz??

20. Data: 2005-06-09 12:14:27

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki za wszystkie odpowiedzi :)
>
> PS:a tak swoja drogą (jeśli mogę spytać) to w jakim Ty mieście pracujesz??
>
> --
> E_m_i_

Rzeszow
pozdr.
casus

kiła, hiv prezerwatywa i możliwość zakażenia?
kiła, hiv prezerwatywa i możliwość zakażenia?
Instutut Ackermann'a w Polsce
Dentysta - materialy
nie mogę wyleczyć nadżerek żołądka