krótkowzroczność - refleksja

21. Data: 2005-06-09 15:17:25

Temat: Re: krótkowzroczność - refleksja
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> Rzeszow
> pozdr.
> casus

uuu to daleko ode mnie ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

22. Data: 2005-06-09 19:46:01

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uuu to daleko ode mnie ;)
>

> --
> E_m_i_

cos sugerujesz?:-))))))))))))))))))))))))))))
casus

23. Data: 2005-06-10 17:34:53

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> cos sugerujesz?:-))))))))))))))))))))))))))))
> casus

tylko tyle, że moja Okulistka zmieniła miejsce pracy i jakoś nie mogę
się przemóc aby iść do jakiegoś innego, bliżej mi nieznanego...

a od dłuższego czasu obserwuję Twoje wypowiedzi na grupie i podoba mi
sie Twoja rzeczowość i komunikatywność... skoro tak przykładasz sie do
udzielania pomocy/odpowiedzi ludziom na grupie, to podejrzewam, że w
realu jest to również zauważalne...

niestety, mieszkam w Krakowie...

PS: tak, przysłodziłam Ci trochę :P ale wydaje mi sie, że na to
zasłużyłeś... :D

24. Data: 2005-06-10 17:43:35

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> realu jest to również zauważalne...
>
> niestety, mieszkam w Krakowie...
>
> PS: tak, przysłodziłam Ci trochę :P ale wydaje mi sie, że na to

calym czerwony !!!!!!!!!!!:-))))))))))
cium;-)

pozdr.
casus

25. Data: 2005-06-10 19:47:57

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> PS: tak, przysłodziłam Ci trochę :P ale wydaje mi sie, że na to
> zasłużyłeś... :D

Tak, tak i ja lubię czytać jego posty zawsze ściśle na temat.

pzdr.
Ania

26. Data: 2005-06-10 19:49:39

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-10 21:47:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ania B-J* skreślił te oto słowa:

> Tak, tak i ja lubię czytać jego posty zawsze ściśle na temat.

No to możemy już zakładać fanclub casusa :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

27. Data: 2005-06-10 20:00:28

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to możemy już zakładać fanclub casusa :)
>

> --
> Lia

Bozeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:-))))))))))))))))))
casus

28. Data: 2005-06-11 16:30:51

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pią, 10 cze 2005 o 21:47 GMT: Ania B-J in <d8cqm8$nt$1@news.onet.pl> wrote:

> Tak, tak i ja lubię czytać jego posty zawsze ściśle na temat.

Ja sobie zaarchiwizowałem na dysku wiele jego postów, bo rzeczywiście
dużo z nich można się dowiedzieć.

A co do tego fanclubu... mi wystarczy autograf. :-)

--
/bin/echo 'Successor of #linux@PolNet () http://www.ircnet.pl'
/bin/echo 'JID: a...@c...pl'

29. Data: 2005-06-11 17:42:33

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sobie zaarchiwizowałem na dysku wiele jego postów, bo rzeczywiście
> dużo z nich można się dowiedzieć.
>
> A co do tego fanclubu... mi wystarczy autograf. :-)

zeskanowac?:-))))))
casus

kiła, hiv prezerwatywa i możliwość zakażenia?
kiła, hiv prezerwatywa i możliwość zakażenia?
Instutut Ackermann'a w Polsce
Dentysta - materialy
nie mogę wyleczyć nadżerek żołądka