krowom też zagraża ketoza

1. Data: 2004-01-26 09:38:43

Temat: krowom też zagraża ketoza
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ppr.pl/displayResource.do?_resourcePK=104
6

Pzdr.
Iwona

2. Data: 2004-01-26 15:24:56

Temat: Re: krowom też zagraża ketoza
Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@W...pl> napisał(a):

> http://www.ppr.pl/displayResource.do?_resourcePK=104
6

> Pzdr.
> Iwona

Nie wiem byc moze sie myle, ale przypuszczam ze jestes fanka diety pana
kwasniewskiego:-)
Czy moglabys mi wyjasnic jeden nurtujacy mnie problem, a mianowicie:
nie wiem czy zwrocilas uwage na pewna zaleznosc ktora istnieje pomiedzy
skladem B:T:W diety J.K. a stosunkiem tych makroskladnikow w mleku zwierzat?
Mleko kobiety zasadniczo sie rozni od tego skladu wlasnie wieksza
zawartoscia W. Zachecam do przejrzenia pod tym katem tabel zywieniowych
ktore podaje pan kwasniewski.

anna

3. Data: 2004-01-26 15:45:48

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem byc moze sie myle, ale przypuszczam ze jestes fanka diety pana
> kwasniewskiego:-)

czyzby spiskowa teoria swiata?

> [...]
> nie wiem czy zwrocilas uwage na pewna zaleznosc ktora istnieje pomiedzy
> skladem B:T:W diety J.K. a stosunkiem tych makroskladnikow w mleku

jezeli zwrociles uwage DrJK NIE ZALECA(podkreslenie) picia mleka krowiego,
jedyne mleko zalecane to mleko kobiece. A mleko krowie zalecane jest tylko
"w postaci": masla, smietany albo sera. Roznica miedzy mlekiem kobiecym i
krowim jest opisana ponizej:
http://www.medecines-douces.com/impatient/296jan03/m
aternel.htm
a przypominam ze jedynym mlekiem zalecanym przez DrJK jest mleko kobiece.

> Mleko kobiety zasadniczo sie rozni od tego skladu wlasnie wieksza
> zawartoscia W. Zachecam do przejrzenia pod tym katem tabel zywieniowych
> ktore podaje pan kwasniewski.

nie ma jednego(pod wzgledem zawartosci) mleka krowiego i mleka kobiecego.
Wszystko zalez jak sa zywione krowy i odzywiane kobiety.

Jurek

4. Data: 2004-01-26 16:04:07

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv3clj$848$1@inews.gazeta.pl,
jurek <g...@o...pl> typed:

> [...]
>
> nie ma jednego(pod wzgledem zawartosci) mleka krowiego i mleka
> kobiecego. Wszystko zalez jak sa zywione krowy i odzywiane kobiety.

To zdecyduj się jak jest z tym mlekiem kobiecym, bo albo jest super i
Kwaśniewski poleca, albo zależy od odżywienia kobiety i Kwaśniewski nie
poleca, trudno jest zjeść ciastko i mieć ciastko.

PS. Proponuję podawanie w hierarchii pl* linków do stron po koreańsku. Na
pewno każdy tu zna koreański, a jak nie, to się, psiakrew, nauczy. :>

Pozdrawiam,
Karola

5. Data: 2004-01-26 16:11:28

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend annaklay ( a...@N...gazeta.pl ) wrote :

6

> Nie wiem byc moze sie myle, ale przypuszczam ze jestes fanka diety pana
> kwasniewskiego:-)

Gwoli wyjaśnienia - nie jestem niczyją fanką.

> [...]
> wieksza zawartoscia W. Zachecam do przejrzenia pod tym katem tabel
> zywieniowych ktore podaje pan kwasniewski.

Nie będę powtarzać, bo widzę, że Jurek mnie uprzedził:)))
A tak w ogóle, to chyba nie zrozumiałaś treści z powyższego linka.
Pzdr.
Iwona

6. Data: 2004-01-26 16:14:11

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> nie ma jednego(pod wzgledem zawartosci) mleka krowiego i mleka kobiecego.
> Wszystko zalez jak sa zywione krowy i odzywiane kobiety.

Tabele na ktore powoluje sie kwasniewski podaja sklad mleka kobiet nie
stosujacych jego diety. A jaki jest sklad mleka kobiet stosujacych ta diete?
Czy moglbys sie wypowiedziec na ten temat merytorycznie tzn. przytoczyc
wyniki konkretnych badan?
anna

7. Data: 2004-01-26 16:32:42

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> PS. Proponuję podawanie w hierarchii pl* linków do stron po koreańsku. Na
> pewno każdy tu zna koreański, a jak nie, to się, psiakrew, nauczy. :>

No wiesz, Karolino, nie wiesz co to znaczy lait po franc.?
ale po koreansku chetnie poczytam, czemu nie?
Zreszta sa tu tlumacze-poligloci na grupie..
Hafsa

8. Data: 2004-01-26 16:41:24

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@W...pl> napisał(a):

> Nie będę powtarzać, bo widzę, że Jurek mnie uprzedził:)))
> A tak w ogóle, to chyba nie zrozumiałaś treści z powyższego linka.
> Pzdr.
> Iwona

Wypowiedz Jurka ma charakter ogolny i niczego nie wyjasnia. Jja zapytalam
czy znany jest sklad mleka kobiet stosujacych diete kwasniewskiego.
Jesli zle zrozumialam tresc wrzuconego przez ciebie nowego tematu pt:"
Krowom tez zagraza ketoza", to prosze wyjasnij mi dlaczego tu na ta wlasnie
grupe go wrzucilas?
Przeciez tematem dyskusji prowadzonych na tej grupie jest odzywianie
czlowieka, a nie bydla hodowlanego?:-))

anna

9. Data: 2004-01-26 17:01:03

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@W...pl> napisał(a):

> Iwona

Moglabys mi takze przypomniec kiedy sie zaprzyjaznilysmy?;-)

anna

10. Data: 2004-01-26 17:07:24

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv3e7n$bnv$1@absinth.dialog.net.pl,
Iwona <i...@W...pl> typed:

>>> http://www.ppr.pl/displayResource.do?_resourcePK=104
6

> A tak w ogóle, to chyba nie zrozumiałaś treści z powyższego linka.

Powiem szczerze, że ja też nie, chyba nie ta grupa, co? Rozumiem, że śruta
poekstrakcyjna może powodować kwasicę, dziękujemy za ostrzeżenie, ale
obawiam się, że nikt tu nie jada śruty tudzież nie jest skarmiany kiszonką z
dużą ilością kwasu masłowego. Proponuję na przyszłość pl.sci.weterynaria :>

Pozdrawiam,
Karola

tabelka BTW w exelu
dieta ketogeniczna