krowom też zagraża ketoza

11. Data: 2004-01-26 17:28:02

Temat: Re: krowom też zagraża ketoza
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Iwona w wiadomości news:bv3e7n$bnv$1@absinth.dialog.net.pl pisze:

> Gwoli wyjaśnienia - nie jestem niczyją fanką.

Przypuszczenie tyczylo sie diety, nie jej autora :)

12. Data: 2004-01-26 17:41:20

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zdecyduj się jak jest z tym mlekiem kobiecym, bo albo jest super i
> Kwaśniewski poleca,

postaram sie napisac jasniej, jedynym mlekiem zalecanym przez DrJK jest
mleko kobiece dla.... noworodkow, mleko krowie lub innych zwierzat (w
czystej postaci) nie jest zalecane w DO, ale sa bardzo zalecane pochodne
tj, maslo, mocno zageszczona smietana, sery.

> albo zależy od odżywienia kobiety i Kwaśniewski nie
> poleca, trudno jest zjeść ciastko i mieć ciastko.

a teraz troche logiki; mleko kobiece dla noworodka zawsze jest najlepszym
pokarmem, ale kobieta zle odzywiana bedzie miala zle mleko. Czy moze masz
jakies watpliwosci w tym temacie? I w tej sprawie zgadzam sie z
twierdzeniem(bardzo brutalnym) DrJK, kobieta ktore nie jest w stanie
wykarmic piersia swego dziecka, dzieci rodzic nie powinna.
A z tymi ciastkami lepiej nie jesc w ogole, bo trudno pozniej skupic sie nad
tym co sie pisze.

> PS. Proponuję podawanie w hierarchii pl* linków do stron po koreańsku. Na
> pewno każdy tu zna koreański, a jak nie, to się, psiakrew, nauczy. :>

nie widzialem twoich "komentarzy" co do linkow anglojezycznych, czyzby w
Polsce angielski byl obowiazkowym i stosowanym przez wszystkich jezykiem?

Jurek

13. Data: 2004-01-26 17:49:08

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tabele na ktore powoluje sie kwasniewski podaja sklad mleka kobiet nie
> stosujacych jego diety. A jaki jest sklad mleka kobiet stosujacych ta
diete?
> Czy moglbys sie wypowiedziec na ten temat merytorycznie tzn. przytoczyc
> wyniki konkretnych badan?
> anna

ten link byl specjalnie dla Ciebie (znasz francuski), i jego wylacznym celem
bylo pokazanie zasadniczej roznicy (sklad) miedzy mlekiem krowim i kobiecym,
i rowniez zebys mogla sobie sama skonfrontowac twoje twierdzenie o
zbieznosci zasady proporcji BTW na DO do skladu mleka krowiego. Stanowczo za
duzo bialka, pomijajac juz fakt ze W w mleku krowim to przede wszystkim
laktoza, dla bardzo wielu ludzi szkodliwa.

Jurek

PS czy nie zgadzasz sie z twierdzeniem ze jakosc mleka kobiecego zalezy od
jakosci jej jedzenia?

14. Data: 2004-01-26 17:54:38

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem szczerze, że ja też nie, chyba nie ta grupa, co? Rozumiem, że śruta
> poekstrakcyjna może powodować kwasicę, dziękujemy za ostrzeżenie, ale
> obawiam się, że nikt tu nie jada śruty tudzież nie jest skarmiany kiszonką
> dużą ilością kwasu masłowego. Proponuję na przyszłość pl.sci.weterynaria
:>

czyzby mleko nie bylo tematem godnym tej grupy. A moze warto by spojrzec
troche szerzej na zagadnienia zwiazane z odzywianiem sie. Nikomu chyba to
nie zaszkodzi?

Jurek

PS: a poczciwa krasula to bylo niebylo samobiezna fabryka mleka

15. Data: 2004-01-26 18:52:31

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv3jdp$77c$1@inews.gazeta.pl,
jurek <g...@o...pl> typed:

> a teraz troche logiki; mleko kobiece dla noworodka zawsze jest
> najlepszym pokarmem, ale kobieta zle odzywiana bedzie miala zle
> mleko.

Mleko jest _zawsze_ najlepsze dla noworodka, ale jeśli kobieta będzie miała
złe mleko... to będzie _zawsze_ najlepsze dla noworodka. No i gdzie ta
logika? Skoro już jesteśmy przy temacie, to mała rada -- nadużywanie dużego
kwantyfikatora w dyskusji mało kiedy wychodzi na dobre.

> [...]
> sprawie zgadzam sie z twierdzeniem(bardzo brutalnym) DrJK, kobieta
> ktore nie jest w stanie wykarmic piersia swego dziecka, dzieci rodzic

Szczęściem nie Ty o tym decydujesz.

> A z tymi ciastkami lepiej nie jesc w ogole, bo trudno pozniej skupic
> sie nad tym co sie pisze.

Nie mam problemów ze skupianiem się.

> nie widzialem twoich "komentarzy" co do linkow anglojezycznych,
> czyzby w Polsce angielski byl obowiazkowym i stosowanym przez
> wszystkich jezykiem?

Ośmielę się sądzić, że gro osób korzystających z internetu zna angielski
przynajmniej w stopniu komunikatywnym. Za to z francuskim nie jest tak
różowo, nie próbuj negować. Zresztą wypadałoby chociaż ze dwa słowa po
polsku, celem wyjaśnienia o czym to w ogóle jest.

Pozdrawiam,
Karola

16. Data: 2004-01-26 18:55:17

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv3k6p$ae3$1@inews.gazeta.pl,
jurek <g...@o...pl> typed:

> czyzby mleko nie bylo tematem godnym tej grupy. A moze warto by
> spojrzec troche szerzej na zagadnienia zwiazane z odzywianiem sie.

Krów? NGT, pl.sci.weterynaria

> Nikomu chyba to nie zaszkodzi?
> PS: a poczciwa krasula to bylo niebylo samobiezna fabryka mleka

A poczciwy Fernando to było niebyło samobieżna fabryka wołowiny, więc
pogadajmy sobie o problemach potencji u buhajów.

Pozdrawiam,
Karola

17. Data: 2004-01-26 19:19:49

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend annaklay ( a...@N...gazeta.pl ) wrote :

> Jesli zle zrozumialam tresc wrzuconego przez ciebie nowego tematu pt:"
> Krowom tez zagraza ketoza", to prosze wyjasnij mi dlaczego tu na ta
> wlasnie grupe go wrzucilas?
A nie można?
> Przeciez tematem dyskusji prowadzonych na tej grupie jest odzywianie
> czlowieka, a nie bydla hodowlanego?:-))
Jednak nic nie rozumiesz.

Iwona

18. Data: 2004-01-26 19:48:39

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@W...pl> napisał(a):

> A nie można?

Mozna, tylko wytlumacz w jakim celu to zrobilas i jaki to ma zwiazek z
zywieniem czlowieka?;-)

> Jednak nic nie rozumiesz.
>
> Iwona

http://misiczka.com/plmiscdieta.htm

Powyzej podaje adres internetowy opisu grupy, proponuje sie z nim zapoznac.
Zreszta czesto jest tu przytaczany przez osoby dbajace o poziom dyskusji na
tej grupie:-)
Pragne ci przypomniec,ze zadalam ci pewne pytania na ktore mi nie
odpowiedzialas. Jesli ich nie rozumiesz to moge je inaczej sformulowac
specjalnie dla ciebie;-)
anna

19. Data: 2004-01-26 19:49:14

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Iwona w wiadomości news:bv3p8s$dkg$1@absinth.dialog.net.pl pisze:

> A nie można?

Mozna, ale na grupe najblizsza tematycznie. pl.misc.dieta z pewnoscia nie
jest takowa, choc po niedawnym poscie, w ktorym ktos rozwodzil sie nad
problemami karmienia domowych czworonogow, moznaby takie bledne wrazenie
odniesc.

> Jednak nic nie rozumiesz.

Moze jednak wysilisz sie nieco i wyjasnisz? Bo prowadzenie w tym tonie
dyskusji do niczego dobrego nie doprowadzi.

20. Data: 2004-01-26 20:19:06

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
I w tej sprawie zgadzam sie z
> twierdzeniem(bardzo brutalnym) DrJK, kobieta ktore nie jest w stanie
> wykarmic piersia swego dziecka, dzieci rodzic nie powinna.

Już raz pytałam skąd kobieta ma to wiedzieć _przed_ porodem, więc może Ty mi
odpowiesz?
Skąd kobieta ma wiedzieć przed porodem czy będzie w stanie wykarmić swoje
dziecko?

Sowa - bardzo zaciekawiona.

tabelka BTW w exelu
dieta ketogeniczna