krwawienie z odbytu (kal)

1. Data: 2006-01-25 13:44:30

Temat: krwawienie z odbytu (kal)
Od: "Krzysiek T" <d...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem kolonoskopie, rektoskopie, niewiele wykrylo, (jakies krwaienie jak to
powiedzial lekarz robiacy badania nie za grozne, guzki z grudkami krwi)
biore rozne czopki,
ktore cos tam minimalnie pomogly ale w sumie niewiele, bo krwawienie pojawia
sie gdyz kal jest twardy lub sporzyje alkohol. (Czego nie robie ostanio)
chociaz zjadlem rano troche slodkiego i znowu to samo

co w tym przypadku zrobic? czym sie zywic? w czym moze byc problem, moze
ktos mial cos podobnego

pozdrawiam
KK

2. Data: 2006-01-25 18:03:13

Temat: Re: krwawienie z odbytu (kal)
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek T napisał(a):
> [...]
> chociaz zjadlem rano troche slodkiego i znowu to samo
>
> co w tym przypadku zrobic? czym sie zywic? w czym moze byc problem, moze

Własnie miałem pisac osobny watek ale podłacze sie do tego.Od jakiegos
czasu ma taka sytuacje że po wypróznieniu sie na samum końcu stolca
pojawa is ie trochę krwi. na paierze tej krwi zostaje całkiem sporo -
zanczy barwi go. Jest to sfera bardzo bliska odbytowi. Do jakiego
lekarza ma sie udac, i czy tygodniowa głodówka może pomóc aby ewentualne
rany sie zagoiły? Mam wysokie cisnien tętnicze i długo przebywam w
pozycji siedzacej.

3. Data: 2006-01-25 22:56:59

Od: "mIrO" <m...@m...mIrO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" napisał w wiadomości ...
> [...]
> udac, i czy tygodniowa głodówka może pomóc aby ewentualne rany sie
> zagoiły? Mam wysokie cisnien tętnicze i długo przebywam w pozycji

A nie swedzi albo nie szczypie/piecze przy okazji?
Bo ja mialem jakos podobnie i pomogl... dermatolog.

--
pzdr,
m.

4. Data: 2006-01-25 23:51:11

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mIrO napisał(a):

> A nie swedzi albo nie szczypie/piecze przy okazji?
nic a nic - zupełneibezbolesne - wiesz ajkie to było zdziwnie jak
pierwszy raz zauwazyłe tyle krwi bezżadnego uczucia bólu, wędzenia czy
szczypania? Czy Na to mógło miec wpływ bardzo gęste owłosienie posladków?
> Bo ja mialem jakos podobnie i pomogl... dermatolog.

Chodze do dermatolożki ale z innymi sprawami ;) I raczej bym nie chciał
popsuc tych przyjaznych kontaktów.

5. Data: 2006-01-27 19:57:17

Od: "Krzysiek T" <d...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodze do dermatolożki ale z innymi sprawami ;) I raczej bym nie chciał
> popsuc tych przyjaznych kontaktów.

a nie boli cie buch jak nacisniesz rekoma (okolice jelit)?

udaj sie do gastrologa.

6. Data: 2006-01-29 11:57:52

Od: "Darek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mIrO" <m...@m...mIrO> wrote in message >

A nie swedzi albo nie szczypie/piecze przy okazji?
Bo ja mialem jakos podobnie i pomogl... dermatolog.

witam
prosze mi powiedziec co to bylo
bo problem mam podobny chodzi o szczypanie przy gazach bardzo silne
no i pozniej to swedzenie chyba skory ohyda
straszny dyskonfort
z gory dziekuje za odpowiedz i rade
pozdrawiam i zycze milej niedzieli
darek

7. Data: 2006-01-29 17:00:24

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> prosze mi powiedziec co to bylo
> bo problem mam podobny chodzi o szczypanie przy gazach bardzo silne
> no i pozniej to swedzenie chyba skory ohyda
> straszny dyskonfort

Moga to byc hemoroidy, a moze drozdzaki? Chociaz przy tym drugim dyskomfort
pewnie gorszy i ciagly.

Iwona
// Gdy widzimy juz tylko to, co chcemy widziec, osiagnelismy duchowa slepote
//
Marie von Ebner-Eschenbach

Zespół Blocha- Sulzbrergera
mierzenie temperatury w uchu