Re: krwiodawstwo a antykoncepcja...

From: "becisko" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: krwiodawstwo a antykoncepcja...
Date: Thu, 16 Jan 2003 19:43:01 +0100

ja oddawalam niedawno krew i zapytalam czy tabletki nie przeszkadza w
oddaniu krwi-i lekarka przeprowadzajaca wywiad powiedziala ze jezeli biore
wylacznie dla samej antykoncepcji (a nie dlatego ze mam jakies schorzenie
ktore moglo by sprawic ze bylabym zdyskwalifikowana) to nie ma zadnych
problemow...i oddalam:)
pamietam tez ze trzeba bylo byc naprawde zdrowym zeby oddac krew-u mnie w
klasie chcialo oddac krew z 15 osob a oddalam tylko ja i kolezanka gdyz
tylko my przeszlysmy przez caly "wywiad "pomyslnie i tylko nas z calej klasy
dopuszczono:) ludzie odpadali nawet jak mieli katar badz brali cos na
przeziebienie lub antybiotyki np. na pryszcze:)