krwotoki z nosa

1. Data: 2004-02-26 17:39:26

Temat: krwotoki z nosa
Od: "Ethan" <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy krwotoki z nosa u 70-letniej kobiety moga byc spowodowane zazywaniem
jakichs okreslnych lekow lub ich grup? Nie chodzi mi o zadne specjalistyczne
lekarstwa. Jedynie srodki przeciwbolowe, przeciwgoraczkowe, takie
najbardziej popularne. Zwiazane jest to tez z widocznymi peknieciami naczyn
krwionosnych np. na dloniach.
Przepraszam, ze tak ogolnikowo, ale jesli juz cos mozna na tej podstawie
powiedziec to bardzo bym prosil.

2. Data: 2004-02-26 19:16:22

Temat: Re: krwotoki z nosa
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)
Albo moze to byc oslabienie

3. Data: 2004-02-26 20:16:02

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aspiryna? równiez ta nasercowa
anemia? niedobór wit C?

4. Data: 2004-02-26 23:58:13

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Ethan ( e...@e...com ) wrote :
> [...]
> widocznymi peknieciami naczyn krwionosnych np. na dloniach.
> Przepraszam, ze tak ogolnikowo, ale jesli juz cos mozna na tej podstawie

A może nadciśnienie? I dobrze wówczas, że poszło nosem...

Pzdr.
Iwona

Czy to zapalenie żył?
Badanie krwi i ALAT