kryzys?

41. Data: 2006-03-27 17:14:59

Temat: Re: kryzys?
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Efekt Coolidge'a znasz?

Nie. Co to?

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

42. Data: 2006-03-27 18:46:09

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Co to?

Anegdota jest taka:

Calvin Coolidge 1872-1933, trzydziesty prezydent USA, spacerował kiedyś
po wielkiej fermie kur. On z własną świtą, opodal jego małżonka - Grace
Anny Goodhue - ze swoją. Prezydentowa zapytała pracownika fermy, jak już
zeszło na dowcipy o kogutach, ile taki kogut potrafi razy dziennie
wsiąść na kurę. Dostała odpowiedź, że i dobrych kilkanaście razy.
- Proszę to powtórzyć panu prezydentowi - rzekła.
Ponieważ szybko doszło to do małżonka, tenże zapytał tylko - z jedną?
Nie, za każdym razem z inną - otrzymał w odpowiedzi.
- To proszę to powtórzyć pani prezydentowej - rzekł.

Pzdr
Paweł

43. Data: 2006-03-28 13:52:51

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@o...pl> napisali:
> po prostu lubią mocne wrażenia. Faktem jest, ze tacy ludzie istnieją i
> wcale nie jest ich mało. Niektórzy nawet są na tyle beszczelni, że nawet

Niemalo? Takich jest znakomita wiekszosc.
Jesli facet ma okazje i swiadomosc braku konsekwencji, to te okazje
wykorzysta. Nie ma sie co oszukiwac:)

. KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
. Skierniewice ####################################.
......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

44. Data: 2006-03-28 14:44:01

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Krzyzanowski napisał(a):

> Niemalo? Takich jest znakomita wiekszosc.
> Jesli facet ma okazje i swiadomosc braku konsekwencji, to te okazje
> wykorzysta. Nie ma sie co oszukiwac:)

Na szczęście nie każdy.
A teraz proszę wyjaśnij mi, jak mają się Twoje poprzednie wypowiedzi do
tego, co tu napisałeś.

45. Data: 2006-03-28 17:45:07

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@o...pl> napisali:

> Na szczęście nie każdy.
> A teraz proszę wyjaśnij mi, jak mają się Twoje poprzednie wypowiedzi do
> tego, co tu napisałeś.

Do tego caly czas zmierzam, ze nie sa to wystarczajace powody do
ograniczania ojcu kontaktow z dzieckiem.

. KRZYZAK .
. Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
.......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

46. Data: 2006-03-28 18:07:14

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego caly czas zmierzam, ze nie sa to wystarczajace powody do
> ograniczania ojcu kontaktow z dzieckiem.

Acha, czyli to jest normalne i nic dziwnego, bo faceci tak mają? To ja
Ci powiem, że to są _zupełnie_ wystarczające powody. Od siebie dodam, że
bardzo się dziwie dziewczynie, że się zastanawia. Ja nie miałabym
najmniejszych wątpliwości.
BTW jeśli rzeczywiście to miałeś na myśli to mam fatalne zdanie o Tobie
a żonie współczuję.

47. Data: 2006-03-28 19:32:07

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@o...pl> napisali:

> Acha, czyli to jest normalne i nic dziwnego, bo faceci tak mają? To ja
> Ci powiem, że to są _zupełnie_ wystarczające powody.

Wbij sobie do glowy, ze dziecko to nie zabawka mamusi, ani jej wlasnosc.

> BTW jeśli rzeczywiście to miałeś na myśli to mam fatalne zdanie o Tobie
> a żonie współczuję.

Nie masz czego. Natomiast ja wspolczuje Twoim dzieciom...

48. Data: 2006-03-28 19:39:21

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wbij sobie do glowy, ze dziecko to nie zabawka mamusi, ani jej wlasnosc.

Wbij sobie do głowy, że żona to nie zabawka męża ani niewolnica, żeby
musiała sie godzić z poniżaniem przez niego. A dziecku będzie lepiej gdy
będzie miało dwoje kochających je osobno rodziców niż nienawidzącą i
krzywdzącą sie na jego oczach parkę.

> Nie masz czego. Natomiast ja wspolczuje Twoim dzieciom...

Nie masz czego. Mój facet nie zalicza się do fanów poligamii.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

261. Papierki lakmusowe
szkoła integracyjna warszawa- dramat
Piwo - pytanie do facetów
Re: meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5 - przepraszam za zameszanie:)
meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5