[ksiazka]co jesc razem a co oddzielnie

1. Data: 2002-05-07 19:26:24

Temat: [ksiazka]co jesc razem a co oddzielnie
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie wzbogacilam sie o ksiazeczke pod tym tytulem duzo rozniastych
przepisow wiec jesli ktos chce jakis to prosze dawac znaki moga byc dymne
;)))

pozdr.
Nea

1. Data: 2002-05-07 20:11:56

Temat: Re: [ksiazka]co jesc razem a co oddzielnie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002 21:26:24 +0200, "Nea" <n...@w...pl> wrote:

>wlasnie wzbogacilam sie o ksiazeczke pod tym tytulem duzo rozniastych
>przepisow wiec jesli ktos chce jakis to prosze dawac znaki moga byc dymne
> [...]
niech bedzie jak leci!!! ja nigdy nie moglam zrozumiec malym
rozumkiem co z czym nie wolno, co wolno, dlaczego i komu wolno a
komu nie ;))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-07 20:27:14

Temat: Re: [ksiazka]co jesc razem a co oddzielnie [p]
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:s6dgduo2rjttgoaq89a759jtrrnb0rnbvn@4ax.com...
> niech bedzie jak leci!!! ja nigdy nie moglam zrozumiec malym
> rozumkiem co z czym nie wolno, co wolno, dlaczego i komu wolno a
> komu nie ;))
nie martw sie ja tez tego ni qmam za bardzo wg ksiazki sa 3
grupy:bialkowa,weglowodanowa i neutralna laczyc mzna tylko bialko z
neutralnymi albo weglowodany z neutralnymi. A 2 przepisy to mnie porazily
zupa owocowa na jagniecych zeberkach (rzeberkach) i salatka wocowa z
pieczenia wieprzowa:)))) ale pozatym przepisy sa calkiem ok.

moze na poczatek

ziemniaczane gnocchi z maslem szalwiowym

500 g ziemniakow
250 maki pelnoziarnistej
50g startego sera zoltego 1 lyzka masla

na maslo szalwiowe:
garsc lisci szalwi
2 lyzki masla
sol pieprz

ziemniaki ugotowac i rozdziabacdodac makev polowe sera i,maslo sol pieprz i
wyrobic na gladka mase
formowac paluszki zplaszczyc z jednej strony ponacinac nozem gotowac
porcjami ok 5 minut. Szalwie smazyc ok 1 minutena rozgrzanym masle, polac
tym gnocchi i posypac reszta sera.
danie z grupy weglowodanowej porcja 425 kcal

pozdroofka
Nea

1. Data: 2002-05-07 20:38:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002 22:27:14 +0200, "Nea" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
>tym gnocchi i posypac reszta sera.
>danie z grupy weglowodanowej porcja 425 kcal

nie wiem czy zupe owocowa na czymkolwiek poza owocami bym jednak
chciala do geby wtarmosic...ciekawe i dziwne

salatka owocowa z jajem na twardo oraz majonezikiem to jest za to
pychota...z pieczenia nie probowalam..czy jajo moze byc?

te gnocchi to dobra rzecz ale pytanie - musi mioec tyle
kalorii?????

Krysia, zadna (rzondna) wiecej!!

1. Data: 2002-05-07 20:38:51

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:elegdu88chdfjj6a1hmn1kiclakj2mbttm@4ax.com...
> On Tue, 7 May 2002 22:27:14 +0200, "Nea" <n...@w...pl> wrote:
> nie wiem czy zupe owocowa na czymkolwiek poza owocami bym jednak
> chciala do geby wtarmosic...ciekawe i dziwne
tez mam niejakie watpliwosci co do tej zupy:))))

> te gnocchi to dobra rzecz ale pytanie - musi mioec tyle
> kalorii?????

ponoc w takich zestawieniach kalorie nie straszne ale ja co nie dowierzam
temu dla mnie kalorie sa wszedzie i sa absolutnie bee:)))

> Krysia, zadna (rzondna) wiecej!!

jakas zupke (normalna:)), 2 danie salatke deser co wrzucic?

pozroofka
Nea

1. Data: 2002-05-07 20:45:55

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niech bedzie jak leci!!! ja nigdy nie moglam zrozumiec malym
> rozumkiem co z czym nie wolno, co wolno, dlaczego i komu wolno a
To chyba jakos tak ze jak chleb to sam i bez niczego a juz na pewno nie z
maslem. mieso to tylko z warzywami, ziemniaki osobno mozna ,tez z
zwarzywami....czy tak???
Kaska

1. Data: 2002-05-07 21:08:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>jakas zupke (normalna:)), 2 danie salatke deser co wrzucic?
>
>pozroofka
>Nea

od tych zupel to mnie troche odrzucilo po jagniecych zeberkach,
dawaj drugie dania ;)

1. Data: 2002-05-07 21:10:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To chyba jakos tak ze jak chleb to sam i bez niczego a juz na pewno nie z
>maslem. mieso to tylko z warzywami, ziemniaki osobno mozna ,tez z
>zwarzywami....czy tak???
>Kaskka

a u mnie kartofel wysteouje w roli jarzyny...to co? zdegradowac
go?

1. Data: 2002-05-07 21:13:46

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:rkggdu42aiaq58m0gdp24mpo9grm1g3no0@4ax.com...
> a u mnie kartofel wysteouje w roli jarzyny...to co? zdegradowac
> go?

zdegradowac:))))))) wg mojej mondrej ksiengi kartofle to weglowodany a mieso
bialko wiec za chiny nie polaczalne :))))

pozdroofka
Nea

1. Data: 2002-05-07 21:24:43

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:egggdu89mp7o7r7dem79vbou4iir1fcion@4ax.com...
> od tych zupel to mnie troche odrzucilo po jagniecych zeberkach,
> dawaj drugie dania ;)

oki no wiec na drugie (po zupce owocowej na rzeberkach heheh)
w czasach wscieklych krow i pryszczatych swin:))) najlepsze beda:

szaszlyki azjatyckie z kurcoka:))

750 g filetow z kurczaka
1 szalotka,2 zabki (zombki) czosnku
2 cm imbiru
po 2 lyzeczki kolendry i kminku
2 lyzki soku z cytryny
kardamon,cynamon galka muszkatolowa
100 ml jogurtu
sol,pieprz

Szalotke i czosnek posiekac imbir zetrzec dodac sok z cytryny i jogurt
wymieszac na gladka mase.
Mieso pokroic na 2 cm kostki nadziewac na patyczki nalozyc na to paste z
przypraw i zostawic na kilka godzin.
Piec na grilu
danie bialkowe 215kcal(calkiem znosnie)

pozdroofka
Nea

[OT] czy to po holendersku?
Re: Sałatka Miłosna z Okiem Godzilli (P)
Re: Muzyka sprzyja gotowaniu?
Re: mozzarella
polecam stronke:))