ksztalcenie informatyczne

1. Data: 2003-03-11 16:52:22

Temat: ksztalcenie informatyczne
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo!

W ostatnich dniach obserwuje sie wyjatkowa aktywnosc Panstwa studentow w
grupie dyskusyjnej pl.rec.kuchnia. Niestety, tego typu dzialalnosc -
wypowiedzi nie tylko ponizej wszelkiej kultury, ale przede wszystkim ponizej
poziomu intelektualnego, jakiego moznaby wymagac od studentow - nie wystawia
najlepszego swiadectwa jakosci ksztalcenia w Panstwa szkole. Obawiam sie,
niestety, ze ta sytuacja jest wynikiem albo niedouczenia wykladowcow, ktorzy
nie znaja usenetu (a ucza z niego korzystac) i nie wiedza, ze do testowania
wysylki postow do grup dyskusyjnych sluzy grupa pl.test, albo po prostu
wynikiem ich lenistwa.
Uprzejmie prosze o interwencje, gdyz irytujace jest sciagania kilobajtow
glupawych wiadomosci (za co place zywa gotowka) tylko dlatego, ze komus nie
chce sie dobrze przygotowac do zawodu, ktory wykonuje.

Z powazaniem

Malgorzata Sularczyk

1. Data: 2003-03-11 16:57:04

Temat: Re: ksztalcenie informatyczne
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

list zamieszczony powyzej wyslalam na adres rektoratu uczelni.

Margola

1. Data: 2003-03-11 17:33:35

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik margola & zielarz napisał:
> list zamieszczony powyzej wyslalam na adres rektoratu uczelni.
>
> Margola

i bardzo dobrze!

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-11 17:45:59

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:

> list zamieszczony powyzej wyslalam na adres rektoratu uczelni.
>
> Margola
Znajac rektoraty (znam przynajmniej swoj na Politechnice Sl.) to sekretarki
nie beda wiedzialy co z takim mailem zrobic.... Lepiej wyslac to do
ktoregos z administratorow sieci uczelnianej (oni bywaja najskuteczniejsi)
Swoja droga dzisiejsze 'tendencyjnie prymitywne' posty uzytkownikow: 'ja
TOMEK CZUBAK", 'k...@o...pl', 'zip' zostaly wyslane przez komputer o IP:
213.25.84.186, to jest domena: www.pwsz.chelm.pl

Tak czy inaczej popieram zwalczanie nieprzyjemnych natretow i przylaczam
sie.

Pozdrawiam serdecznie,

Nik

1. Data: 2003-03-11 18:14:50

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikodem Kuźnik wrote:

> [...]
> przez komputer o IP: 213.25.84.186, to jest domena: www.pwsz.chelm.pl
>
> Tak czy inaczej popieram zwalczanie nieprzyjemnych natretow i przylaczam

Mala poprawka:
Administratorow najlepiej szukac przez RIPE. Dla tamtego IP mam wszystkie
dane:
http://www.ripe.net/perl/whois?form_type=simple&full
_query_string=&searchtext=213.25.84.186
Zachecam wiec do interwencji u konkretnych osob lub przez: a...@t...pl

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-03-11 22:07:17

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glupawych wiadomosci (za co place zywa gotowka) tylko dlatego, ze komus nie
> chce sie dobrze przygotowac do zawodu, ktory wykonuje.

---

1. Data: 2003-03-11 22:18:50

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-11 23:34:30

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 17:52:22 +0100, "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

[...]
> [...]
>wysylki postow do grup dyskusyjnych sluzy grupa pl.test, albo po prostu

O, bardzo przepraszam! pl.test sluzy do testowania rozchodzenia sie
postow w obrebie polskiego usenetu - nie do nauki cwiercmozgow. Jak
mam problem techniczny z usenetem i chce sprawdzic w jakiej formie z
mojej maszyny posty wychodza to nie zycze sobie zebym dwie minuty
pozniej musial wyszukiwac swoj post pomiedzy stertami sieciowego
lajna...
Niech sobie postawia do prob wewnetrzny serwer news i tam cwicza.

--
Darek

1. Data: 2003-03-12 06:01:16

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:
> list zamieszczony powyzej wyslalam na adres rektoratu uczelni.

Jaja sobie robisz, prawda? ;-)

J.

1. Data: 2003-03-12 06:04:05

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> Jaja sobie robisz, prawda? ;-)

/po przejzeniu innych postow z grupy : /

...teraz Goska to Ci wyrosna dowcipaski dopiero jak grzyby po deszczu

J.

ej sulik kiedy pijemy?
ja czubak.t pedałek
czy sulik jest alkocholikiem?