ksztan

11. Data: 2003-02-22 16:24:24

Temat: Re: ksztan
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Too Old napisał(a) w wiadomości: ...

>A wiesz np.że młodzież w sieci używa innych liter?
>Np.już tu jush ;wiesz to wiesh ;forum to 4um ; .......

I niech tak zostanie, ze tylko mlodziez ta takie pomysly wpada.
Ja nie chce byc az tak do przodu. Nawiasem mowiac, dlaczego nie biora
zapozyczen z rosyjskiego (czy niemieckiego, jesli inna czcionka mialaby byc
problemem) ? :)

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2003-02-23 00:16:14

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote:

> Ja nie chce byc az tak do przodu. Nawiasem mowiac, dlaczego nie biora
> zapozyczen z rosyjskiego (czy niemieckiego, jesli inna czcionka
> mialaby byc problemem) ? :)

Na ogół dlatego, że nie lubimy Niemców, ani Ruskich;)
moon

Re: ile tawułek w donicę
Re: Adonis amurensis
Re: Nasturcja wieloletnia