kto chce obrazek na krzyżyki?

1. Data: 2002-07-16 09:40:45

Temat: kto chce obrazek na krzyżyki?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z kłopotami serwerkowymi, kto chce obrazek Birth Announcement z
patterns on line? Z dwoma fajnymi aniołami. Jak ktoś się zgłosi, to wyślę, za
dni kilka, bo mam awarię kompa i gościnnie to dzisiaj piszę.

Zosia

1. Data: 2002-07-16 11:33:57

Temat: Re: kto chce obrazek na krzyżyki?
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja poprosze bardzo i Dziekuje.Mój adres k...@w...pl
Kasia

1. Data: 2002-07-16 11:34:52

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja też bardoz
dzięki
a...@w...pl
--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-07-16 11:43:17

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
za
> dni kilka, bo mam awarię kompa i gościnnie to dzisiaj piszę.

Ja tez bym prosiła...

dzięki...

mruwa..

1. Data: 2002-07-16 15:20:19

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> dni kilka, bo mam awarię kompa i gościnnie to dzisiaj piszę.

Ja prosze baaardzo pieknie:-))

Grazyna

1. Data: 2002-07-16 15:32:20

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli to nie kłopot, to dla mnie tez poproszę
Ania
(A...@p...onet.pl)>

1. Data: 2002-07-16 17:15:47

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patterns on line? Z dwoma fajnymi aniołami. Jak ktoś się zgłosi, to wyślę, za
> dni kilka, bo mam awarię kompa i gościnnie to dzisiaj piszę.

Bardzo chętnie skorzystam.
Ewa/Wrocław/

1. Data: 2002-07-19 21:06:57

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli jeszcze moge prosic to tez chcialabym.
Z gory dzikuje.
Pozdrawiam
a...@w...pl

przyrzad - pomoc