kto czyta

61. Data: 2002-02-28 11:02:32

Temat: Re: kto czyta
Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Scalamanca"

> Jacku, nie bój się. :o)) Te mrówki, cośmy je z Robertem spuścili ze
smyczy,
> tak naprawdę nie gryzą. :o)

> Scally

Hmmmm
Ja tam nie wiem...
To mialy byc mrowki spotkane w Swiatyni Dumania...
--
Maciej Jakubowski
m...@b...krakow.pl

62. Data: 2002-02-28 11:13:14

Temat: Odp: kto czyta
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Jakubowski <m...@b...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:025501c1c047$4f494f20$fa01a8c0@maciek...

> Ja tam nie wiem...
> To mialy byc mrowki spotkane w Swiatyni Dumania...

Wszystkie mrówki są nasze. :)))))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

63. Data: 2002-02-28 11:18:45

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> A to może też z ćwiczeniami? :-) Daga, poprowadzisz sesję
> psychologiczną? Bardzo fajne są takie sesje.

Taaaak. Nie wiem, czy odpowiadać poważnie, czy niepoważnie. :)))
Jeśl poważnie - to nie mam uprawnień i nie tęsknię za nimi. A jeśli
niepoważnie - to... siem zastanowiem. :) W razie czego to i tak Wy będziecie
więcej gadać, tylko ja poproszę o dodatkową butlę z tlenem, bo spalanie
będzie krytyczne. :))))))

> Można wiele dowiedzieć
> się o sobie, skonfrontować postrzeganie samego siebie z tym jak
> postrzegają nas inni.

To prawda. Ale o tym będziemy mogli porozmawiać tak czy inaczej (a my dwoje
to chyba nawet alfabetem Morse'a przez ścianę :))). Już się cieszę na te
rozmowy. Może potem jakiś klimat tych rozmów przeniesie się na psi i będzie
się pojawiać więce takich wątków jak ten zapoczątkowany przez Wojtka (liczę
na to :)). Ufam, że podchodów do rozpoczącia rozmowy też nie będzie, że to
przyjdzie samo z siebie, naturalnie.

64. Data: 2002-02-28 11:25:54

Temat: Odp: IE contra reszta [bylo: Re: kto czyta]
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> Każdy zresztą sam sobie wybiera ulubioną przeglądarkę i sam męczy
> się z tym, że nie obsługuje tego czy owego.

Tak stwierdził mój brat oświadczając mi, że nie będzie poprawiał błędów na
mojej stronie tylko dlatego, że jej Opera nie czyta. :)))

> W moim przekomarzaniu się z Dagą chodziło tak naprawdę nie o
> przeglądarki, lecz skrypty. Skrypty w Javie nie są najgorsze o ile
> zostały dobrze zoptymalizowane (podobno, bo sam nie programuję w
> Javie). Jednak, jak twierdzi Daga, Javę źle 'łyka' Opera.

To nie moje twierdzenie. :) Ja dostałam takie doniesienie od kogoś, kto
oglądał moją stronę i na jednej podstronie ponoć Opera się wykrzacza. Sama
Opery nigdy nie używałam. Kiedyś miałam NN, ale szybko przeszłam na IE, bo
IE nawet błędy łyka, a NN źle łykał co poniektóre. Masz rację, że
przeglądarkę sobie każdy sam wybiera. :o)

65. Data: 2002-02-28 11:33:25

Temat: Re: IE contra reszta [bylo: Re: kto czyta]
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> To nie moje twierdzenie. :) Ja dostałam takie doniesienie od kogoś, kto
> oglądał moją stronę i na jednej podstronie ponoć Opera się wykrzacza.

Właśnie czytałem sobie co bardziej smakowite kąski z Twojej stronki
:-)) i parę rzeczy w NN mi się 'rozlazło'. I pomyśleć, że były czasy
gdy Netszkapa była fajną, 'przytulną' przeglądarką. Teraz już tylko
do poczty i njusów nadaje się (moim nieskromnym zdaniem rzecz
jasna).

Pozdrawiam,
Robert

66. Data: 2002-02-28 12:05:29

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> Właśnie czytałem sobie co bardziej smakowite kąski z Twojej stronki
> :-)) i parę rzeczy w NN mi się 'rozlazło'.

Parę rzeczy to i w IE się rozłazi, np. kwiatki z liniami na dole nie zawsze
są dopasowane. Śmiesznie, bo na HD się nic nie rozjeżdża, a na serwerze -
owszem. Na serwerze w ogóle nie wszystko się wczytuje. :(

W Operze się rozjeżdżają kolumny z wierszami. W NN strona podobno działa,
jak mnie poinformował kolega. Ale wiesz, ja się na tym nie znam kompletnie.
Mój brat też nie za bardzo - robi te stronki w DreamWeaverze, więc też kodu
sam nie pisze. Słyszałam, że DW daje właśnie czysty kod, nie wiem więc,
czemu się toto rozjeżdża. :(( W każdym razie dla mnie to dyskusja czysto
akademicka - praktyki nie znam, a Adam kategorycznie odmówił poprawiania
czegokolwiek. :)))

67. Data: 2002-02-28 13:09:52

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> więcej gadać, tylko ja poproszę o dodatkową butlę z tlenem, bo spalanie
> będzie krytyczne. :))))))

Istnieją jeszcze naturalne sposoby dotleniania :-))))

Pozdrówka,
Robert

68. Data: 2002-02-28 13:15:01

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> [...]
> więcej gadać, tylko ja poproszę o dodatkową butlę z tlenem, bo spalanie

To obacymy w Ustroniu !!!! :)))
Będzie ku temu okazja w kawiarni :-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

69. Data: 2002-02-28 13:20:38

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> Prawda! Takiego wątku zawsze mi tu brakowało. Oby takich więcej!!!

Oby więcej :-))

> Jacku, nie bój się. :o)) Te mrówki, cośmy je z Robertem spuścili ze smyczy,
> tak naprawdę nie gryzą. :o)

To wiem :-)))
Te mrówki zawsze mi się z Telimeną kojarzą - a to była ładna kobieta :-)))
Ale zawsze można coś popsuć - nagwatwać :-)
A tak fajnie się was czyta :-)))
W sumie też mam kilka przygód z kontaktami z pełnosprawnymi ( he he jak to
brzmi :-)) ), zwłaszcza o pierwszy kontakt z kliejentem - ich miny i pierwsze
zachowanie są naprawdę warte uwiecznienia na wideo :-)

Bo to jest tak- że wyglądam młodo - ba około 12-13 lat a mam 32 - coś nie tak
i pierwsze wrażenie to dziecko o kuli ....

I długo by o tym pisać - ale po tym pierwszym uderzeniu już jest normalnie,
ba stanowię niekiedy wyrocznię w przepisach farmacji i w informatyce :-))
Aż mnie to śmieszy :))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.