kto czyta

71. Data: 2002-02-28 13:29:09

Temat: Re: kto czyta
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Istnieją jeszcze naturalne sposoby dotleniania :-))))

Oj Robercie :-))
O czym ty myślisz :))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

72. Data: 2002-02-28 13:35:25

Temat: Odp: kto czyta
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> Istnieją jeszcze naturalne sposoby dotleniania :-))))

Napraaawdę? Wymień choć jeden, może zaakceptuję. :)))) Byle do
hiperwentylacji nie doprowadzić. :)))

Daga

73. Data: 2002-02-28 13:36:15

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> To obacymy w Ustroniu !!!! :)))
> Będzie ku temu okazja w kawiarni :-))

Oj, do kawiarni to ja mam ponoć wstęp wzbroniony z uwagi na kłęby dymu,
przez które nic nie widać. :)))

Daga

74. Data: 2002-02-28 13:40:05

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> Bo to jest tak- że wyglądam młodo - ba około 12-13 lat a mam 32 - coś nie
tak
> i pierwsze wrażenie to dziecko o kuli ....

A jakby tak kontakt rozpoczynać od Internetu? Maili i innych takich? Wtedy
pierwsze wrażenie jest inne - jesteś wtedy kompetentnym facetem, specjalistą
od tego, czym się zajmujesz. :)
Albo też telefon. Potem już w realu zaskoczenia nie ma aż tak dużego, kiedy
się klient zorientuje, że Ty to ten facet, z którym się wcześniej tak dobrze
komunikował. :)

> I długo by o tym pisać - ale po tym pierwszym uderzeniu już jest
normalnie,
> ba stanowię niekiedy wyrocznię w przepisach farmacji i w informatyce :-))
> Aż mnie to śmieszy :))

I to bycie wyrocznią trzeba eksponować. W życiu zawodowym to właśnie bycie
nią :) powinno Cię określać, a nie to, jak wyglądasz. :)

A tak swoją drogą, to ja z tej wyroczni czasem pewnie użytek będę robiła.
:)))

Daga

75. Data: 2002-02-28 13:52:34

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> Napraaawdę? Wymień choć jeden, może zaakceptuję. :)))) Byle do
> hiperwentylacji nie doprowadzić. :)))

Taka duża dziewczynka, a nie wie :-)) Ja tam nie będę mówił bo
jeszcze jest przed dobranocką.

Pozdrówka,
Robert

76. Data: 2002-02-28 13:58:09

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> Oj, do kawiarni to ja mam ponoć wstęp wzbroniony z uwagi na kłęby dymu,
> przez które nic nie widać. :)))

To wyprosimy palaczy :-)
Alo wyjdziemy na świerze górskie powietrze, będzie nawet zdrowiej.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

77. Data: 2002-02-28 14:01:15

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> [...]
> pierwsze wrażenie jest inne - jesteś wtedy kompetentnym facetem, specjalistą

No tak, tylko malo który klient w branży (apteki) ma internet :))
A wogóle to klient woli cię zobaczyć

> Albo też telefon. Potem już w realu zaskoczenia nie ma aż tak dużego, kiedy
> się klient zorientuje, że Ty to ten facet, z którym się wcześniej tak dobrze
> komunikował. :)

Na telefo też jest zaskoczenie :-)
Nie raz mam z tym kłopoty - wyobraż sobie że mam tak oóźniony rozwój fizyzny, że
jeszcze jestem prze mutacją, albo i to mi już to zostanie :)

> I to bycie wyrocznią trzeba eksponować. W życiu zawodowym to właśnie bycie
> nią :) powinno Cię określać, a nie to, jak wyglądasz. :)

To wiem :)

> A tak swoją drogą, to ja z tej wyroczni czasem pewnie użytek będę robiła.
> :)))

Chętnie pomogę :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

78. Data: 2002-02-28 14:05:23

Temat: Odp: kto czyta - nie błądzi :o)
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> To wyprosimy palaczy :-)

I podniesie się krzyk, że palacze są dyskryminowani. :)))
A w drugą stronę dyskryminowani będą nie-palacze. :))))

> Alo wyjdziemy na świerze górskie powietrze, będzie nawet zdrowiej.

No to wyjdziemy z piwem, mam nadzieję. :o))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

79. Data: 2002-02-28 14:09:50

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> No tak, tylko malo który klient w branży (apteki) ma internet :))
> A wogóle to klient woli cię zobaczyć

No tak. Jak rozwiązujesz ten problem?
Mnie się zdawało, że jednak pierwszy kontakt jest telefoniczny, że klient
najpierw dzwoni, chyćby po to, żeby się na spotkanie umówić. I wtedy po
pierwszym zdziwieniu Twoim głosem jest wszystko OK, kiedy słyszy, że dobrze
gadasz. :)

> Nie raz mam z tym kłopoty - wyobraż sobie że mam tak oóźniony rozwój
fizyzny, że
> jeszcze jestem prze mutacją, albo i to mi już to zostanie :)

Ale wiesz, paradoksalnie usłyszenie najpierw Twojego głosu powinno
zmniejszyć "szok" przy pierwszym kontakcie w realu. :))

> To wiem :)

A w ogóle to, jak wyglądasz, nie powinno Cię określać w żaden sposób jako
człowieka.

> Chętnie pomogę :)

No, ja nie wiem, czy wiesz, na co się decydujesz. Lubię zamęczać
informatyków. :)))

80. Data: 2002-02-28 14:22:47

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> Taka duża dziewczynka, a nie wie :-)) Ja tam nie będę mówił bo
> jeszcze jest przed dobranocką.

Mam nadzieję, że przewidujesz jakieś szkolenia uświadamiające i
rozjaśniające w tym Ustroniu. :o)

Daga

Biuletyn DPS Forum 23 (25.02.2002)
Komputery dla osob niepelnosprawnych