kto czyta

81. Data: 2002-02-28 14:40:22

Temat: Re: kto czyta
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> Mam nadzieję, że przewidujesz jakieś szkolenia uświadamiające i
> rozjaśniające w tym Ustroniu. :o)

Kto wie, kto wie :-)

Robert

82. Data: 2002-03-01 09:02:45

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Kto wie, kto wie :-)

No wiecie co - tak publicznie ??
:-))
Co inni pomyślą ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

83. Data: 2002-03-01 09:04:05

Temat: Re: kto czyta - nie błądzi :o)
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> I podniesie się krzyk, że palacze są dyskryminowani. :)))
> A w drugą stronę dyskryminowani będą nie-palacze. :))))

jeszcze się taki nie urodził
kto by wszystkim dogodził

> No to wyjdziemy z piwem, mam nadzieję. :o))

To piwko na świerzym powietrzu :))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

84. Data: 2002-03-01 09:08:12

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> No tak. Jak rozwiązujesz ten problem?

Nejpierw wysyłam brata :))

> Mnie się zdawało, że jednak pierwszy kontakt jest telefoniczny, że klient
> najpierw dzwoni, chyćby po to, żeby się na spotkanie umówić. I wtedy po
> pierwszym zdziwieniu Twoim głosem jest wszystko OK, kiedy słyszy, że dobrze
> gadasz. :)

No nie zawsze jest tak

> Ale wiesz, paradoksalnie usłyszenie najpierw Twojego głosu powinno
> zmniejszyć "szok" przy pierwszym kontakcie w realu. :))

Tak, tylko zawsze ten po drugiej stronie drutu myśli że ma do czynienie z
dzieckiem, ba nawet tłumaczenie nie daje skutku.

> A w ogóle to, jak wyglądasz, nie powinno Cię określać w żaden sposób jako
> człowieka.

Tak, tylko ludzie jak cię widzą tak cię piszą - i w tym coś jest :)

> No, ja nie wiem, czy wiesz, na co się decydujesz. Lubię zamęczać
> informatyków. :)))

Eeeee - jakbyś słyszała jakie klienci mają problemy - to już mnie nic
nie zaskoczy :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

85. Data: 2002-03-01 10:31:23

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> No wiecie co - tak publicznie ?? :-))
> Co inni pomyślą ??

Jeśli o mnie chodzi mogą sobie myśleć co chcą. Masaż wyobraźni
nikomu jeszcze nie zaszkodził. Na zdrowie :-)

Pozdrówka,
Robert

86. Data: 2002-03-01 11:10:38

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Jeśli o mnie chodzi mogą sobie myśleć co chcą. Masaż wyobraźni
> nikomu jeszcze nie zaszkodził. Na zdrowie :-)

No w sumie masz rację :))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.