kto jest zainteresowany grupą dyskusyjną pl.sci.stomatologia

1. Data: 2003-06-09 11:45:32

Temat: kto jest zainteresowany grupą dyskusyjną pl.sci.stomatologia
Od: "Cook" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o posty na grupie pl.news.nowe-grupy do listu o temacie
pl.sci.stomatologia, bąź też o wypoeidzi na tym forum. Najbliższa grupa
dyskusyjna dla stomatologów jest we francji. O ich miłości do j.
angielskiego chyba nie muszę pisać

pozdrawiam
Zbigniew Kukowski

2. Data: 2003-06-09 12:09:12

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bc1s14$adp$1@szmaragd.futuro.pl tako rzecze Cook

> Najbliższa grupa
> dyskusyjna dla stomatologów jest we francji.
Jak określasz bliskość serwerów news? Bo kabelki od sieci i węzły to
czasem się rozmijają z geograficznym pojęciem odległości.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2003-06-09 16:15:28

Od: "Cook" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

mo0wiac o odleglości mam na mysli odleglość językową

4. Data: 2003-06-09 18:23:55

Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cook" <c...@2...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o posty na grupie pl.news.nowe-grupy do listu o temacie
> pl.sci.stomatologia, bąź też o wypoeidzi na tym forum. Najbliższa grupa

A o czym wy tam bedziecie dyskutowac ? Zebologia jest taka obszerna, ze po
miesiacu bedziecie sie odsylac do archiwum grupy, bo to juz bylo ;)

Pzdr
Andriej Uljanow
www.kombinatoryka.prv.pl

5. Data: 2003-06-09 20:24:27

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

zebys sie nie zdziwil :P

ja jestem zainteresowany
mckwack

6. Data: 2003-06-09 20:55:13

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnim odcinku zobaczylismy:bc1s14$adp$...@s...futuro.pl,
Cook <c...@2...pl> ktory/a napisal/a:
> [...]
| pl.sci.stomatologia, bąź też o wypoeidzi na tym forum. Najbliższa
| grupa dyskusyjna dla stomatologów jest we francji. O ich miłości do j.

eee, masz stare dane. najblizsza lista dyskusyjna stomatologow jest w ...
Polsce... :)) ba, jest nawet osobna lista endodontyczna (a i ortodontyczna
by sie znalazla, ale tu juz namiarow nie znam
z tym ze to lista mailowa, po to zeby wyeliminowac takich ex-pierdow,
jacherów i innych dziwnych ludzi...

zapisy na listy -
www.endodoncja.pl i
www.stomatolog.com.pl

--
'ja wiem, że nadzieja jest matką głupich.
ale wolę być glupim z nadzieją, niż bez nadziei niemądrym.
człowiek się jakoś spokojniej czuje...' <c> by 'Dudek' Dziewoński

Pozdrowienia
Adam

7. Data: 2003-06-09 22:07:07

Od: "Cook" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

grupy sponsorowane. naleze

8. Data: 2003-06-10 14:56:01

Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bc30f0$mdt$...@s...futuro.pl,
Cook <c...@2...pl> wystukał:
> grupy sponsorowane. naleze

no to wyjasnij mi sens tworzenia pl.sci.stomatologia ? przeciez jezeli ktos
ma problem stomatologiczny to pisze na pl.sci.medycyna (bylo nie bylo to
galaz medycyny ogolnej) i tu mozesz zablysnac wiedza na szerokim forum, a
problemy czysto zawodowe sa roztrzasane na listach mailowych...

wiec jeszcze raz pytam - po co?

--
Pozdrowienia

Adam GG# 402495

Registered wXPHome user :)

9. Data: 2003-06-10 15:18:22

Od: "Cook" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Choćby po to, żeby -jak sam napisałeś- nie roztrząsać tego na "szerokim"
forum.
Listy mailowe, owszem istnieją - sponsorowane przez wieksze firmy
farmaceutyczne.
Reklama górą. Taka lista mailingowa - moderowana to dopiero mażenie każdego
stomatologa

10. Data: 2003-06-10 20:08:33

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnim odcinku zobaczylismy:bc4ss9$pvl$...@s...futuro.pl,
Cook <c...@2...pl> ktory/a napisal/a:
| Choćby po to, żeby -jak sam napisałeś- nie roztrząsać tego na
| "szerokim" forum.

hmmm.. rozjasnij, czego nie roztrzasac?

| Listy mailowe, owszem istnieją - sponsorowane przez wieksze firmy
| farmaceutyczne.

a tuś mnie zażył... jak powiem Michałowi ze jego prywatna lista dysk. jest
sponsorowana przez firme farmaceutyczna, to wytrze podczas tarzania sie ze
smiechu swoj nowy dywan...

| Reklama górą. Taka lista mailingowa - moderowana to dopiero mażenie
| każdego stomatologa

z tego co wiem to lista ogolna jest wlasnoscia jednego stomatologa - nie ma
on zadnych z tego korzysci, oprocz skupienia wokol tej listy sporej rzeszy
(w chwili obecnej ok 500 uczestnikow) stomatologow. reklamowac tam moze sie
kazdy, w granicach przyzwoitosci oczywiscie -czyli sytuacja nawet bardziej
liberalna niz na liscie pl.sci... oczywiscie dyskusje nad reklamowanym
sprzetem tez sie odbywaja, jezeli jestes zapisany na taka liste to dobrze o
tym wiesz. lista NIE jest moderowana - moze tam zapisac sie kazdy, i moze
pisac cokolwiek na co pozwala netykieta - zasady jak na kazdej liscie dysk.
twoje aluzje o czerpaniu korzysci z takiej listy mozesz sobie spokojnie
wsadzic w buty - jak dlugo znam Michala tak wiem ze zarabia na czyms innym -
i jest w tym co robi bardzo dobry, a liste dysk. traktuje jako hobby.
natomiast lista ortodontyczna z tego co wiem istnieje przy stronie firmy
polorto - zajmujacej sie sprzedaza akcesoriow i materialow dla ortodontow.
nie jestem jej uczestnikiem, wiec nie mnie ja oceniac.

przedstaw jakies konkretne zalety takiej listy stomatologicznej w domenie
pl.sci , tak przynajmniej w paru punktach bo narazie tylko slysze o wysoce
oplacalnym sponsoringu firm farmaceutycznych...

--

Przed operacją
zwyrodnienia stawów
bronchitis akuta