kto lubi ptaki na trawniku?

1. Data: 2000-06-15 11:15:29

Temat: kto lubi ptaki na trawniku?
Od: "Konrad M. Lange" <k...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkim wysilkiem zalozylem trawnik (oczyszczone,walowane,wysiane, etc...)
,a tu dzis rano widze ok 100 wrobli zajadajacych moja jeszcze nawet nie
skielkowana trawe.
Co tu zrobic?
1. Pedzic? - musialbym tam chyba spac (kiedys trzeba w koncu wyjsc do pracy)
2. Mordowac? - to nie w moim stylu
3.?

Na razie wysypalem powierzchnie trawnika torfem przez co mniej widac nasiona
ale watpie czy cos to da. Wroble to bardzo madre ptaki w koncu przystosowaly
sie do chyba wszystkich warunkow...

Moze ktos ma jakas metode? Slyszalem ze pewien ogrodnik ciagle strzela, ale
sasiedzi pewnie zaraz zaczna strzelac do niego wiec prosze niczego takiego
nie proponowac.

Pozdrowienia
Wlasciciel Niedoszlego Trawnika

2. Data: 2000-06-15 12:21:45

Temat: Re: kto lubi ptaki na trawniku?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ,a tu dzis rano widze ok 100 wrobli zajadajacych moja jeszcze nawet nie
Przykryc siatka
Jesli masz staw to siatka tez sie przyda,a jesli nie masz to zrob,stawy
ladnie sie komponuja w ogrodach:-))))
Pozdrawiam Juras

moj biedny papirus
kto lubi ptaki?
Gatunki mszyc
inwazja przedziorkow?
czy ma ktos sofcik o roslinkach w wersji PL