kto ma przepis na SOS do CEZAR SALAD ?

21. Data: 2005-11-24 13:39:55

Temat: Re: kto ma przepis na SOS do CEZAR SALAD ?[OT]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A masz propozycje książki gdzie takie rzeczy są opisane?
>Może sprecyzuję: nie chodzi mi o przepis w którym jest sypanie papryki do
>cebuli, ale opis JAK to robić.

Jak posypywac papryka? no to tego, mozna palcami, mozna lyzeczka
:P
pardon, pardon :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

22. Data: 2005-11-24 13:42:35

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-11-24 14:15 flower z nienacka napisal/a:
> A masz propozycje książki gdzie takie rzeczy są opisane?
> Może sprecyzuję: nie chodzi mi o przepis w którym jest sypanie papryki do
> cebuli, ale opis JAK to robić.

Makłowicz w ze trzech programach demonstrował.

--
oshin, nie umniejszając roli grupy

23. Data: 2005-11-24 13:56:01

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:8kgbo1h5ftp7sj26jtcggjm6p07e4rc1u7@4ax.com...

> Jak posypywac papryka? no to tego, mozna palcami, mozna lyzeczka

O robieniu glupich lanych klusek tez ktos napisal ze co tu mozna wymyslec,
na co Wladek mial 4-stronicowy drobnym drukiem kontrprzyklad. Wiem ze
papryka moze sie skarmelizowac, ale jak sie przed tym ustrzec nie
wyczytalem. Jestes wszechwiedzaca? No to w imieniu swoim innych lam z tej
grupy przepraszam ze wam rozmowy towarzyskie czasami glupimi pytaniami o
paczki przerywamy.

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

24. Data: 2005-11-24 14:14:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005 14:56:01 +0100, "flower" <f...@w...pl>
wrote:

> [...]
>grupy przepraszam ze wam rozmowy towarzyskie czasami glupimi pytaniami o

Przeprsoiny przyjete, masz wybaczonre :))))))
Kluski lane to wyzsza szkola jazdy - poczawszy od mozliwosci
wykonania planktonu po wielkiego klucha .
sucha papryka chyba raczej sie nie skarmelizuje, bo nie ma co sie
skarmelizowac, raczej trzeba uwazac, zeby nie przypalic (tak, jak
curry powder - calosc potem gorzknieje, nawet nie jest to
subiektywne stwierdzenie!!)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

25. Data: 2005-11-24 16:51:18

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>
napisał
> w wiadomości
t003.jasien.net...

> tutaj się ludziom żałuje przepisu na pączki, więc nie liczyłabym na
> rzeczonych spadkobierców;-)

Hahhhaaa, o mały włos przegapiłabym!
ROTFL
Zaczyna mi się to coraz bardziej podobać :))))
Mam propozycję!
Przestańcie najlepiej pisać na grupę, bo nie daj Boże, jeszcze coś wyczytam,
co mi się przyda i wykorzystam to...
Bo do Lidla, którego mam pod nosem, właśnie się wybieram, żeby nakupić
pysznych fig po 2,79
Buhahahaha
MSPANC
Agata

26. Data: 2005-11-25 17:02:28

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

flower <f...@w...pl> wrote:

> A masz propozycje książki gdzie takie rzeczy są opisane?
> Może sprecyzuję: nie chodzi mi o przepis w którym jest sypanie papryki do
> cebuli, ale opis JAK to robić.

"Gundel's Hungarian Cookbook". Rozdział "About Hungarian-style Cooking',
strona 14: "[...] do not put paprika into overheated lard; it will produce a
bitter taste and the color will be brown instead of red.". Jest też cały
akapit zatytułowany "How to brown onion and use paprika".

Pedro.

PS. Książkę kupiłem za jakieś grosze na Allegro, dzięki Władysławowi właśnie,
który podesłał tutaj link do aukcji. :)

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

27. Data: 2005-11-28 20:45:10

Od: "lidiapaszkowska" <0...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

majo, anchovis,parmezan, sok z cytryny, czarne oliwki, piperz
sol....wszystko zmielic na mial...powinno miec kolor lekko szarawy
...podawac z litte gem i grilowanym kurczakiem oraz sucharkami

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:dm7g34$c3h$1@news.lublin.pl...

> [...]
> #!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski
<M...@m...lublin.pl>

open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil
$_
> [$==unpack"x$?c",' !*"T1*K1OKD1*T1#1*m#Oi*/ODj1#N)*"E#B*"O*@n*/O@KE"1#N
Bj*!'.
> 'K1Bj*@n*1l1B)Bm!*i)"T*)"ND)(1* *h#)1BjN*+'];$?+=!$S}