kto się wybiera na wystawę DMC ?????

1. Data: 2007-03-07 14:31:25

Temat: kto się wybiera na wystawę DMC ?????
Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

kto się wybiera na wystawę DMC ?????

Planowałam w najbliższy weekend pojechac na wystawę DMC :-) Niestety
pokrzyżowały mi się zupełnie plany i pojechanie na wystawę kończy się na
marzeniach.
Pomyślałam... skoro nie mogę jechać, może jadą inni.
CZY KTOŚ SIĘ WYBIERA?

2. Data: 2007-03-07 19:26:27

Temat: Re: kto się wybiera na wystawę DMC ?????
Od: "Asia " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@v...pl napisał(a):

> kto się wybiera na wystawę DMC ?????
>
>A w jakim jest mieście i kiedy?

Aśka

3. Data: 2007-03-07 20:50:34

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisał(a):

> [...]

Ja się wybieram :-) We Wrocławiu ma być 22 marca.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

4. Data: 2007-03-07 21:21:01

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 21:50, M&C <c...@C...pl> wrote:
jade do Warszawy 17.03 a co hi hi już nie mogę się doczekać ewcia

5. Data: 2007-03-07 21:31:56

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego NAJ.... w dniu Waszego Święta, mnóstwo czasu na nasze hobby,
zrozumienia od płci brzydkiej!!!
Mam pytanko, miłe Panie, czy można wystawić swoją pracę na tej wystawie, jak
tego dokonać, jakich formalności trzeba dopełnić.
Z góry dziękuję za odpowiedż
X-MEN Adaś

6. Data: 2007-03-08 07:27:06

Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko, miłe Panie, czy można wystawić swoją pracę na tej wystawie, jak
> tego dokonać, jakich formalności trzeba dopełnić.
> Z góry dziękuję za odpowiedż
> X-MEN Adaś

Niestety nie! Jest to wystawa firmowa, prezentująca najnowsze
propozycje DMC. Trzeba śledzić ulotki w sklepach pasmanteryjnych, lub
wiadomości tu na Forum. Szykuje sie znów konkurs DMC i tu będzie można
pochwalić się swoimi osiągnięciami

7. Data: 2007-03-08 10:00:25

Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aśka
> >

> Ja też tam będę :)))))
A dla zainteresowanych
17 - 18 marca Warszawa (sobota / niedziela) - CH Blue City, Al. Jerozolimskie
179, w godz.: 10-21.

20 marca Poznań (wtorek) - Hotel "Polonez", al. Niepodległości 36, w godz.: 11-
19.

22 marca Wrocław (czwartek) - Hotel "Orbita", ul. Wejherowska 2, w godz.: 11-
19.

24 marca Kraków (sobota) - Hotel Novotel Bronowice, ul. Armii Krajowej 11, w
godz.: 11-18.

25 marca Lublin (niedziela) - Restauracja "Fiesta", ul. B. Prusa 8,(budynek
Polskiego Związku Motorowego), w godz.: 11-18.

31 marca Gdańsk (sobota) - CH Manhattan, ul. Grunwaldzka 82, godz. 10-19

8. Data: 2007-03-08 10:45:11

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 22 marca Wrocław (czwartek) - Hotel "Orbita", ul. Wejherowska 2, w godz.:
11- 19.

Ja wybieram sie tutaj

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

9. Data: 2007-03-29 08:34:54

Od: Marigold <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wybierałam się na wystawę w Gdańsku, ale trochę pokrzyżowały mi się
plany i teraz nie wiem, czy kombinować i jednak pojechać, czy odpuścić.
Może ktoś, kto był na wystawie w innym mieście opisze jak taka wystawa
wygląda, czy faktycznie warto się wysilić i na nią dotrzeć.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Ewa (Gdańsk)

10. Data: 2007-03-29 11:51:07

Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może ktoś, kto był na wystawie w innym mieście opisze jak taka wystawa
> wygląda, czy faktycznie warto się wysilić i na nią dotrzeć.

Sprawdz pocztę pozdrawiam Marta

gdzie w Krakowie
Spotkanie Wrocławianek
xxx - kolory do schematu