Re: kto sprzeda Therme?

1. Data: 2002-09-15 16:07:24

Temat: Re: kto sprzeda Therme?
Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2002 09:00:29 +0200, uzytkownik "Jan Werbiński"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i
wyszlo z tego co nastepuje:

>Faktem jest, że Tussipect + kawa + pifko + Red Bull w dalszym ciągu pomaga
>studentom przygotować się do sesji. :-P

No nie zartuj. Ja po 30mg efedry i 300mg kofeiny nie moge usiedziec w
miejsce przez 5 minut nie mowiac o ksiazce :)

Pomimo ze to pochodna metaamfetaminy to dla mnie ma o 180 stopni
odmienne dzialanie - pobudzajace, ale rozpraszajace (a nie skupiajace
jak amfa).

--
_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

2. Data: 2002-09-16 04:33:16

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beerman" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No nie zartuj. Ja po 30mg efedry i 300mg kofeiny nie moge usiedziec w
> miejsce przez 5 minut nie mowiac o ksiazce :)

Zaczynasz od 3x zbyt dużej dawki. Niedobrze, martwię sie o Ciebie. :-)

> Pomimo ze to pochodna metaamfetaminy to dla mnie ma o 180 stopni
> odmienne dzialanie - pobudzajace, ale rozpraszajace (a nie skupiajace
> jak amfa).

Przedawkowałeś. Wypij 1 litr kawy zrobionej 200g zmielonej kawy i też
będziesz twierdził, że kawa nie pobudza ale rozprasza.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-09-16 11:51:06

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie zartuj. Ja po 30mg efedry i 300mg kofeiny nie moge usiedziec w
> miejsce przez 5 minut nie mowiac o ksiazce :)

Nie mozna uogolniac, kazdy z nas inaczej reaguje na ta sama dawke efedry, mi
po 30mg nic specjalnego nie ma , tylko cisnienie i tetno troche sie
podnosza, ale nic pozatym, tak w sam raz zeby nie zasnac i troche podziobac.
Flip

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:am3n36$qfk$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> będziesz twierdził, że kawa nie pobudza ale rozprasza.
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Re: dieta 500-1000kcal?
montignac
dieta bezglutenowa
dieta montiego a różne produkty żywnościowe
schudlam!!!