kto to jest psychopata?

1. Data: 2005-11-22 11:00:30

Temat: kto to jest psychopata?
Od: "???" <n...@p...ii> szukaj wiadomości tego autora

jakie sa cechy psychopaty? po czym mozna stwierdzic ze ktos jest psychopata?
mysle ze problem moze mnie dotyczyc w pewnym stopniu a nie chce dopuscic do tego aby
mi albo komus stala sie krzywda.
zbyt czesto nachodza mnie bardzo agresywne mysli albo np. jak najlepiej ukryc
cialo...
nie zebym cos planowal, ale tak czasami sam sie na tym lapie i zastanawiam sie skad
sie to u mnie bieze...

pozdr.

2. Data: 2005-11-22 14:41:41

Temat: Re: kto to jest psychopata?
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

??? <n...@p...ii> napisał(a):

> [...]
psychopata?
> mysle ze problem moze mnie dotyczyc w pewnym stopniu a nie chce dopuscic

lepiej oddaj sie w rece sprawiedliwosci.

3. Data: 2005-11-22 16:40:34

Od: "Coaxil" <c...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> psychopata?
> do teg
>
> lepiej oddaj sie w rece sprawiedliwosci.

Za co? Za myśli?

Coaxil

4. Data: 2005-11-22 18:07:48

Od: Artur K <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

??? wrote:

> [...]
> nie zebym cos planowal, ale tak czasami sam sie na tym lapie i zastanawiam

W *dużym* skrócie:

Psychopatia lub inaczej osobowość dysocjacyjna to zaburzenie osobowości
dotyczące około 2-3% każdej populacji. Podstawowe kryteria diagnostyczne to
między innymi: zachowania aspołeczne o charakterze długotrwałym, agresywne
zachowania seksualne, nadużywanie alkoholu. Psychopatę charakteryzują
zachowania impulsywne, nieuzasadniona agresja (powtarzające się zachowania
agresywne), okrucieństwo, brak lęku, poczucia winy i wstydu.

Jeżeli chcesz coś więcej to poczytaj o kryteriach diagnostycznych IDC-10
F60.2 oraz o kryteriach diagnostycznych w/g Cleckleya.

Pozdrawiam.
--
Artur K

5. Data: 2005-11-22 18:28:36

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coaxil <c...@s...com> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Za co? Za myśli?

to juz tylko krok od mysli do czynow.

6. Data: 2005-11-23 03:14:31

Od: "Bluzgacz" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"???" <n...@p...ii> wrote in message news:dlutps$sit$1@news.onet.pl...

> [...]
> do tego aby mi albo komus stala sie krzywda.
> zbyt czesto nachodza mnie bardzo agresywne mysli albo np. jak najlepiej

To ze ukryc to jeszcze nic nadzwyczajnego.
Jakbys chcial je porabac siekiera i przeleciec - to co innego.
--

Bluzgacz
GG:5015

7. Data: 2005-11-23 03:15:58

Od: "Bluzgacz" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur K" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Jeżeli chcesz coś więcej to poczytaj o kryteriach diagnostycznych IDC-10
> F60.2

Moze niech sobie lepiej pooglada F1 na eurosporcie, a Ty od razu z F60.2
wyjezdzasz.

8. Data: 2005-11-23 03:28:45

Od: Artur K <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> Moze niech sobie lepiej pooglada F1 na eurosporcie, a Ty od razu z F60.2
> wyjezdzasz.

No dobra, najpierw F1. Ale potem natychmiast do specjalisty po diagnozę. :D

--
Artur K

9. Data: 2005-11-23 03:32:41

Od: Artur K <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> To ze ukryc to jeszcze nic nadzwyczajnego.
> Jakbys chcial je porabac siekiera i przeleciec - to co innego.

No w tej kolejności to przelatywanie może być utrudnione... ;)
Poza tym kolega nie pisze czyje ciało chce ukrywać. Ciekawe, ciekawe.

--
Artur K

10. Data: 2005-11-23 14:11:13

Od: "regi" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "???" <n...@p...ii> napisał w wiadomości
> [...]
sie skad sie to u mnie bieze...

> pozdr.
>
> kazdy czlek ma takie odchyly tylko ze ty zaliczasz sie do tych bardziej
zaawansowanych

Slub Anglika z Chinka
Dlubanie w nosie i zjadanie- pytanie na serio
Nie mam przyjaciół
www.apd.fora.pl
Szkola