kto tu maluje na jedwabiu?

1. Data: 2003-03-17 22:29:25

Temat: kto tu maluje na jedwabiu?
Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
dawno mnie tu nie było, a widziałam w ostatnim czasie piękne obrazy i chusty
malowane na jedwabiu. No i oczywiście zachorowałam na taką chustę, no, chociaż
chusteczkę. Przejrzałam właśnie arcuwum grupy i nic :-((
Naprawdę żadna z Was tego nigdy nie robiła? Póki co , zdążyłam przejrzeć parę
sklepów, nigdzie odpowiedniego jedwabiu. Ło jeny, ja muszę mieć taką chustkę!
Pozdrawiam
Gratka

1. Data: 2003-03-18 07:26:52

Temat: Re: kto tu maluje na jedwabiu?
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklepów, nigdzie odpowiedniego jedwabiu. Ło jeny, ja muszę mieć taką chustkę!

Niestety nie pomoge a mialam kiedys ten sam problem:(. Nigdzie w okolicach nie
mozna znalezc jedwabiu. Jedyne źródło to chyba zakup przez internet, o cenie
nie ma co wspominac:(. Jakby ktos znalazl gdzie mozna taki jedwab kupic to
prosze o wiadomosc także dla mnie :).
No i przy okazji pytanie dotyczace malowania technika batiku na tkaninach. Czy
ktoras z Was probowala? Skad wziac taki wosk do tego? Pojecia to ja nie mam
zielonego (hmmm.. wiosennego :))).
Pozdrawiam
Monika (Olsztyn)

1. Data: 2003-03-18 11:49:04

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@g...pl wrote:
> [...]
> sklepów, nigdzie odpowiedniego jedwabiu. Ło jeny, ja muszę mieć taką chustkę!

Może to Ci pomoże:
http://www.jedwab-polski.pl/skle/pol/skle.html
W każdym razie spróbować warto :)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-18 17:20:57

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ja to robie. Mam caly sprzet . ramke na chustki i poduszki + farby. Jest
problem z dostaniem juz gotowych obräbionych chustek w Polsce, farby ponoc
mozna dostac. Jakby co to pisz na priv.
MonikaB

1. Data: 2003-03-19 18:37:17

Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem z dostaniem juz gotowych obräbionych chustek w Polsce, farby ponoc

Moniko, wraca mi email do Ciebie, więc piszę tu.
Jestem pełna zapału, tylko nieco schłodziłaś mnie tą ramką, bo w marzeniach już
widziałam kupon jedwabiu własnoręczie malowanego na sukienkę. Duuuża to
musiałaby być rama. Czy dobrze myslę, że farby to dostanę w sklepie dla
plastyków? Jest w nich jakiś wybór? A pędzle? Bo to nie ma być batik, tylko
malowanie.
Gratka

1. Data: 2003-03-23 08:55:56

Temat: Odp: kto tu maluje na jedwabiu?
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@g...pl> w wiadomości do grup
> [...]
> musiałaby być rama. Czy dobrze myslę, że farby to dostanę w sklepie dla
> plastyków? Jest w nich jakiś wybór? A pędzle? Bo to nie ma być batik,

To moze spytac w takim sklepiue tez i o material itp, ew. sie dowiedziec z
jakich wydzialow ASP ludzie to kupuja i pojsc na wydzial na przrwe i popytac
ludziskow?

W niektorych miastach np Katowice (Piotrowice) i Krakow jest sklep Lidl -
taki niemi9ecki dyskont. Maja tam czesto zestawqy do robotek. Ostatnio jak
tam bylam to mieli poduszki i dywaniki (kanwa, pocieta na krotkoie kawalki
wloczka + specjalne szydelko, takie jakby z zatrzaskiem), mieli rowniez
zestawy do malowania na jedwabiu (chyba z 5 farbek, pedzel, jedwab w
tekturowej? ramie z gotowym wzorem, nie za duze chyba) - calosc ca 15 pln

pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-03-23 08:58:17

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
Czy
> ktoras z Was probowala? Skad wziac taki wosk do tego? Pojecia to ja nie

Przejrzyj archiwum grupy
pozdr. Ilona

ps: no dobra, wklejam kawalek posta Anny Weroniki :-)
"Do wykonania BATIKU potrzeba:
1 - węza (wenza) - to jest naturalny wosk pszczeli, mozna go nabyc w
sklepach
pszczelarskich i niektorych ogrodniczych. Sprzedawany jest w arkuszach
formaru
A4 lub A3, kupuje sie na wage, za 10 arkuszy placilam ok 15 zl
2 - parafina (taka we woreczku w postaci granulek do nabycia w aptekach, ale
kilogram kosztuje ok 25 zl), ja stosuje zwykle biale swieczki, albo te takie
malutkie, z ikei"

1. Data: 2003-03-23 12:48:36

Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zestawy do malowania na jedwabiu (chyba z 5 farbek, pedzel, jedwab w
> tekturowej? ramie z gotowym wzorem, nie za duze chyba) - calosc ca 15 pln

Widzisz, Ilono, mieszkam na dalekiej prowincji i jak już się wybieram do
wielkiego świata, to chcę jak najdokładniej wiedzieć czego i gdzie szukać.
Zybie na wsi jest piękne, ma jednak swoje minusy. Ale dzięki wszystkim.
Dostałam też kilka informacji na priv. Tak że już teraz tylko przegnać grype i
ruszać na zakupy.
A do Krakowa mam około 500 km. Żabi skok, prawda?
Pozdrowionka dla wszystkich1
Gratka

1. Data: 2003-03-23 12:56:33

Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilogram kosztuje ok 25 zl), ja stosuje zwykle biale swieczki, albo te takie

:-) No tak, archiwum przeglądałam, lecz szukałam 'malowanie na jedwabiu'.
Batiku nie szukałam. Jak wyjdzie mi proste malowanie, to może skuszę się i na
batik. Ale w tej chwili już to, co najważniejsze wiem. No i cieszę się, że nie
same xxx tu panują. Ciekawa jestem, jakie jeszcze uktyte zdolności posiadają
grupowiczki?
Pozdrówka
Gratka

Do szydełkujących...
PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
kanwa 14-stka.
anna 98-szukam
Pytanie o skroty kolorów zawarte w Haftku