kto tutaj jest katolikiem?

21. Data: 2008-10-06 18:14:58

Temat: Re: kto tutaj jest katolikiem?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No i co z tego?

sondaż robię ciotka.

--
http://patrz.pl/trener

22. Data: 2008-10-06 18:44:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Oct 2008 20:14:58 +0200, tren R napisał(a):

> sondaż robię ciotka.

Sondaż na samym sobie, jaki jesteś odważny - aha.

23. Data: 2008-10-06 21:52:25

Od: Jax <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wierzę w Boga takiego jakiego udało się ustalić na bazie dostępnej już
wiedzy. Jest to może skromniejszy obraz od urojonych kościelnych
abstrakcji, ale znacznie prawdziwszy.

z totaliztycznym salutem
Jax

24. Data: 2008-10-07 08:37:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, nie.
Takich osób, które krk w PL "pochlapał" jest ok. 89%.

Co ciekawe: ok. 8% w ogóle nie została przez nikogo "pochlapana".

Pozostaję co prawda w tych 89%-ach "pochlapanych" [choć nie
uważam się za wiernego/członka krk w najmniejszym stopniu],
ale już np moje dzieci są w tych 8%-ch nie "pochlapanych".
IMHO krk nie ma przed sobą żadnej przyszłości.

--
CB

25. Data: 2008-10-07 11:20:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Oct 2008 23:52:25 +0200, Jax napisał(a):

> Ja wierzę w Boga takiego jakiego udało się ustalić na bazie dostępnej już
> wiedzy. Jest to może skromniejszy obraz od urojonych kościelnych
> abstrakcji, ale znacznie prawdziwszy.

To tylko TWOJA wiedza, więc mówisz tylko o SWOJEJ prawdzie :-)
Moja herbata smakuje inaczej :-)

26. Data: 2008-10-07 14:39:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko TWOJA wiedza, więc mówisz tylko o SWOJEJ prawdzie :-)
> Moja herbata smakuje inaczej :-)

Kupujesz już eSy (polskie silniki Diesla) i prasę do tłoczenia oleju z
roślin oleistych? Musisz się pospieszyć - do Chin daleko.

27. Data: 2008-10-07 14:47:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Oct 2008 16:39:14 +0200, Panslavista napisał(a):

> już

> Kupujesz już eSy (polskie silniki Diesla) i prasę do tłoczenia oleju z
> roślin oleistych? Musisz się pospieszyć - do Chin daleko.

Po co?

28. Data: 2008-10-07 14:49:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co?

Aby mieć paliwo do silników... zamiast paliwa zwanego gas-olejem...

29. Data: 2008-10-07 21:18:10

Od: Jax <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Oct 2008 13:20:47 +0200, Ikselka napisał(a):

> To tylko TWOJA wiedza
Ja praktycznie opieram się na tym co jest dostępne dla dla wszystkich. Nie
wydaje Mi się, bym był jedyny. Przynajmniej sympatycy totalizmu mają
podobne podejście.

> , więc mówisz tylko o SWOJEJ prawdzie :-)
Dążę do poznania prawdy obiektywnej, jednak nie zawłaszczam jej dla siebie.
Mam zasadę nie definiowania postawy życiowej na niezweryfikowanych
teoriach, jednak jeśli one są jedynym wytłumaczeniem dla jakiegoś zjawiska
to jestem skłonny brać je pod uwagę - ich waga wzrasta gdy logicznie można
je uzasadnić.

> Moja herbata smakuje inaczej :-)
Oby udało Ci się ten fakt jakoś uzasadnić.

z totaliztycznym salutem
Jax

30. Data: 2008-10-13 08:02:32

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> I słusznie.
> Ateiści to zahamowane emocjonalnie głupie ćwoki. ;)

a wierzący w boskość pająków?
:)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener