kto z was przyjąłby do pracy osobę leczoną psychiatrycznie?

31. Data: 2008-05-30 11:46:27

Temat: Re: kto z was przyjąłby do pracy osobę leczoną psychiatrycznie?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Dobre. ;)
> Chyba jednak nie widze powodu by ten komplement reklamowac czy zwracac.....
> Zatrzymam go sobie.

125,- pln netto w takim razie
:)

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

32. Data: 2008-05-30 12:20:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 12:46, medea <e...@p...fm> wrote:

> Na poprawę figury polecam bieganie. Chudnie się aż miło, ja od końca
> marca zrzuciłam już 6kg. :-)

Ja polecam rowerowanie - ale nie takie po asfalcie, lecz w miarę
możliwości po górkach i polnych drogach - jak się wjedzie w
paszczyste koleiny, to nie ma lepszego treningu, no nie ma :-)
Od razu po powrocie czuje się luzy w ubranku.
Za 2 tygodnie wracam do moich ulubionych tras. BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :-D

PS. Co do przekąszania - w niedzielę pozwalam sobie na wszystko, na co
mam ochotę, ale tylko do godziny 18, potem mała traska na rowerze
(taka godzinna, ze sporym wysiłkiem, do utraty tchu) - i jest ekstra,
nie mam stresu "z odstawienia" smakołyków. Na noc chudy jogurcik i
chrupkie pieczywko z pomidorkiem i sałatą :-)

33. Data: 2008-06-03 11:01:04

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na poprawę figury polecam bieganie. Chudnie się aż miło, ja od końca marca
> zrzuciłam już 6kg. :-)

Gratulacje. Nie za szybko ta utrata wagi?
Ile tego biegania? Codziennie?
Wolę jeździć na rowerze. I tu doceniam swobodę mojej DG bo moge w ciągu
dnia jeździć na rowerze. Nic jednak IMO nie zastapi zmiany diety na mniej
żryj.

> A tak a 'propos chudnięcia przypomniała mi się pewna rozmowa:
>
> A: Do wakacji stracę jakieś 10 kg.
> B: A co, zamierzasz obciąć sobie nogę?

;)

pozdr.
o.

34. Data: 2008-06-03 13:41:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Gratulacje. Nie za szybko ta utrata wagi?

Przez 2,5 miesiąca 6kg? Nie, chyba nie za szybko. Jeszcze jakieś 2kg i
wrócę do liceum. ;-)

> Ile tego biegania? Codziennie?

Chciałabym codziennie, w praktyce wychodzi średnio 4 razy w tygodniu po
30 minut. Nie jest to jakieś wielkie wyrzeczenie, a jak się fajnie myśli
przy tym!

> Wolę jeździć na rowerze.

Ja też zawsze wolałam, ale rower tak nie odchudza, przynajmniej mnie,
podobnie jak aerobik. Nigdy nie lubiłam biegania i nie podejrzewałabym
się kiedyś o to, że zacznę biegać. Robię to w ramach dezintegracji
pozytywnej. ;-)

> Nic jednak IMO nie zastapi zmiany diety na mniej
> żryj.

Tak, to podstawa. Oprócz biegania ograniczyłam spożycie zwłaszcza
słodyczy :-)

Powodzenia!
Ewa

35. Data: 2008-06-03 13:46:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Przez 2,5 miesiąca 6kg? Nie, chyba nie za szybko. Jeszcze jakieś 2kg i
> wrócę do liceum. ;-)

to mózgu ci ubywa?
:)

--
Noc. Rżewski i Natasza leżą w łóżku.
- I co ja mam zrobić, poruczniku? Golicyn mi się oświadczył...

36. Data: 2008-06-03 17:19:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to mózgu ci ubywa?
> :)

Ehh, żeby to się tak dało schudnąć z niektórych doświadczeń, a utyć w
chęć życia.

Ewa

37. Data: 2008-06-03 19:00:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ehh, żeby to się tak dało schudnąć z niektórych doświadczeń, a utyć w
> chęć życia.

że niby ci sie nie chce?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

38. Data: 2008-06-03 19:26:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> że niby ci sie nie chce?

Nie zawsze mi się chce, ale chwilowo jest z tym trochę lepiej. :-)

Ewa

39. Data: 2008-06-03 19:27:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie zawsze mi się chce, ale chwilowo jest z tym trochę lepiej. :-)

kwestia prze.. biegnięcia :)

40. Data: 2008-06-03 19:44:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze: