która kosiara spalinowa lepsza ?

1. Data: 2008-05-07 14:51:04

Temat: która kosiara spalinowa lepsza ?
Od: "Hektor" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

trawy ok 800 m, czasami bardzo wysoka,
fajnie aby miała duży kosz, max 1500 zł,
duża szerokość koszenia, dobra jakość,
niska awaryjność

dwa typy (te akurat mają napęd):
http://e-kosiarki.pl/go/_info/?id=205 1.538 zł - Stiga Turbo 47 S Combi B&S
http://e-kosiarki.pl/go/_info/?id=3723 1.521 zł - Alko Premium Silver Bio
Combi 470BR High Wheeler B&S
w tym sklepie wysyłka to 20 zł

co by było lepsze ? a może cos innego polecicie ?

2. Data: 2008-05-07 17:03:35

Temat: Re: która kosiara spalinowa lepsza ?
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hektor" <t...@o...pl> wrote in message news:fvsfkt$2jgd$1@news.mm.pl...

Można wziąć kredyt i tutaj trzeba zastanowić się co będzie z ogrodem, czy na
wieki trawa, czy też coś innego. Jeżeli trawa, na dodatek nieregularnie
koszona, to najlepsza byłaby Adela lub MF70:
http://www.hortmasz.com.pl/specjalistyczne.php4
http://www.e-kosiarki.pl/go/_category/?idc=id_60&pro
ducer_id=53
Jeżeli coś więcej to Terra-Vari - traktorek w mutacjach
ogrodniczo-komunalnych maszynki można sukcesywnie i w miarę potrzeby
dokupywać:
http://www.hortmasz.com.pl/mikrociagniki_jednoosiowe
.php4
http://www.e-kosiarki.pl/go/_info/?id=3184

3. Data: 2008-05-08 06:45:00

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:
> [...]
> Premium Silver Bio Combi 470BR High Wheeler B&S
> w tym sklepie wysyłka to 20 zł
>
> co by było lepsze ? a może cos innego polecicie ?

Ja mam Alko- Premium Silver Bio Combi 470BR High Wheeler B&S
Koszę 1000m ,jest niezawodna.

4. Data: 2008-05-08 09:03:15

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor pisze:
> trawy ok 800 m,
czy koniecznie chcesz miec z koszem?
Jesli trawa czesto bywa wysoka, to te kosiarki nie oferuja zbyt wiele
(7-8 cm max).
Ja uzywam Husquarny Jet 55 S - teraz jest juz nastepca tego modelu,
kosztuje cos 1600-1800 zl - ma szerokosc koszenia 53 cm (duzo wiecej) i
kosi od bodaj 3 do 12 cm (ma 7 stopni). Umozliwia koszenie naprawde
wysokiej trawy. Ma naped na przednie kola (duza manewrownosc; latwosc
obslugi). Obecny model z pewnoscia ma mozliwosc mielenia trawy
(mulczowania), a chyba tez kosz.

Piotr

Zdziwilismy się !!!
Kupno kosy spalinowej!
Najlepszy typ kosiarki na dubre trawniki
Identyfikacja drzewka
przycinanie sadzonek ligustru pospolitego