kuchenka mikrofalowa - jaka?

1. Data: 2000-09-07 13:53:20

Temat: kuchenka mikrofalowa - jaka?
Od: "Aleksander Krzys" <k...@i...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Przymierzam sie do zakupu kuchenki mikrofalowej.
Chcialbym, zeby byla jak najbardziej funkcjonalna (oprocz klasycznych
zastosowan - mikrofale - rowniez pieczenie ciast - wiec chyba termoobieg).
Stad pytania:
- na co zwracac uwage przy zakupie, czyli jakie funkcje przydaja sie w
praktyce a jakie sa zupelnie zbedne,
- jesli ktos ostatnio kupowal to moze jakis konkretny model, a moze wlasnie
jakiego nie kupowac (model, marka)? Mysle o wydaniu tak mniej wiecej do
1100,- a moze da sie cos sensownego kupic taniej?
dzieki
pozdrawiam
Olek
ps. jesli byl juz watek na ten temat to sorry za zasmiecanie i prosze o
ewentualne podanie chociaz miesiaca kiedy to bylo, to sobie znajde

1. Data: 2000-09-07 22:48:49

Temat: Re: kuchenka mikrofalowa - jaka?
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Krzys" <k...@i...ar.wroc.pl> wrote in message
| Olek
| ps. jesli byl juz watek na ten temat to sorry za zasmiecanie i prosze o
| ewentualne podanie chociaz miesiaca kiedy to bylo, to sobie znajde

Było np. w marcu i w sierpniu (w I połowie). W obu wątkach są moje
wypowiedzi. Ale chyba za niski wybrałeś jednak pułap cenowy. Raczej
trzeba wyjść z założenia, że biednych nie stać na tanie rzeczy - po
prostu zafundujesz sobie piekielnie drogi podgrzewacz, a nie kuchekę.

Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"
www.kjb.w.pl John Irving
UIN:27412398 Hotel New Hampshire

1. Data: 2000-09-08 17:59:42

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8...@K...Brywczynski...
> [...]
> trzeba wyjść z założenia, że biednych nie stać na tanie rzeczy - po
> prostu zafundujesz sobie piekielnie drogi podgrzewacz, a nie kuchekę.

Jeżeli już musisz koniecznie kupić tę kuchenkę mikrofalową. To musi to być
kuchenka przynajmniej 900 lub 1100 Watowa. niej Wat to szkoda pieniędzy. Nawet
te wysoko watowe też można sobie darować. Pomyśl ile dobrych garnków i patelni
różnego rodzaju i wszystkie z teflonu nawet z szklanymi pokrywkami. Jeżeli
zamierzasz kogoś zachwycić to właśnie tymi garnkami i patelniami wszelkiego
rodzaju. Będą bardziej praktyczne. Takie jest moje zdanie. Decyzja zależy do
Ciebie! Morgano

1. Data: 2000-09-08 20:28:39

Od: "PeterPan" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| jakiego nie kupowac (model, marka)? Mysle o wydaniu tak mniej wiecej do
| 1100,- a moze da sie cos sensownego kupic taniej?

Z tego co sie dowiedzialem tu, na grupie oraz w sklepach wynika ze najlepiej
kupic WHIRLPOOLa lub ewentualnie MULINEXa (nie jestem pewny czy tak to sie
pisze). Niestety termoobieg "zaczyna sie" od okolo 1500PLN i z tego co slyszalem
nie warto na to wydawac poniewaz i taj szybko okazuje sie ze nie uzywa sie tej
funkcji - mikrofalowka nadaje sie wlasciwie do szybkiego podgrzewania,
rozmrazania a nie gotowania. Funkcje na ktore warto wydac to CRISP, GRIL oraz
wielopunktowe promieniowanie. Moc kuchenki wlasciwie nie powinna byc mniejsza niz
900W ale wskazana jest troszeczke wieksza. Warto zwrocic uwage na pokrycie
scianek komory grzewczej poniewaz pozniej latwiej bedzie utrzymac kuchenke w
czystosci, nie bedzie korodowala.

To chyba cala moja wiedza na ten temat ;)

3m sie i powodzenia na zakupach
P.

P.S.

| ps. jesli byl juz watek na ten temat to sorry za zasmiecanie i prosze o
| ewentualne podanie chociaz miesiaca kiedy to bylo, to sobie znajde

Watek byl na pewno a m.in.:

From: "PeterPan" <A...@y...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Mikrofalowka - prosba o rade.
Date: Sun, 13 Aug 2000 02:36:46 +0200

1. Data: 2000-09-18 12:02:14

Temat: Odp: dzieki za rady
Od: "Aleksander Krzys" <k...@i...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
pochodze po sklepach, popytam
wyglada na to, ze jesli sie zdecyduje na taka kuchenke to bede musial troche
dolozyc
czesc
Olek

1. Data: 2000-09-18 12:16:13

Temat: Odp: kuchenka mikrofalowa - jaka?
Od: "Aleksander Krzys" <k...@i...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszelkiego
> rodzaju. Będą bardziej praktyczne. Takie jest moje zdanie. Decyzja zależy

tu chodzi o funkcjonalnosc a nie o zachwycanie kogokolwiek :)
uwazam po prostu, ze kuchenka mikrofalowa to dobry dodatek w kuchni
a dlaczego taka a nie najprostsza:
wyszedlem z zalozenia, ze skoro juz kupowac to wersje "rozszerzona"
aby wykorzystac ja na rozne sposoby (wlasciwie chodzi mi glownie o pieczenie
ciast a i inne pieczone potrawy moga byc wlasnie pieczone a nie tylko
"gotowane" jak w klasycznej mikrofalowce. Zreszta do czynienia mialem tylko
ze zwykla miktofalowka i byc moze nie jestem swiadomy niewiele wiekszej
funkcjionalnosci "rozszezonej " wersji. Stad moje pytania.
Ciagle jeszcze sie zastanawiam nad tym zakupem a tu jeszcze Wy robicie
"krecia robote" i zwiekszacie moje watpliwosci ;)))
dzieki
pozdrawiam
Olek

1. Data: 2000-09-21 21:25:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Krzys" <k...@i...ar.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ciagle jeszcze sie zastanawiam nad tym zakupem a tu jeszcze Wy robicie
> "krecia robote" i zwiekszacie moje watpliwosci ;)))

Cóż... robię dalej krecią robotę... Nie mam w domu mikrofalówki... Chyba
dalej chcę mieć, ale właśnie taką najprostszą - tylko podgrzewanie i
rozmrażanie... Pozostałe funkcje mam w elektrycznym piekarniku...
Ale właściwie do czego rozmrażanie? Mięso kupuję świeże, ale podgrzewanie
potrzebne jest raz w roku... a wigilię... Trzeba jakoś podgrzać pierogi i
paszteciki na 17 osób...
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2000-09-22 09:00:54

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

| Cóż... robię dalej krecią robotę... Nie mam w domu mikrofalówki... Chyba
| dalej chcę mieć, ale właśnie taką najprostszą - tylko podgrzewanie i
| rozmrażanie... Pozostałe funkcje mam w elektrycznym piekarniku...

Skoro tak, to masz w sumie rację. No może Crisp by Ci się przydał, ale
piekarnik też sobie chyba nieźle z tym radzi.

| Ale właściwie do czego rozmrażanie? Mięso kupuję świeże,

I tu nie masz racji. Warto mieć w domu mrożone owoce. Wiesz, jaka to
frajda rozmrozić sobie w zimie jakieś wiśnie czy truskawki?Albo jagody
zwane też borówkami... A nie zawsze mamy czas na czekanie - bo np. goście
wpadli nagle.
Przydaje się też mieć w zamrażarce piczywo - i tu też kuchenka mikrofalowa
fantastycznie przyspiesza rozmrażanie - nie trzeba rano wychodzić bez
kanapek, kiedy się wieczorem zapomniało o wyjęciu na rano chlebka :-)

Co do rozmrażania, to różnie to wygląda. Moja poprzednia kuchenka Sharp
robiła to dość szybko, ale obecny Whirlpool z podwójnym emiterem i 3D
robi to błyskwicznie.

1. Data: 2000-09-22 13:03:35

Od: "stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:8qdun3$ja0$1@news.tpi.pl...

> [...]
> potrzebne jest raz w roku... a wigilię... Trzeba jakoś podgrzać pierogi i

Idąc dalej Twoim tropem Joanno po co lodówka przecież idzie zima można
wystawić na parapet,
do studni , zawinąć w pokrzywy tak jak robiły to nasze babcie.

Powracając do tematu wydaje mi się godne polecenia Whirpool lub tańsze
Daewoo
oczywiście z górnej cenowej mam na uwadze ful opcje.

Pozdrawiam Stefania

1. Data: 2000-09-23 21:51:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefania" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Daewoo
> oczywiście z górnej cenowej mam na uwadze ful opcje.

Strasznie na mnie nakrzyczałaś...
Lodówki używam...
Używam też przypraw, chociaż w dawnych czasach służyły do tego, by nie było
czuć odoru psującego się mięsa...
A co do babć to znały taki wynalazek jak piwnica... i miewały dobre takie,
które czy latem czy zimą utrzymywały niska temperaturę...
I to one nauczyły nas gotować... :)))

A swoją drogą przejrzę katalog Whirpool i Daewoo...
Chociaż mam nikłą nadzieją na to, że znajdę to czego potrzebuję...
Do wystroju kuchni potrzebuję kuchenki z brązowymi drzwiczkami...

Dziękuję za uwagi i pozdrawiam
Joanna

Sprzedam: Zestaw sztućców "Solingen"
Aby dobrze gotowac - trzeba miec na czym gotowac!!!!
cos dla dzieci niejadkow
Hummus
Maslo Orzechowe