kuchnia meksykańska

1. Data: 2002-01-13 22:22:08

Temat: kuchnia meksykańska
Od: "Jarek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello!!
Byłem na wakacjach w Niemczech. Moja cicia zabrała mnie do meksykaskiej
restauracji.
Jadłem tam pewną potrawę, która wyglądem przypominała naleśniki tylko że z
ostrym nadzieniem oraz coś podobnego do baleronu zrobionego z cienkiego
placka a wśrodku był ser, mieso i inne składniki. Proszę bardzo o sugestie
oraz przepisy na to COŚ???.

P.S
Z góry dziękuję Jarek

--
<><><><><><><><><><><>
Jarek Turif

1. Data: 2002-01-13 22:40:00

Temat: Re: kuchnia meksykańska
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> placka a wśrodku był ser, mieso i inne składniki. Proszę bardzo o sugestie

szukaj pod burrito, to znajdziesz. Przepisów przynajmniej tyle, co na
naleśniki, albo i więcej. W sumie to są naleśniki...

Waldek

1. Data: 2002-01-14 05:24:45

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1t192$6g5$...@n...onet.pl...
> [...]
> placka a wśrodku był ser, mieso i inne składniki. Proszę bardzo o sugestie

Może występować pod nazwami burito, burrito, burritos, enchilladas.
Zależy jak kto napisał, niektóre nazwy bywają poprzekręcane w Internecie.

Wkn

gourmet tour de Berlin
B A S S E T T (2xT)
noz - powinien byc ostry jak zyletka - doslownie
czy ktos z Was pamieta zulik ?
Przepraszam za pomylke!!!!